تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802812771




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه شیراز: جمهوری اسلامی، پیشتاز منطقه در همه عرصه هاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه شیراز: جمهوری اسلامی، پیشتاز منطقه در همه عرصه هاست شیراز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: حوادث اخیر منطقه نشانگر موفقیت و پیشتازی جمهوری اسلامی در همه عرصه ها است.


به گزارش ایرنا آیت الله" اسدالله ایمانی" در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز افزود: امروز شاهد شکل گیری جریان فروپاشی و شکستن قدرت گروههای تروریستی از جمله مبارزه نیروهای مردمی عراق با گروه های تروریستی و فرار گروه های تروریستی از لبنان و سوریه بدون وجود نقش ائتلاف آمریکا در منطقه هستیم.
وی با بیان اینکه آمریکا عادت دارد در ظاهر تند و خشن و در هنگام نیاز محرمانه دست کمک دراز کند افزود: رییس جمهوری آمریکا در شش سال ریاست جمهوری خود چهار بار به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران نامه نوشته است که ارسال این نامه ها نشانگر دست بالای رهبر انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی در جهان است.
ایمانی گفت: راهبرد و سیاست های آمریکا در منطقه در سوریه، عراق، افغانستان، لبنان و مبارزه با القاعده، طالبان و داعش شکست خورده است زیرا این تصمیمات مبنای صحیح نداشته و بر اساس خیر مردم دنبال نشده است.
وی افزود: اما در مقابل سیاست های مبتنی بر ایمان، خرد و دانش رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی در منطقه در حال نفوذ و گسترش است.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری افزود: معتقدیم سیاست آمریکا و استکبار محکوم به شکست، افول و سقوط است اما قدرت جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت جهانی در حال مطرح شدن در منطقه و جهان است.
وی با اشاره به انتخابات اخیر میان دوره نمایندگان در آمریکا گفت: جای تعجب است که پرهزینه ترین انتخابات کشور آمریکا با بیش از چهار میلیارد دلار هزینه شاهد کمترین میزان مشارکت مردم بود.
آیت الله ایمانی افزود: عدم مشارکت مردم در انتخابات کشور آمریکا بیانگر دلزده بودن آمریکایی ها از دو حزب جمهوری خواه و دموکرات این کشور است که نباید از این موضوع مهم به سادگی گذشت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت ملت مظلوم بحرین گفت: بحرین جمعیت اندکی دارد که با وجود این جمعیت کم بیش از چهار هزار نفر از آنها به جرم مسایل سیاسی در سخت ترین شرایط در زندان زیر فشار هستند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: مردم بحرین برای برخورداری از حداقل های اولیه زندگی شهروندی قیام کردند که حکومت آل خلیفه و آل سعود با قدرت و امکانات به دنبال سرکوب کردن قیام مردم بحرین هستند.
وی بابیان اینکه به دنبال آماده سازی انتخابات فرمایشی برای مشروعیت بخشیدن به جنایات خود در بحرین هستند گفت: مردم مظلوم بحرین ملتی فراموش شده اند زیرا جهان مقابل جنایات در حال انجام در این کشور خاموش و ساکت است و از حقوق مردم بحرین دفاع نمی کند.
امام جمعه شیراز افزود: امیدواریم سازمان های حقوق بشر و بین المللی به خود آمده و به ملت مظلوم بحرین توجه بیشتری داشته باشند.
وی در فراز دیگری از خطبه ها با اشاره به برگزاری دوره جدید مذاکرات هسته ای گفت: این دور از مذاکرات در کشور عمان برگزار شد که حفظ حقوق مسلم ملت ایران، خطوط قرمز، رفع کامل تحریم ها و برقراری حق غنی سازی و حق تحقیق و پژوهش و مطالعه برای کشور ما مطالبات مردم از مذاکره کنندگان است که تیم مذاکره کننده باید به این نکات توجه داشته باشد.
آیت الله ایمانی همچنین با اشاره به روز کتاب و کتابخوانی افزود: کتاب یکی از ارزشمندترین میراث انسانی و عصاره تمدن ها است که نقش عظیمی درساخت و ساز زندگی انسان در طول تاریخ داشته است.
وی گفت: امروز کتاب، کمتر از هر چیز دیگری در اختیار جوانان ما است و این درحالی است که تعداد مغازه های فروش غذا در هر خیابان بیشتر از تعداد کتاب فروشی ها، کتابخانه ها و افراد حاضر درکتابخانه هاست.
آیت الله ایمانی با تاکید بر اینکه باید فضای مطلوب کتاب و کتابخوانی برای جوانان و نوجوانان فراهم شود گفت: باید به کتاب و مطالعه به عنوان یک ضرورت در زندگی خود توجه شود و توسعه کمی و کیفی مطالعه کتاب در زندگی اقشار مختلف مردم جامعه قرار گیرد.
7382 /538/667


23/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن