تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819187778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهميت همکاري بين شهري دو کشور براي امنيت منطقه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آذر ۱۳۹۳ (۱۰:۵۴ق.ظ)
در ديدار شهرداران تهران و قازيانتپ مطرح شد: اهميت همکاري بين شهري دو کشور براي امنيت منطقه شهردار تهران با اشاره به اهميت روابط بين شهري ميان شهرهاي مختلف ايران و ترکيه گفت: اين همکاري هاي مشترک براي امنيت کشورهاي همسايه و همچنين براي امنيت ايران و ترکيه اهميت دارد و بايد به آن توجه داشته باشيم.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد باقر قاليباف در حاشيه مجمع عمومي شهرداران آسيايي با «فاطما شاهين» شهردار قازيانتپ ترکيه ديدار و گفت و گو کرد.
شهردار تهران در اين ديدار با اشاره به سابقه روابط مشترک ايران و ترکيه گفت: دو کشور هم در سطح مسايل بين المللي و ملي و هم در سطح همکاري هاي شهرداري ها و دولت هاي محلي روابط بسيار نزديکي با يکديگر دارند. همچنين ايران و ترکيه به عنوان دو کشوري مطرح هستند که از جهت فرهنگي، دين، مرزهاي جغرافيايي، فعاليت هاي اقتصادي و سياسي بسيار به هم نزديکند.
وي تاکيد کرد: اين همکاري ها براي امنيت کشورهاي همسايه و همچنين براي امنيت ايران و ترکيه اهميت دارد و بايد به آن توجه داشته باشيم.
شهردار تهران ضمن ابراز خوشحالي از ايجاد زمينه همکاري مناسب ميان شهرهاي مختلف ايران و ترکيه در مجمع شهرداران آسيايي و UCLG ابراز اميدواري کرد که اين همکاري ها توسعه پيدا کند.
همچنين در جريان اين ديدار فاطما شاهين، شهردار شهر «قازيانتپ» از شهردار تهران به منظور ايجاد مجمع شهرداران آسيايي تقدير کرد و گفت: لازمه صلح جهاني، وجود صلح منطقه اي است تا با هم افزايي بيشتر بتوانيم به اين سمت حرکت کنيم.
وي افزود: براساس آموزه هاي اسلامي ايجاد فضاي مسالمت آميز از طريق همکاري هايي مشترک صورت مي گيرد و همکاري هاي منطقه اي بين شهرهاي ايران و ترکيه نيز مي تواند منجر به ايجاد اين فضا شود.
فاطما شاهين با اشاره به آغاز همکاري ميان دو شهر تهران و قازيانتپ ابراز اميدواري کرد که همکاري ميان دو شهر در آينده بيش از پيش گسترش پيدا کند چرا که دنياي اسلام نيازمند وحدت شهرهاي اسلامي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن