تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803788739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تب خوانندگی همچنان داغ است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: محمد رضا عیوضی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
تب خوانندگی همچنان داغ است
انسان‌ها ذاتاً هنرمند هستند البته به علت عدم شناخت از هنر وجودیشان و به دلیل همه گیر بودن هنر خوانندگی به این سمت کشیده می‌شوند.


محمد رضا عیوضی خواننده موسیقی پاپ در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: تب خوانندگی در بین جوانان افزایش پیدا کرده و هر شخصی ناخودآگاه علاقمند به شناخته شدن و معروفیت در بین سایر هم نوعان خود است، بنابراین برای اینکه سری در سرها درآورد تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا از بقیه عقب نماند.

وی اذعان داشت: انسانها ذاتاً هنرمند هستند، ولی نه یک هنر مشترک که تنها در خوانندگی خلاصه شده باشد؛ در جستجوی به بار نشاندن آرزوها و اهدافی که در ذهنشان پرورش داده‌اند، هستند و از همۀ امکانات روز برای رسیدن به آمالشان بهره می‌گیرند.

عیوضی در ادامه گفت: به نظر من جوانی که هنر را در خوانندگی می‌داند یک آرزو و آرمان هدفمند ندارد و هیچ وقت به این مسئله فکر نمی‌کند که چه چیزی در درونش هست یا هنر وجودی اش چیست.

وی در ادامه افزود: در کشورهای پیشرفته از سنین کم تا دوران دانشگاه استعداد‌های افراد شناسایی و کشف می‌شوند؛ مثلاً کسی که در خوانندگی و موسیقی مستعد است شرایط پیشرفت و موفقیت برایش فراهم می‌شود یا اگر کسی در ورزش دارای توانایی‌هایی است راه درست رسیدن به او معرفی می‌شود.

وی بیان کرد: متاسفانه در کشور ما به این مسئله پرداخته نمی‌شود و این ضعف اصلی در امر آموزش کشورمان به حساب می‌آید.

وی با بیان این مطلب که ورود به حیطۀ خوانندگی نسبت به گذشته سهل و آسان شده است گفت: خوانندگی برای قشر پویا و پرنشاط جوان جذابیت‌های خاص خودش را دارد و اکثریت فکر می‌کنند به دلیل برداشته شدن موانع ورود به خوانندگی و سهل و آسان شدن کار در این حیطه سختی‌ها و مشکلات هم به نحوی رفع و رجوع شده است و تنها معروفیت در امر خوانندگی پاسخی به تمام نیازهای روحی و معنوی یک جوان است که این یک اشتباه بزرگ است.

عیوضی اذعان داشت: آگاهی به موسیقی و ترانه تا حدودی می‌تواند یک مهارت به حساب بیاید به شرطی که هنر ذاتی فرد باشد. هنر یک دریای بیکران است و فقط در خوانندگی تعریف نشده است.

وی اشاره کرد: همه چیز از دور جذاب و فریبنده است در حالی که وقتی یک جوان به این فضا وارد می‌شود، تازه متوجه می‌شود که چقدر آموخته‌هایش درباره خوانندگی و موسیقی کم است.

به گفتۀ این خواننده موسیقی پاپ، کسی که ذاتاً به موسیقی علاقه دارد برای اینکه بخواهد به این محیط شگفت انگیز وارد شود باید به صورت حرفه‌ای و آکادمیک زیر نظر اساتید معتبر و نام آشنا دوره ببیند تا در آینده آگاهی در این زمینه داشته باشد و به عنوان یک هنرمند کاربلد و دانشمند به آیندگان شناخته شود.

عیوضی خوانندگی یا نوازندگی را امری ذاتی و فطری از پایه و ریشه دانست به گونه‌ای که گاهی در جامعه با افرادی روبرو می‌شویم که به دلیل استعدادی که درنهادشان دارند بدون گذراندن دوره‌ای در زمینه‌های هنری در بین اهل هنر صاحب سبک هستند.

وی تحصیلات و آموزش در مراکز تخصصی هنر را برای جوانان مشتاق به موسیقی ضروری دانست و  گفت: اگر جوانی در خودش استعداد خوانندگی را می‌بیند با رفتن در کلاس‌های آموزشی می‌تواند استعدادهایش را پرورش داده و به آن شکل بهتری بدهد که به این ترتیب هدفمند و با برنامه ریزی صحیح پیش برود.

وی در پایان گفت: اکثر جوانان که به موسیقی مخصوصا خوانندگی تمایل نشان می‌دهند برای رسیدن به موفقیت صبور نیستند که این به عدم شناخت برمی گردد.

اکثراً فکرمی‌کنند می‌توانند یک شبه ره صد ساله را طی کنند در حالی که نمی‌دانند کسانی که الان در موسیقی و خوانندگی به موفقیت و پیشرفت رسیده‌اند بعد از سال‌ها کار و تلاش به این جایگاه رسیده‌اند.


انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن