تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801560456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انطباق کامل محيط زيست منطقه يک با الزامات استاندارد ايزو 14001


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آذر ۱۳۹۳ (۵:۱ق.ظ)
انطباق کامل محيط زيست منطقه يک با الزامات استاندارد ايزو 14001 با انجام مميزي و ارزيابي ميزان مطابقت و رعايت الزامات استاندارد زيست محيطي، گواهينامه بين المللي ايزو 14001 شهرداري منطقه يك سه سال ديگر تمديد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، آسيه اقدسي مدير واحد محيط زيست و انرژي منطقه با بيان اين خبر اظهار داشت: شركت گواهينامه دهنده ايزو 14001 (SGS) در راستاي اتخاذ روش هاي کنترلي، علمي و مؤثر جهت كاهش آلودگي ها در مجموعه شهري و جلوگيري از تشديد آن، پس از بازرسي و تأييد سيستم، گواهينامه استاندارد ايزو 14001 منطقه يک را به مدت سه سال ديگر تمديد کرد.
مدير واحد محيط زيست و انرژي شهرداري منطقه يک تصريح کرد: شهرداري منطقه يک در راستاي پيشبرد اهداف زيست محيطي و نگهداري استاندارد ايزو 14001با همکاري کليه معاونت ها، نواحي، ادارات و نظارت ستاد محيط زيست و توسعه پايدار شهرداري تهران توانست به اين مهم دست يابد.
اقدسي خاطر نشان ساخت: سيستم مديريت محيط زيست در شهرداري منطقه يک با هدف حفاظت از محيط زيست كه مبتني بر موارد پيشگيري و كاهش مستمر آلودگي هاي محيط زيست، كاهش و بهينه سازي مصرف منابع و انرژي، كاهش و كنترل پسماندها، حفاظت و گسترش فضاي سبز است ارتقاء يافته و در حال حاضر حفظ و نگهداري از سيستم مذكور بطور مؤثر در حال پيگيري است.
وي با اشاره به برنامه هاي زيست محيطي در سال جاري خاطر نشان کرد: برنامه هاي امسال بر مبناي اهداف کلان زيست محيطي منطقه يک و با بررسي و کنترل بيش از 400 برنامه زيست محيطي در حوزه هاي ترافيکي، عمراني، امور شهري، اجتماعي در حال اجراست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن