تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818896033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش همکاري امنيتي جمهوري اسلامي با کشورهاي منطقه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۲۰ق.ظ)
سردار احمدي‌مقدم خبر داد: افزايش همکاري امنيتي جمهوري اسلامي با کشورهاي منطقه فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به همکاري اطلاعاتي و عملياتي جمهوري اسلامي ايران با کشورهاي منطقه گفت: همکاري امنيتي جمهوري اسلامي با کشورهاي منطقه ارتقا پيدا کرده است.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، سردار اسماعيل احمدي‌مقدم صبح امروز در صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي گيلان در ستاد فرماندهي انتظامي اين استان با تسليت سوگواري ايام شهادت امام حسين (ع) و تبريک سالروز تأسيس بسيج در پنجم آذرماه به فرمان امام راحل اظهار کرد: امام (ره) با صدور فرمان تأسيس بسيج، انقلاب را بيمه کرد.
وي به ارزيابي يگان‌ها حين و پس از اجراي برنامه‌ها اشاره کرد و افزود: «رشد و تعالي فردي و سازندگي» و «طرح مکنا» از جمله شاخص‌ها در ارزيابي عملکرد يگان‌ها است.
احمدي‌مقدم، گيلان را دوازدهمين استان مورد ارزيابي ناجا دانست و بيان کرد: گيلان نمره 86.5 را دريافت کرده و امتياز خوبي محسوب مي‌شود.
فرمانده نيروي انتظامي، رعايت حقوق شهروندي و قوانين، بهبود در رده‌هاي انتظامي و تسهيل ارائه خدمات را از جمله شاخص‌هاي ارزيابي پليس برشمرد و تصريح کرد: 53 درصد از تخلف‌هاي سازماني پليس گيلان کاهش پيدا کرده است.
وي از کاهش 9 درصدي وقوع سرقت در حوزه مأموريت‌هاي انتظامي گيلان خبر داد و گفت: امسال تصادفات رانندگي هفت درصد در استان کاهش پيدا کرده است.
احمدي‌مقدم با اشاره به بهبود 11 درصدي کشف جرايم در گيلان، خاطرنشان کرد: سال گذشته در شاخص سرقت افزايش داشتيم و روند رشد سرقت‌ها در مرداد ماه سال جاري متوقف شده است.
فرمانده نيروي انتظامي،‌ به تشکيل قرارگاه مبارزه با سرقت در کشور اشاره کرد و يادآور شد: آبان ماه امسال هفت درصد در وقوع سرقت کاهش داشتيم.
وي خواستار همکاري رسانه‌ها با پليس شد و اظهار کرد: امسال 40 درصد مردم کمتر از سال گذشته جريمه شدند و اين موضوع نشان‌دهنده نهادينه شدن رفتار ترافيکي در جامعه است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن