تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819922007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصوبات کنفرانس وزرای اطلاع رسانی تهران سریعتر اجرایی شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سخنگوی مجلس اعلای اسلامی عراق/ مصوبات کنفرانس وزرای اطلاع رسانی تهران سریعتر اجرایی شود بغداد-ایرنا-سخنگوی رسمی مجلس اعلای اسلامی عراق،با تاکید بر اهمیت کنفرانس تهران،خواستار اجرای فوری مصوبات و تصمیمات اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی شد.


شیخ حمید معله الساعدی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درباره کنفرانس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی در تهران که هفته گذشته برگزار شد، بر نقش بی بدیل رسانه ها در مقابله با جریان تکفیر و تروریسم تاکید کرد.
وی اهمیت برگزاری این کنفرانس را در شرایط حاضر که گروههای تکفیری و تروریستی سرگرم تخریب چهره واقعی اسلام و ارزش های اخلاقی هستند، مهم ارزیابی کرد و گفت: رسانه ها، در تقابل تبلیغاتی که هم اکنون میان رسانه های کشورهای اسلامی و تروریست ها وجود دارد، نقش مهمی برعهده دارند.
این شخصیت سیاسی افزود که منطقه ما که از عملکرد و رفتار این گروهها بویژه داعش به شدت آسیب دیده نیاز به بازسازی و بازپروری در زمینه توسعه تفکر و اندیشه هدفمند دارد و رسانه ها در رویارویی با این چالش بزرگ نقش موثری دارند.
سخنگوی مجلس اعلای اسلامی ، اجلاس تهران را بسیار مهم خواند و در عین حال گفت : با پایان کنفرانس، کار اصلی و مهمتری که همان اجرای مصوبات است باید آغاز شود.
المعله، با توجه به شرایط حساسی که منطقه در آن بسر می برد، اجرای تصمیمات نشست و حرکت به سمت یکپارچه سازی فعالیت ها و تلاش های رسانه ای و تبلیغاتی و عملیاتی کردن تصمیمات و بیانیه پایانی کنفرانس را خواستار شد.
گروه تروریستی تکفیری داعش ، با بهره گیری از جریان رسانه ای ضد مقاومت در منطقه، بصورت مداوم در بحران اخیر عراق اقدام به جریان سازی می کند.
تحلیلگران سیاسی و رسانه ای اعتقاد دارند که حتی سقوط موصل نیز تحت یک عملیات روانی رسانه ای صورت گرفت و حدود یک ماه پیش نیز یک جریان رسانه ای با هدف فروپاشی بغداد شکل گرفت که با هوشیاری مرجعیت عالی شیعه و حضور نیروهای مردمی در کنار ارتش عراق ناکام ماند.
خاورم*3*1770* 1095


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن