تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820404992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه خبر کوتاه از آستانه اشرفیه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سه خبر کوتاه از آستانه اشرفیه رشت - ایرنا - فرماندار آستانه اشرفیه در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بعثت کارمندان دانشگاه آزاد این شهرستان گفت: دانشگاه و حوزه در اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و انقلابی نقش تعیین کننده و اثرگذاری دارند.


به گزارش ایرنا، "حسین اسماعیلیان" عصر دوشنبه در این مراسم با بیان اینکه بسیج در طول دوران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف همواره حضوری اثربخش داشته است، بیان کرد: ولایتمداری و در صحنه بودن از شاخصه های مهم بسیجیان به شمار می رود.
وی در ادامه با تاکید بر حفظ و توسعه فرهنگ بسیجی در جامعه اظهار کرد: تمام کسانی دلسوز انقلاب و کشور بوده و برای تعالی این نظام تلاش می کنند بسیجی هستند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه نیز در این آیین اظهار کرد: بسیج رنگی خدایی دارد که همه قشرها جامعه همواره در آن حضوری پرشور دارند.
" قربان اصغر نیا " گفت: وجود بسیج به عنوان یک حقیقت ارزنده موجب شده تا توطئه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ما همواره با شکست روبرو شود.
وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه نظام اظهار داشت: دشمنان با صرف هزینه های بسیار در زمینه جنگ نرم تلاش می کنند تا هویت فرهنگی و اسلامی ما را از بین ببرند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
وی در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در مقابله با تهاجمات جنگ نرم دشمنان نظام اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در بین جامعه به خصوص مراکز علمی می تواند در جهت مقابله با جنگ نرم دشمنان بسیار موثر باشد.
وی گفت: با توجه به اهمیت و نقش بسیج در توسعه فرهنگ هم اکنون تعداد سه پایگاه مقاومت بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و همچنین بسیج کارمندان در دانشگاه آزاد اسلامی آستانه اشرفیه راه اندازی و فعالیت دارند.ک/2
********
آستانه - آیین عصری با شعر عاشورایی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین که عصر دوشنبه با مشارکت اداره کتابخانه های عمومی و بسیج هنرمندان شهرستان و جمعی از علاقه مندان شعر برگزار شد، 10 نفر از شاعران آخرین سروده های خود را با موضوع قیام عاشورای حسینی برای حاضرین قرائت کردند.ک/2
********
آستانه - نخستین دوره کلاس مربیگری آمادگی جسمانی درجه 3 بانوان در آستانه اشرفیه برگزار شد.
رییس کمیته آمادگی جسمانی آستانه اشرفیه و مسوول برگزاری این دوره از کلاس ها روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: این دوره آموزشی از 25 آبانماه آغاز و به مدت هشت روز برگزار شد.
"زینب جمشیدی" گفت: در این دوره آموزشی که در سالن ورزشی بانوان اداره ورزش و جوانان استانه اشرفیه برگزار شد، 35 نفر از بانوان شرکت داشتند.
وی با بیان اینکه " سودابه پورشاهماری " یکی از مدرسین ورزشی تدریس شرکت کنندگان در این دوره آموزشی را برعهده داشته است اظهار داشت:در پایان این دوره که با استقبال خوب بانوان همراه بود از شرکت کنندگان امتحان نهائی گرفته شد که نتایج آن تا یکماه دیگر اعلام خواهد شد.
وی افزود: به افراد برگزیده در آزمون نهائی نیز مدرک مربیگری درجه 3 آمادگی جسمانی داده می شود.
آستانه اشرفیه در شرق گیلان قرار دارد.ک/3
7287/603


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن