تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799073797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در يک منطقه ملتهب، امنيت ايران با کشورهاي پيشرفته قابل مقايسه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۳:۵۹ب.ظ)
فرمانده نيروي انتظامي: در يک منطقه ملتهب، امنيت ايران با کشورهاي پيشرفته قابل مقايسه است فرمانده نيروي انتظامي در مراسم صبحگاه فرماندهي انتظامي استان اصفهان بر مهمترين دستاورد ايران اسلامي که همان تجلي شعار استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي است، تأکيد کرد و عنوان داشت: استقلال ايران يک استقلال واقعي است.
به گزارش خبرگزاري موج، مراسم صبحگاه امروز فرماندهي انتظامي استان اصفهان با حضور فرمانده نيروي انتظامي، استاندار اصفهان، اعضاي شوراي تأمين استان و جمعي از فرماندهان نظامي و انتظامي برگزار شد.
سردار احمدي مقدم در اين مراسم با اشاره به قرار گرفتن در ايام ماه محرم که ماه قيام ابا عبدالله الحسين است بيان داشت: ابا عبداله الحسين بنيانگذار مبارزه با انحراف و دفاع از ارزش ها و فداکردن جان، مال و غيره در راه خدا بود.
فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به نهضت اسلامي حضرت امام (ره) و جمهوري اسلامي اسلامي ايران در ادامه اين راه اظهار داشت: استمرار و ادامه مکتب عاشورايي همچنين قيام ابا عبداله الحسين (ع) در احياء ارزش ها و اقامه حدود الهي و مبارزه با ظلم و ستم و استکبار بود.
وي مهمترين دستاورد انقلاب اسلامي ايران را همان تجلي شعار استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي عنوان داشت و افزود: آزادي در گرو استقلال است و هر کشوري هم که مستقل نباشد از آزادي برخوردار نيست.
سردار مقدم افزود: آزادي اين نيست که ديگران اراده را ازما سلب کنند امروز در دنيا ابر قدرت ها مي خواهند کاري کنند که دولت هاي ديگر نتوانند در جهان تصميم بگيرند و با تهديد و تحريم بر ايران اين را به سرانجام برسانند که نتيجه اي جز استقلال ايران نمي بينند.
وي با بيان اينکه استقلال ايران يک استقلال واقعي است، اظهار داشت: ايران در هيچ شرايطي در مقابل اين کشورها سر فرود نخواهد آورد و از دستاورد خود که جمهوري اسلامي است و ماهيتي مقدس دارد دفاع کرده و اين همان پشتوانه مردمي براي استقرار ارزش هاي اسلامي و ديني است که خود مهمترين دستاورد است.
فرمانده نيروي انتظامي با تأکيد بر اينکه جمهوري اسلامي ايران براي به دست آوردن چنين دستاوردهايي از راه هاي سختي عبورکرده و سربلندي در منطقه و دنيا پيدا کرده، عنوان داشت: قدرت هاي بزرگ با استفاده از ابزارهاي امنيتي، نظامي، سياسي و رسانه اي مي خواهند ما را در ميان بازيگراني که تابع آنها هستند، محصور کنند، اما؛ نتوانسته اند وامروز هم با اين فشار ها به نتيجه نخواهند رسيد.
احمدي مقدم گفت: هدف از اين همه فشار اين است که بنيان هاي کشور را سست و ثبات و آرامش ما را متزلزل کنند، اما؛ به اين هدف دست پيدا نکرده و ايران اسلامي مفتخر است در همه زمينه ها بر قله هاي رفيع ايستاده.
فرمانده ناجا با تأکيد بر ناتواني و ناکامي دشمنان بر دست درازي به اين کشور، گفت: در يک منطقه ملتهب، جمهوري اسلامي ايران در شرايط ثبات و امنيت کامل قرار دارد و امنيت ما با کشورهاي پيشرفته قابل مقايسه است و البته همه بنيان هاي ما فقط امنيتي نيست و شرط کافي، پشتوانه مردمي و دفاع از نظام و مردم است که بسان تار و پود مي باشند.
سردار احمدي مقدم با تأکيد بر اينکه همه فشارهاي اقتصادي بر دولت در حال خنثي شدن است، افزود: فشارها به تدريج آثار خود را از دست مي دهند و نشان آن هم کاهش تورم و کاهش آثار منفي ناشي از تحريم هاست همچنين افزايش توليد، بهبود و افزايش مشاغل و امنيت نيز از ديگر آثار آن مي باشد.
وي عنوان داشت: با اين فشارها ايران اسلامي نه تنها امنيت خود را حفظ کرده، بلکه کشورهاي ديگر نيز به ما تکيه کرده اند و اين همه تلاش و استقامت، به خاطر پايبندي جمهوري اسلامي ايران به قدرت الهي است.
سردار مقدم در ادامه با بيان اقدامات نيروي انتظامي براي ايجاد و ارتقاء امنيت پايدار عنوان داشت: جرايم جنايي که در طول يک سال در کشور به وقوع مي پيوندد شايد رقم آن خيلي کمتر از رقمي باشد که در ديگر کشورها رخ مي دهد و اين خود نشان از امنيت بالا در جامعه دارد.
وي با اشاره به سفرهاي گردشگري به کشور، خاطر نشان کرد: پيش بيني مي شود امسال 6 ميليون گردشگر به کشورما سفر کنند و اين پيامي را به دنبال دارد و آن امنيت جمهوري اسلامي است که به کشور خود مي برند و خود نشان دهنده آمادگي سازمان هاي دولتي و کشوري، لشگري بخصوص دستگاه قضائي که خود از جرايم جلوگيري کرده و بر بهبود امنيت مؤثر و شايسته تقدير است.
وي اظهار داشت: در سال جاري اگر چه سرقت هاي خردي در کشور به دلايل مختلف اقتصادي رخ مي داد، اما؛ با دولت هماهنگ شديم و خوشبختانه اقدامات مؤثري انجام شد که نتيجه آن بهبود شرايط اقتصادي و به دنبال آن کاهش وقوع انواع جرايم؛ بخصوص در استان اصفهان بود.
وي با اشاره به کاهش وقوع تصادفات در 7ماهه نخست سال بيان داشت: مي شد گام هاي بلند و مهم ديگري نيز برداشته شود و امکان کاهش خسارت به مردم نيز بيشتر شود که اميدواريم با بسيج همه منابع و امکانات همچنين فرهنگ سازي و مشارکت مردم به کاهش آمار تصادفات و خسارت دست پيدا کنيم.
سردار احمدي مقدم با بيان اينکه نيروي انتظامي با اقدامات خود در راستاي ارتقاء امنيت بار هزينه ها را در جامعه کاهش مي دهد، افزود: اين اقدامات باعث مي شود فعاليت هاي اقتصادي افزايش يافته و رونق پيدا کند.
فرمانده ناجا با اشاره به اينکه استان اصفهان يکي از استان هاي بزرگ کشور از لحاظ فرهنگي، گردشگري، صنعت و غيره است، عنوان داشت: مجموعه فرماندهي انتظامي استان اصفهان تلاش مي کند امنيت را بيش از پيش ارتقاء دهد؛ چرا که بعد از پايتخت، اصفهان در مرحله بعدي قرار دارد.
وي ابراز اميدواري کرد: با شرايط روبه بهبود و اجراي برنامه توسعه ششم بسترهايي را فراهم کنيم که اقدامات ما پاسخگوي نيازهاي جامعه باشد؛ چرا که اصفهان با ذخاير و منابع انساني و طبيعي که دارد شايسته سرمايه گذاري بيشتر است.
وي در پايان ضمن تقدير از استاندار اصفهان و ديگر دستگاه هاي اجرايي استان، خاطر نشان کرد: اصفهان بالاترين سلامت اداري پليس را از نگاه مردم و شاخصه ها دارد و در اين استان شاهد کاهش وقوع جرايم، کاهش تصادفات و افزايش کشف جرايم هستيم که خود نشان دهنده شرايط رو به بهبود است.
گفتني است، در ابتداي اين مراسم سردار آقاخاني فرمانده انتظامي استان اصفهان با اشاره به گزارش 8 ماهه امسال فرماندهي انتظامي استان و کشفيات پليس بخصوص سرقت گفت: در اين مدت 18 تن انواع مواد مخدر کشف و ميزان افزايش کشفيات پليس استان در بحث کالاي قاچاق 142 درصد مي باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن