تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799444686




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چراغ خانه محیط زیست منطقه 5 روشن شد/تکمیل عملیات تامین روشنایی پایانه حمل و نقل عمومی آزادی در غرب تهران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
چراغ خانه محیط زیست منطقه 5 روشن شد/تکمیل عملیات تامین روشنایی پایانه حمل و نقل عمومی آزادی در غرب تهران
رئیس محیط زیست منطقه 5 از احداث خانه محیط زیست به منظور ارتقا سطح کیفی زندگی شهری با رویکرد حفظ حمایت از منابع نسل‌های آینده در منطقه 5 خبر داد.
 یعقوب آجورلو رئیس محیط زیست منطقه 5 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر افزود: اجرایی شدن اهداف خط مشی اداره محیط زیست منطقه و عملکرد تعهدات موجود در آن، در جهت حفظ محیط زیست به عنوان برترین هدف برگزیده و در نهایت ارتقا سطح کیفی زندگی شهری بر اساس موازین زیست محیطی با بهره برداری بهینه از منابع طبیعی به منظور حفظ و حمایت از منابع نسل‌های آینده پروژه خانه محیط زیست در دستور کار قرار گرفت.
 
آجرلو در ادامه بیان کرد:‌ بدین منظور شناسایی، تبادل اطلاعات و جلب مشارکت گروه‌های مردم نهاد، سازمان‌های غیر دولتی، شورایاری‌ها و فرهیختگان از طریق برگزاری همایش عمومی و جلسات  خصوصی، حمایت از طرح و برنامه‌های مفید در زمینه آموزش و مشارکت شهروندان و بالاخره برقراری ارتباطات موثر با شهروندان در جهت شناسایی و جذب ایده‌های نو و خلاقانه آنان از مهم ترین اهداف راه اندازی این خانه است.
 
رئیس محیط زیست منطقه 5 در ادامه تصریح کرد: همچنین فرهنگ سازی در زمینه کاهش بهینه سازی مصرف آب و انرژی و استفاده از انرژی های پاک  جایگزین کاهش پسماند با اصلاح الگوی مصرف و تاکید بر زباله، جلوگیری از آب‌های سطحی و زیر زمینی،ایجاد حفظ فضای شهری و کاهش آلودگی هوا از دیگر موارد برنامه ریزی شده است.
 
وی اظهار داشت:‌ با ارائه راهکارهای موثر و انتقال دانش  و اطلاعات صحیح و به روز در زمینه محیط زیست به شهروندان قابل اجرا است.

آجرلو رئیس محیط زیست منطقه 5 در پایان گفت: گفتنی است خانه محیط زیست منطقه 5 در خیابان سردار جنگل نبش خیابان میرزا بابایی و در محوطه پارک شاهد قرار دارد و اداره محیط زیست امیدوار است تا با مشارکت فعال شهروندان محترم منطقه در زمینه‌های یاد شده، شاهد پویایی روز افزون شهرمان باشیم.


*تکمیل عملیات تامین روشنایی پایانه حمل و نقل عمومی آزادی در غرب تهران


  ولی نجاتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌ پایانه آزادی به مساحت 5هکتار با استقرار خط تاکسیرانی، 3 خط اتوبوس تندرو خطوط اتوبوسرانی درون شهری و اقماری به عنوان بزرگترین پایانه‌های حمل و نقل عمومی شهر تهران به شمار می آید.
 
وی با اشاره به این تاکید بر اهمیت موضوع نور پردازی به عنوان یکی از راه‌های بالا بردن دید و به عنوان عنصری برای زیبایی بصری بیان کرد:‌به منظور ایجاد منظر شهری مناسب نور پردازی پایانه انجام شد.
 
نجاتی بیان کرد:‌ در این راستا با توجه به حجم سفرهای شهری در این پایانه به منظور تامین رفاه مسافران و ارتقای ایمنی و امنیت تردد، همزمان با طرح ساماندهی پایانه، تامین روشنایی آن انجام شد.
 
معاون شهردار منطقه 5 در پایان گفت: لازم به ذکر است طرح تامین روشنایی پایانه با نصب 4برج، 48پروژکتور و یک هزار متر کابل کشی انجام شد.

*برگزاری دوره آموزشی مبانی مدیریت بحران در منطقه 5


علیرضا حاجی‌حسینی رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه  5 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: دوره آموزش اطفای حریق در مدرسه راهنمایی دخترانه شهدای کن به منظور آموزش مهارت‌ها و شیوه صحیح پناه گیری، شناسایی نقاط امن و خروج اضطراری به دانش آموزان آموزش داده می‌شود.
 
حاجی حسینی در ادامه تصریح کرد:در این مانور فرضی امداد گران جمعیت هلال احمر در کنار تخلیه اضطراری، مجروحان فرضی را به  نقاط امن برده و سپس نسبت به انتقال آن‌ها توسط آمبولانس های جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی اقدام می کنند.
 
وی با اشاره به نحوه اجرای این طرح خاطر نشان کرد: لازم به ذکر است دوره آموزشی مبانی مدیریت بحران در خیابان‌ کوهسار-خیابان ادهمی در مدرسه راهنمایی دخترانه شهدای طلائیه در ناحیه 2منطقه 5 با حضور مربیان و کارشناسان ستاد مدیریت بحران و امداد و نجات برگزار شد.

 *برگزاری آموزش اطفای حریق در غرب تهران

 
علیرضا حاجی‌‌حسینی رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 5 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر افزود:‌ آموزش دوره تخصصی اولیه اطفای حریق در راستای مهار به موقع در هنگام بروز حوادث به منظور ارتقای آگاهی کارمندان اجرایی و نگهبانان شهرداری که حدود 55نفر هستند در سوله مدیریت بحران در محوطه برگزار شد.
 
حاجی حسینی در ادامه بیان کرد:‌در این دوره پرسنل شهرداری ضمن آشنایی با پدیده آتش سوزی هنگام وقوع حادثه و پس از آن، راهکارهای مقابله با حریق اطفای حریق آن را  نیز به صورت عملی فرا می‌گیرند.
 
وی در پایان گفت: لازم به ذکر است برگزاری آموزش ‌های دوره تخصصی اطفای حریق با حضور مربیان و کارشناسان آتش سوزی در شهرداری منطقه برگزار شد.

انتهای پیام/









تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن