تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814437696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهنمای تشخیص ساعت اصل از تقلبی و فیک


واضح آرشیو وب فارسی::

دنیای ساعت های مچی، دنیایی پر از تنوع، زیبایی، جذابیت و استفاده است. ساعت های می توانند طول عمر زیبایی داشته باشند و با بندهای با کیفیتی که دارند، شکل و استایل شما را زیباتر کنند. ساعت های مچی زنانه ظرافت و جذابیت های خاص خودشان را دارند، در صورتی که ساعت های مردانه اصیل تر و کلاسیک تر می توانند طراحی شوند. از طرفی ساعت ها نیز یکی از پر استفاده ترین کادو ها در نظر گرفته می شوند که افراد مختلف برای عزیزان شان در نظر می گیرند.

اما موردی که درمورد ساعت ها وجود دارند اصل و اورجینال بودن آن هاست. ساعت ها زمانی ویژگی های گفته شده را دارند که اصل و اورجینال باشند. اما متاسفانه با توجه به استفاده روز افزون و همین طور اهمیت ساعت های مچی، امروزه مدل های فیک زیاد وجود دارند که به قیمت همان اصل و اورجینال ها عرضه می شوند و تشخیص آن ها کار ساده ای نیست. در ادامه به شما یک سری راهکارها برای تشخیص ساعت اصل از تقبلی و فیک گفته می شود.


ساعت مردانه

 

تفاوت ظاهری و طراحی

یک سری از ساعت ها هستند که محبوبیت زیادی دارند، به عنوان مثال محصولات برند کارن امروزه خرید و فروش زیادی می شوند. ساعت های تقلبی از این برند هم در بازار زیاد وجود دارند. ساعت های مچی لوکس با طرح های ظریف و دقیق طراحی می شوند و استانداردها در آن ها سفت و سخت اجرا می گردد. شما با بررسی دقیق نحوه طراحی ساعت ها می توانید آن ها را تشخیص دهید. ساعت های فیک یک سری ویژگی ها دارند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوشته های آن ها نامنظم است
  • بندشان پوسته پوسته شده یا بی کیفیت است
  • لوگو آن ها اشتباه نوشته شده
  • بین حروف بیش از حد فاصله است.

 

مواد و متریال ساعت های فیک

همان طور که می دانید برندهای اصلی از بهترین متریال برای تولید ساعت های با کیفیت استفاده می کنند، آن ها ساعت های اصلی را طوری می سازند که سالیان سال بدون هیچ مشکلی کار می کنند.

در صورتی که افراد سودجو که ساعت های تقلبی تولید می کنند، اصلا از متریال اولیه با کیفیت در طراحی و ساخت محصولات استفاده نکرده و پس از مدتی ساعت های تقلبی از کار می افتند و نیاز به تعویض آن ها وجود دارد. به همین دلیل در زمان خرید ساعت ها حتما به جنس متریال آن ها توجه کنید. ساعت های اصلی معمولا وزن سنگین تری دارند، کیفیت، براقیت و متریال آن ها بیشتر بوده و تا حدی مشخص است.


ساعت مچی  زنانه

تفاوت قیمت ساعت

شاید یک سری از طرح ها و برندهای ساعت های با کیفیت و روز دنیا را دیده اید که قیمت خیلی کمی دارند، باید به شما بگوییم که درصد فیک بودن این ساعت ها زیاد است، به همین دلیل حتما تفاوت قیمت از ساعت های اورجینال و فیک را بررسی کنید، از چند جا قیمت بگیرید و سپس اقدام به خرید کنید.

 

شکل لوگو ساعت

ساعت های مچی اصل با کیفیت بالا و همین طور دقت زیادی تولید می شوند، در ساختار آن ها هیچ گونه خراشیدگی وجود نداشته و رنگ آن ها نیز یکدست و با کیفیت است. بنابراین شما در زمان خرید ساعت های مچی می توانید به کیفیت و بسته بندی آن ها توجه کرده و در صورت مشاهده اختلافی آن ها را به عنوان ساعت تقلبی بدانید.

 

امکانات و قابلیت های ساعت مچی

شرکت های سازنده ساعت مچی برای هر کدام از آن ها از یک سری ویژگی ها و امکانات بهره می گیرند. قبل از خرید ساعت مچی مد نظرتان، ویژگی های و امکانات آن ها را بررسی کرده و سپس اقدام به خرید کنید؛ چرا که در غیر این صورت ممکن است ساعت های فیک را بخرید. ساعت های مچی هوشمند دارای امکانات زیادی هستند که شناختن آن ها در انتخاب و خریدشان به شما کمک زیادی می کند. همین طور ساعت های معمولی علاوه بر عقربه شمار، امکاناتی مانند تاریخ شمار و ... را نیز دارند به همین دلیل می توانید آن ها را نیز در نظر داشته باشید.

 

محل خرید

علاوه بر موارد گفته شده، بهترین راهکار برای خرید ساعت های اصل و اورجینال بدون نگرانی، خرید از مجموعه های معتبر است. شما می توانید در فروشگاه هایی که به صورت تخصصی فعالیت می کنند، مدل های مختلفی از ساعت های مچی اصل و اورجینال را مشاهده کرده و آن ها را تهیه کنید. به عنوان مثال اگر به دنبال ساعت مچی کارن هستید می توانید برای مشاهده ساعت هایی که همگی اصل هستند و از برند کارن، روی این لینک کلیک کنید.

از طرفی فروشگاه های با تجربه و تخصصی به شما ضمانت نامه و خدمات شرکت های بین المللی را ارائه داده و با اطمینان خاطر یک ساعت مچی اصل را تهیه می کنید.


زنیت واچ

سوالات متداول

  1. ساعت مچی اصل و فیک چه تفاوتی دارند؟ ساعت های مچی اصلی از کیفیت، ظرافت، طول عمر و کارکرد بالایی برخوردارند، در صورتی که ساعت های تقلبی مدتی پس از استفاده از کار می افتند.

 

  1. قیمت خرید ساعت های اصل چقدر است؟ هر ساعتی با توجه به کیفیت، برند، مدل و امکاناتی که دارد از یک قیمت مخصوص به خود برخوردار است.

 

  1. بهترین روش برای تشخیص ساعت اصل از تقلبی چیست؟ شما با خرید از مجموعه های تخصصی و معتبر می توانید ساعت هاس اصل را تهیه کنید.

 

  1. شکل ظاهری ساعت تقلبی و اصلی چه فرقی دارد؟ ساعت های تقلبی ظاهری بی کیفیت دارند، ساعت های اصلی از دقت بالایی برخوردارند، شکل ظاهری آن ها دقیق طراحی شده و نام لوگو درست نوشته شده است و همین طور بسته بندی آن ها زیبا، محکم و با ظرافت است.

 

  1. چرا باید ساعت های تقبلی از اصل را تشخیص دهیم؟ چون که با توجه به اهمیت استفاده از ساعت، مدل های تقلبی برندهای روز در بازار زیاد شده است و ممکن است شما قیمت ساعت اصلی را در ازای خرید ساعت های تقبلی پرداخت کنید.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن