تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798323024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار خوزستان در پاسخ به : تمام تعهدات سفر رییس جمهوری پابرجاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار خوزستان در پاسخ به ایرنا: تمام تعهدات سفر رییس جمهوری پابرجاست اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان گفت: تمام تعهدات سفر رییس جمهوری به این استان پابرجاست و این وعده ها یا عملی شده و یا بزودی اجرایی خواهد شد.


"عبدالحسن مقتدایی" روز دوشنبه در حاشیه همایش روز ملی صادرات در پاسخ به خبرنگار ایرنا از ابلاغ تمام اعتبار سفر خبر داد و اظهار کرد: با کاهش و نوساناتی که در درآمد اتفاق می افتد شاید تخصیص ها فراز و فرود داشته باشد اما اصل موضوع بلا انقطاع ادامه دارد و نه تنها همه تعهدات که چیزی فراتر از آن عملی خواهد شد.
وی توضیح داد: درسفر سال قبل رییس جمهوری به خوزستان دکتر روحانی تعهداتی به مردم داده که موارد دیگری را نیز مدیریت استان به تعهدات وی افزود به طوریکه پس از ارائه پیشنهاد از استان به رییس جمهوری با استقبال وی مواجه شد و به تصویب رسید.
مقتدایی گفت: رییس جمهوری بویژه در مسایل عمرانی شهرها و کمک به شهرداری ها که قابل ملاحظه بود کمکهای خوبی به استان کرده است که تا کنون هم بازگو نشده است.
وی افزود: یک بخش اعتبارات مربوط به ابلاغ آن و بخش دیگر تامین، تخصیص و نقدینگی است اما هیچ یک از مصوبات سفر حذف و یا کاهش داده نشده است.
استاندار خوزستان گفت: تخصیص و نقدینگی بسته به درآمدهای کشور است به طوریکه اگر در آمد کشور پایین بیاید ممکن است یک پروژه که قرار بوده در یکسال اجرا شود به 14 ماه بیانجامد اما پروژه هیچگاه حذف نمی شود.
وی درباره طرح احیاء 550 هزار هکتاری موسوم به طرح رهبری هم اظهار کرد: آنچه ابلاغ شده همان 550هزار هکتار است و قابلیت های پیمانکاری و هزینه کرد چیزی فراتر از این نیست که این طرح اجرایی شده و در پروسه زمانی قید شده به بهره برداری خواهد رسید.
مقتدایی با بیان این که ما مدعی 800هزار هکتار هستیم گفت: در شورای عالی آب وزیر جهاد کشاورزی و تمام مسوولان ذیربط حضور داشتند و در آن شورا مصرف بهینه آب توصیه شده است.
وی افزود: طبق توافق به عمل آمده و مصوبه نشست شورا نه تنها آبی از سرشاخه های کارون به جایی دیگر منتقل نمی شود بلکه از سطح 550هزار هکتار طرح یاد شدته نیز یک متر مربع هم کاسته می شود.
استاندار خوزستان اضافه کرد: در این طرح مشکلی برای اجرا وجود نداشته و روزانه 60میلیارد ریال در آن هزینه می شود.
مقتدایی درباره برخی اظهار نظرها در خصوص عملی نشدن تعهدات سفر گفت: این ها اظهار نظر است و ما باید به عنوان کسانی که در استان کار می کنیم تحمل و ظرفیت این ها را داشته باشیم.
استاندار خوزستان تصریح کرد: اظهار نظر با ایراد و انتقاد فرق دارد و مردم هم خود قضاوت می کنند.
سفر سه روزه رییس جمهوری و هیات دولت به استان خوزستان که از 24دی پارسال آغاز شد دستاوردهای بسیار مهم و تاثیرگذاری برای این استان داشت.
روحانی در این سفر که نخستین سفر استانی وی بود برای عمران و آبادانی استان خوزستان قول هایی داد.
طرح احیای 550هزار هکتاری اراضی کشاورزی خوزستان و ایلام، حل مشکل تامین آب آشامیدنی و فاضلاب شهرهای خوزستان، حل مشکل ریزگردها، پاکسازی و لایروبی اروند، تصمیم دولت برای اعلام کردن خرمشهر و آبادان به عنوان مناطق آزاد و راه اندازی آزاد راه پل زال – اندیمشک از جمله مهمترین مصوبات این سفر بود.
سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی هفته گذشته در نامه ای سرگشاده به معاون اول رییس جمهوری از عملی نشدن وعده های رییس جمهوری در سفر به استان خوزستان انتقاد کرده بود.
645/551


26/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن