تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802516717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رنو به دنبال کار خود با خودروسازان ایرانی/ انتقال فناوری به شریک ایرانی در دستور کار است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: قائم مقام منطقه آفریقا، خاورمیانه و هندوستان رنو مطرح کرد
رنو به دنبال کار خود با خودروسازان ایرانی/ انتقال فناوری به شریک ایرانی در دستور کار است
قائم مقام منطقه آفریقا، خاورمیانه و هندوستان رنو گفت: رنو با همان روحیه به دنبال کار خود با خودرو سازان ایرانی است.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ پیمان کارگر رئیس منطقه آفریقا، خاورمیانه و هندوستان رنو در دومین همایش بین المللی صنعت خودرو  اظهار داشت: دسترسی به 1.6 میلیارد دستگاه خودرو در سال 2015 از جمله اهداف تعیین شده رنو است و هم اکنون 7 مدل مرسدس را تامین می کنیم که این صرفا شروع کار است.

قائم مقام منطقه آفریقا، خاورمیانه و هندوستان رنو  افزود: در یک سال پیش توافقی را با میتسوبیشی امضا کردیم تا هم افزایی کرده باشد و پایانه ای برای برخی از کشورهایی که در آنها بیزینس دارند ایجاد کنیم اما این همکاری و هم افزایی صرفا به آن کشورها محدود نمی شود و رنو نیز با همان روحیه به دنبال کار خود با خودروسازان ایرانی است.

وی ادامه داد: ما این کار را به صورت مشترک انجام و ادامه می دهیم چراکه توسعه صنعت خودرو باید با شراکت صورت گیرد و راه دیگری وجود ندارد و اگر به فکر بهسازی باشیم باید شریک داشته باشیم.

کارگر تاکید کرد: این زنجیره ارزشی صرفا محدود به تولیدکنندگان اتومبیل نیست بلکه اگر زنجیره تامین قوی نداشته باشیم تولیدکننده اتومبیل حرفی برای گفتن ندارد و بر این اساس همکاری های محکمی با تامین کنندگان خارجی داریم و در خصوص ایران درصددیم که اقلام باکیفیت و مقرون به صرفه و همچنین انتقال فناوری را در کار کردن با شریک ایرانی داشته باشیم.

رئیس منطقه آفریقا، خاورمیانه و هند شرکت رنو افزود: با دو شرکت مقتدر ایران در حال همکاری هستیم و توان تولید 300 هزار خودرو در این کشور وجود دارد اما از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده نمی شود و در صددیم که از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: ما فناوری رنو را در کارخانجات شرکا انتقال دادیم و همان فناوری که در فرانسه، مراکش، برزیل نیز موجود است، در ایران نیز موجود است و ما تامین کنندگان فرانسوی را به تامین کنندگان ایرانی متصل کرده ایم تا کیفیت تولید ایرانی تضمین شود و مشتری ما نیز به این حقیقت پی برده است.

کارگر افزود: رنوی تولید ایران، بسیار با کیفیت است که این مرهون تامین کنندگان قطعات است، البته این سرمایه گذاری برای آینده است، چراکه اگر قرار باشد که قطعات با کیفیت تولید کنیم، باید با تامین کنندگان و پایانه های بسیاری در دنیا در ارتباط باشیم.

وی اظهار داشت: در خصوص کیفیت، رنو جز بهترین خودروهای جهان محسوب می شود و مرسدس با موتور رنو، 7 مدل خودرو تولید می کند و نیسان نیز هر سال 500 هزار گیربکس از رنو خریداری و در خودروهای خود استفاده می کند.

کارگر گفت: خدمات پس از فروش نیز بخش دیگری از زنجیره فروش رنو محسوب می شود و به محض امکان، چنین خدمات پس از فروشی را در ایران داشته باشیم تا مشتری رضایت بیشتری داشته باشد.

وی افزود: ایمنی صرفا محدود به ایربگ نمی شود، بلکه طراحی از ابتدا تا انتهای تولید خودرو باید متکی بر ایمنی باشد و بر این اساس، در زنجیره تولید خودروهای رنو، ایمنی بافته شده است.

به گفته رئیس منطقه آفریقا، خاورمیانه و هند شرکت رنو، این شرکت تنها تولیدکننده خودرو در دنیا است که دامنه کاملی از خودروها در سایزهای مختلف الکتریکی را تولید می کند و هر کشوری که مشتاق گازهای آلاینده صفر باشد، پیشنهاد می کنیم که از دامنه گسترده ماشین های الکتریکی رنو استفاده کند.

ایران کشوری استراتزیک برای سرمایه گذاری رنو

کارگر گفت: استراتژی رنو در کشورهای استراتژیک، در دنیای رنو ایران یک کشور بسیار استراتژیک محسوب می شود و در آینده نیز به سرمایه گذاری خود ادامه می دهد، چراکه این حضور صرفا قرار نیست امروز و فردا و چند سال آتی محدود شود، پس سرمایه گذاری در محل و پلت فرم نیز اهمیت بسیار دارد.

وی اظهار داشت: تنوع محصول را به این نحو به محل و کشورها منتقل می کنیم و این هدیه ای به مشتری نهایی است چراکه پولی که خرج خرید خودرو می کند، به این ترتیب، مقرون به صرفه خواهد بود.

وی تصریح کرد: محلی سازی نیز یکی دیگر از سیاستهای رنو است و این شرکت با تامین کنندگان در حال همکاری است تا محلی سازی را انجام دهد، اگر محلی سازی صورت نگیرد، در زمان مناسب نمی توان به قطعات دسترسی یافت و در کارخانجات دپو کرد.

کارگر ادامه داد: هدفی که رئیس رنو به ما داده است، 80 درصد محلی سازی است و بر این اساس به همه همکاران متذکر شده است که حداکثر 80 درصد محلی سازی را تا چند سال آتی داشته باشد، البته ما نظارت کافی و وافی داریم تا کیفیت رعایت شود.

وی افزود: این روش انجام کار رنویی است که با همکاران محلی کار می کند و هم اکنون با ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو همکاری داریم.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن