تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819131180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو خبر هفته بسیج از آستانه اشرفیه و املش


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دو خبر هفته بسیج از آستانه اشرفیه و املش رشت - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه از آغاز 45 برنامه به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در سطح این شهرستان خبر داد.


سرهنگ " حسین مصطفی پور" روز شنبه در اولین روز از هفته بسیج در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شرکت بسیجیان در نماز جمعه ، دیدار با امام جمعه آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر، دیدار با خانواده های معظم شهداء ، گلباران مزار شهداء ، افتتاح ساختمان 3 حوزه مقاومت ، افتتاح پروژه های بسیج سازندگی ، برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان، نشست پیشکسوتان جهاد و شهادت ، برگزاری رزمایش از جمله برنامه هایی است که طی هفته بسیج در این شهرستان برگزار می شود.
وی برگزاری نشست های تخصصی، اعزام 500 نفر از دانش آموزان به مناطق عملیاتی را از دیگر برنامه های هفته بسیج در این شهرستان عنوان کرد و یادآور شد: برگزاری این برنامه های با هدف ترویج فرهنگ بسیجی بین نسل جوان انجام می گیرد.
سرهنگ مصطفی پور در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس بسیج اظهار داشت: امام خمینی (ره) در همان اوایل انقلاب با تدبیر حکیمانه خویش نهال بسیج را کاشتند.
وی گفت: این نهال پس از گذشت 35 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی به درختی تناور تبدیل شده که در تمام کشور حضوری پرشور و پر ثمر دارد.
وی با بیان اینکه تشکیل بسیج مردمی ثمرات بسیار ارزنده ای را برای کشور اسلامی ما به همراه داشته است، تصریح کرد: امروز نیز بسیج در عرصه های مختلف همچون محرومیت زدائی ، توسعه فرهنگی و علمی ، نظامی و دفاعی در کشور ما به دستاوردهای بسیار ارزنده ای دست یافته و نقشی پر ارزش در جهت دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی دارد.
وی با گرامیداشت شهامت ها و ایثارگری های بسیجیان یادآور شد: باید تلاش کنیم تا نسل جدید هرچه بیشتر با فرهنگ بسیج هرچه بیشتر آشنا شوند.
آستانه اشرفیه در شرق گیلان قرار دارد.ک/3
********
املش - فرمانده سپاه ناحیه املش از آغاز بیش از40برنامه در هفته بسیج این شهرستان خبر داد.
سرهنگ پاسدار "داریوش خوشحال" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این برنامه ها را شامل، پیاده روی خانوادگی، میقات صالحین، مانور اقتدار و امنیت، تکریم چهره های ماندگار بسیج محله و مسجد، دیدار با خانواده شهداء، همایش روشنگری و بصیرتی با محوریت دجالواره، افتتاح حوزه مقاومت فاطمه الزهراء (س) و سوله صالحین و... به مناسبت هفته بسیج درشهرستان املش برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه املش اضافه کرد: علاوه بر برنامه های یادشده در سطح پایگاه ها و مساجد شهرستان نیز برنامه های جانبی دیگر برگزار خواهد شد.
شهرستان املش در شرق مرکز گیلان واقع شده است.ک/3
7287/7291/ 603


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن