تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803128067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چند خبر کوتاه از استان کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: چند خبر کوتاه از استان کرمانشاه کرمانشاه - ایرنا - به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج سرسرای ورزشی 9 دی در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین افتتاح و به بهره برداری رسید.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این سالن ورزشی در زمینی به مساحت یک هزار و 100 متر و با صرف سه میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات سازمان بسیج سپاه استان کرمانشاه تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
"علی احمدپور" گفت: بسیجیان عضو پایگاههای مقاومت شهرستان می توانند در این مجموعه فعالیتهای ورزشی خود را انجام دهند.

***
کلاشی - آیین گرامیداشت هفته بسیج با حضور مسوولان، فرماندهان حوزه ها و پایگاهها، هیات امنای مساجد و آحاد مختلف مردم بخش کلاشی در شروینه مرکز این بخش برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه جوانرود با اشاره به دستاوردهای مختلف بسیج در عرصه های مختلف گفت: بسیج هم در جنگ وهم در سازندگی و در همه میدان ها خوب درخشیده است.
سرهنگ حسین کولیوند افزود: تفکر بسیجی همچون چشمه زلالی درخت انقلاب اسلامی را آبیاری می کند.
وی اظهار کرد: هر جا که بسیج حضور داشته کار با موفقیت همراه بوده است.
***
سرپل ذهاب - در سومین مرحله از اردوی راهیان نور دانش آموزی 350 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه سرپل ذهاب به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشورعامل مهمی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس، نهادینه کردن روحیه ایثار و شهادت طلبی، بصیرت افزایی و انتقال ارزش ها و حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.
سرهنگ "مسعود قنبری"هدف از اعزام کاروان راهیان نور بسیج دانش آموزی به مناطق جنگی را آشنایی بیشتر دانش آموزان با ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس ذکر کرد.
***
سنقروکلیایی - ایرنا - امام جمعه سنقروکلیایی گفت: فلسفه وجودی بسیج حفظ روحیه ایثار و از خودگذشتگی و تزریق آن به نسل آینده و حفظ نظام اسلامی با این روحیه است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدباقر برقراری روز یکشنبه در دیدار با بسیجیان سنقروکلیایی، انجام کارهای فرهنگی عمیق را برای مقابله با توطئه های شوم دشمنان نظام اسلامی مورد تاکید قرار داد.
وی با بیان اینکه ما باید کاری کنیم که شرمنده خون شهدا نباشیم، گفت: مطالعه وصیت نامه شهدا و عمل به آنها لازم و ضروریست.
***
جوانرود - به مناسبت هفته بسیج سرسرای ورزشی صالحین در شروینه مرکز بخش کلاشی به بهره برداری رسید.
در آیین افتتاح این سرسرای ورزشی که معاون فرماندار و جمعی از مسوولان و اهالی بخش کلاشی حضور داشتند، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوانرود گفت: برای احداث این سرسرای ورزشی با 420 متر مربع زیربنا یک میلیارد و 300 میلیون ریال از محل اعتبارات بسیج مستضعفین هزینه شده است.
سرهنگ حسین کوکیوند افزود: تاکنون سه سرسرای ورزشی توسط بسیج مستضعفین در شهرستان جوانرود احداث شده است.
***
سنقروکلیایی - یادواره 20 شهید دهستان آب باریک در مسجد امام حسین (ع) روستای کوچکینه با حضور مسوولین و مردم روستاهای دهستانهای باوله و آب باریک شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از جانفشانیها و از خود گذشتگیهای رزمندگان و شهیدان سر افراز در آن دوران پرداخت.
سرهنگ محمد رستگار گفت:امروز شجره طیبه بسیج به عنوان الگو در کشورهای همسایه برای مقابله با تکفیریها شده است.
***
صحنه - ایرنا - مدیرجهاد کشاورزی صحنه گفت: 766 تن گندم و جو بذری گواهی شده برای کشت پاییزه امسال بین کشاورزان این شهرستان توزیع شده است.
سجاد سعیدی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این مقدار 390 تن بذر گندم آبی شامل ارقام پیشگام، پیش تاز، مولتی لاین، سیوند و پارسی می باشد وهمچنین 376 تن بذرگندم دیم شامل رقم آذر دو و سرداری می باشد.
وی با توجه به اهمیت و جایگاه بذر در افزایش تولید و پایداری آن و لزوم بهره برداری از محاسن استفاده از بذور اصلاح شده، تصریح کرد: همچنین بوجاری و ضدعفونی بذور گندم آبی و دیم خود مصرفی به مقدار1850 تن انجام گرفته است.
مدیرجهاد کشاورزی صحنه اظهار کرد: کنترل علف های هرز، بهینه سازی تراکم کاشت و نیز اطمینان از مصرف صحیح قارچ کش برای کنترل سیاهک آشکار و پنهان از محاسن استفاده از بذور اصلاح شده است.
وی ادامه داد: در رابطه با کشت پاییزه، تمامی نهاده های لازم مانند کودشیمیایی، بذر اصلاح شده و سموم ضدعفونی بذر به حد کافی تهیه و در بین گندمکاران این شهرستان در حال توزیع است.
مدیر جهاد کشاورزی صحنه در پایان افزود: در فصل کشت پاییزه تمامی کارشناسان این مدیریت و کارشناسان شرکت های خدمات مشاوره ای در مراکز جهاد کشاورزی بر رعایت اصول فنی کشت نظارت داشته اند.
7452501/7399/1446/567/7453


02/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن