تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819928711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت نام براي دکتري تخصصي پژوهش محور همچنان ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مهر ۱۳۹۳ (۱۹:۱۹ب.ظ)
ثبت نام براي دکتري تخصصي پژوهش محور همچنان ادامه دارد علوي فاضل در مورد شرايط استاد راهنما، براي پذيرش تز گفت: استاد راهنماي اصلي بايد عضو هيأت علمي تمام وقت دانشگاه آزاد بوده و سابقه داشتن دانشجوي دکتري را داشته باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر علوي فاضل با اعلام اين خبر به روابط عمومي معاونت سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اسلامي گفت: ثبت نام براي دوره هاي دکتري تخصصي پژوهش محور (phd by research) همچنان ادامه دارد و داوطلبان مي توانند با مراجعه به سايت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
وي در ادامه در مورد شرايط ثبت نام گفت: داوطلبان در رشته هاي علوم انساني مي بايست حداقل 18 و براي رشته هاي غيرعلوم انساني 17 را در مقطع کارشناسي ارشد کسب کرده باشند. همچنين دارندگان مدرک دکتري عمومي پزشکي يا داروسازي که داراي معدل حداقل 17 باشند، مجاز به ثبت نام و شرکت در اين دوره ها هستند.
علوي فاضل در ادامه در پاسخ به اين سوال که آيا براي کساني که از دانشگاه هاي برتر فارغ التحصيل شده اند، تسهيلاتي وجود دارد، گفت: اگر داوطلبان از 15 دانشگاه برتر موجود در فهرست scopus فارغ التحصيل شده باشند و يا جزء فارغ التحصيلان دانشگاههاي جامع (برتر) دانشگاه آزاد اسلامي باشند، معدل آنها با ضريب 1.1 براي رشته هاي با حدنصاب معدل 17 و 1.05 براي رشته هاي با حد نصاب معدل 18 درنظر گرفته خواهد شد.
وي در ادامه در مورد نحوه پذيرش ثبت نام شدگان گفت: داوطلبان بايد اطلاعات پروژه تحقيقاتي و استاد راهنماي مربوطه را در قالب فرم ارائه شده در سامانه، ثبت کنند.
علوي فاضل در مورد شرايط استاد راهنما، براي پذيرش تز گفت: استاد راهنماي اصلي بايد عضو هيأت علمي تمام وقت دانشگاه آزاد بوده و سابقه داشتن دانشجوي دکتري را داشته باشد.
وي در مورد طرح گفت: طرح بايد برون دانشگاهي مصوب مورد حمايت دستگاه هاي اجرايي و نهادهاي عمومي باشد. علوي فاضل افزود: داوطلبان پس از ثبت نام جهت ارزيابي طرح و مصاحبه علمي به معاونت پژوهشي و فناوري دانشگاه معرفي مي شوند. علوي فاضل در مورد زمان ثبت نام براي اين دوره با توجه به اينکه تصويب طرح هاي پژوهشي زمان بر است، گفت: سايت دانشگاه کماکان باز است و داوطلبان مي توانند در هر زماني که موفق به انتخاب استاد راهنما و طرح مصوب شدند، در سايت ثبت نام کنند.
وي در پايان گفت: زمان آغاز به تحصيل اين دسته از داوطلبان در دو نيم سال مهر و بهمن خواهد بود که بنا به زمان ثبت نام و پذيرش اعلام خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن