تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820498406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای شبکه ‌آب رسانی مکانیزه در محلات مرکزی پایتخت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
اجرای شبکه ‌آب رسانی مکانیزه در محلات مرکزی پایتخت
معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 6 از اجرای شبکه آبرسانی به منظور رفع بحران کم آبی و مدیریت منابع آب خبر داد.
 افشین خدامی معاون امور شهری ومحیط زیست  منطقه 6 در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان این خبر تصریح کرد:‌ در راستای مدیریت صحیح منابع امور شهری و محیط زیست منطقه و به منظور رفع بحران کم آبی و مدیریت منابع آب نسبت به اجرای شبکه آبرسانی مکانیزه در سطح منطقه اقدام کرد.

وی افزود:‌چهار مخزن واقع در پارک ایران‌شهر، لاله، نظامی گنجوی و لوپ آفریقا به منظور جمع آوری آب‌های سطحی و آب چاه‌ها احداث شده است.
 
خدامی در خصوص راه اندازی شبکه آبرسانی و تحت فشار در بوستان‌های منطقه خاطر نشان کرد: در بوستان‌های لاله، قزل قلعه، اسد آبادی، ایران‌شهر، بهجت آباد، آفتاب، مهتاب و بزرگراه‌های مدرس، گمنام، رسالت و کردستان راه اندازی شده است.
 
معاون امور شهری و محیط زیست ادامه داد:‌همچنین شبکه آبرسانی در خیابان‌های انقلاب، مفتح، کریمخان، بیهقی، آزادی، عضدی، فرصت، نصرت، دکتر قریب، مطهری، بهشتی،کارگر شمالی، فاطمی غربی، چهلستون، شهرک والفجر و....اجرا شد.
 
وی اظهار کرد:‌ شبکه آب خام و سیستم آبیاری بارانی در میدان‌های فاطمی، سلماس،‌ عالی‌قاپو، فردوسی، اسدآبادی و...نیز اجرا می شود.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن