تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798269835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار خوزستان: مصوبات سفر رییس جمهوری طبق برنامه پیش می رود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون استاندار خوزستان: مصوبات سفر رییس جمهوری طبق برنامه پیش می رود اهواز - ایرنا - معاون برنامه ریزی استاندار خوزستان گفت: به جهت مشکلات موجود در استان و اولویت های شناسایی شده طیف مختلفی از اقدام ها و طرح ها در سفر رییس جمهوری به خوزستان مصوب شد که تمام این طرحها طبق برنامه و تعهدات اجرایی شده و پیش می رود.


"امید حاجتی" روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از مهمترین مصوبات طرح احیای 550هزار هکتاری اراضی پایاب رودخانه های خوزستان و ایلام بود که از این مجموع 50هزار هکتار مربط به ایلام و مابقی مربوط به خوزستان است.
حاجتی گفت: هماهنگی های لازم در این ارتباط انجام و در آن بخش از اراضی که کانال ها و زهکش های اصلی که توسط وزارت نیرو انجام و آب مورد نیاز آن تامین شده موسسه جهاد نصر فعال بوده و کانال های آبیاری و زهکشی درجه سه و چهار را اجرا می کند.
وی از تزریق اقساط نخست و دوم اعتبارات این طرح به جهاد نصر خبر داد و افزود: موسسه با قدرت طرح را پیش می برد و برای مناطقی که در آنها کانال ها و زهکش های اصلی اجرا شده بود و به بازسازی نیاز داشت و محدوده ای که کانال های آن اجرا نشده بود تقاضای تامین اعتبار شده است.
حاجتی گفت: از آنجایی که زهاب این طرح عظیم شش و نیم برابر زهاب طرح های نیشکری است و باید کنترل شود برای احداث زهکش سراسری رودخانه تقاضای اعتبار شده است.
معاون برنامه ریزی استاندار خوزستان در عین حال اظهار کرد: در نشست های هماهنگی با حضور معاون اول رییس جمهوری، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری موظف شد همپای اجرای این طرح از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی توسط جهاد نصر، اعتبارات مورد نیاز وزارت نیرو را در بودجه های سنواتی در طول سه سال اجرای طرح در نظر بگیرد.
وی افزود: هم اینک طرح به خوبی پیش می رود و فعال است؛ طبیعتا" ممکن است بخش هایی از طرح به دلیل نامناسب بودن وضعیت بارندگی ها در سال های اخیر در تامین آب دچار مشکل شود که این مساله از اراده استان، وزارت نیرو، رییس جمهوری و همه خارج بوده و به این بستگی دارد که آب لازم در تمام قسمت های طرح جریان داشته و کانال های آبیاری درجه یک و دو به تبع آن سه و چهار اجرا می شود.
حاجتی اضافه کرد: یکی از طرحهایی که در تمام نشست ها با حضور استاندار و معاون رییس جمهوری مطرح و مصوب شد طرح 550هزار هکتار است که بر ضرورت اجرای کامل آن تاکید شد و تمام برنامه ریزی لازم برای اجرای طرح به عمل آمد و تمام تلاش ما بر این است که این امر محق شود.
معاون برنامه ریزی استاندار خوزستان همچنین گفت: در تامین آب طرح اختلاف نظری بین وزارت نیرو و وزارت جهاد کشاورزی وجود دارد؛ وزارت نیرو اعلام کرده که با توجه به وضعیت بارش ها امکان تامین آب کل طرح وجود ندارد اما مقام های استان و وزارت جهاد کشاورزی معتقدند که تامین آب مورد نیاز تمام طرح امکان پذیر است.
وی توضیح داد: در برخی جاها با تغییر تکنیک آبیاری به تحت فشار و مدیریت منابع آب تحقق این امر امکان پذیر است و این مساله هم اینک در دست بررسی قرار دارد.
حاجتی همچنین با توجه به محدودیت منابع آبی حوضه های کرخه و مارون هم اظهار کرد: این مساله بحثی بین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت نیروست و تلاش می شود با مکانیزم های جدید مدیریت و شیوه های نوین آبیاری تمام طرح مصوب را اجرا کرد.
معاون برنامه ریزی استاندار خوزستان همچنین با اشاره به طرح عظیم آبرسانی غدیر گفت: در این طرح تعهد اولیه آبرسانی به شهر اهواز بود که دو هفته بعد از سفر رییس جمهوری این اتفاق افتاد و ای سی آب شهر اهواز با ورود مرحله نخست طرح نصف و کیفیت آب دو برابر شد.
وی افزود: در مراحل نهایی طرح قرار است آب شهر اهواز از سد دز تامین شود که در این صورت کیفیت اب شرب اهواز با کیفیت آب تهران هم قابل مقایسه خواهد بود.
645/551


29/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن