تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816165337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت تقاضا براي تحصيل در دوره دكتري پژوهش محور محدوديت زماني ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۰:۴۰ق.ظ)
ثبت تقاضا براي تحصيل در دوره دكتري پژوهش محور محدوديت زماني ندارد ثبت نام و تقاضا براي تحصيل در دوره هاي پژوهش محور محدوديت زماني ندارد و هر داوطلب مي تواند در طول سال در هر زماني كه طرح خود را با استاد راهنما هماهنگ كرد، در سايت معاونت سنجش و پذيرش ثبت نام كند.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر علوي فاضل با اعلام اين خبر گفت: ثبت نام و تقاضا براي تحصيل در دوره هاي پژوهش محور محدوديت زماني ندارد و هر داوطلب مي تواند در طول سال در هر زماني كه طرح خود را با استاد راهنما هماهنگ كرد، در سايت معاونت سنجش و پذيرش ثبت نام كند، لذا سايت www.azmoon.org براي ثبت تقاضاي داوطلبان دكتري پژوهش محور همواره باز خواهد بود.
علوي فاضل در ادامه افزود: با توجه به اينكه ممكن است، هماهنگي وسفارش طرح از سوي سازمان ها، مراكز صنعتي و خدماتي به اساتيد زمان نياز داشته باشد، لذا اين امكان و تسهيلات فراهم شده است كه داوطلبان بتوانند بدون نگراني و استرس، طرح پيشنهادي خود را در هر زماني كه ميسر شدبا هماهنگي استاد راهنما در سايت معاونت سنجش و پذيرش ثبت نام كنند.
علوي فاضل اظهار داشت: لذا پس از آنكه فايل داوطلبي در سايت معاونت سنجش و پذيرش ثبت شد، مدارك داوطلب به معاونت پژوهشي ارسال و زمان مصاحبه به وي اطلاع رساني خواهد شد.
وي در پاسخ به اين سوال كه زمان آغاز به تحصيل اين دسته از داوطلبان از چه زماني خواهد بود، گفت: در مورد زمان ثبت نام در سايت هيچ محدوديتي وجود ندارد اما در صورت پذيرفته شدن داوطلب پس از مصاحبه، زمان آغاز به تحصيل وي با توجه به ظرفيت واحدهاي پذيرفته شده در نيمسال اول و دوم سال تحصيلي (مهر و بهمن ماه) خواهد بود. علوي فاضل خاطرنشان كرد: براي ثبت نام در دوره هاي دكتري پژوهش محور حداقل معدل كارشناسي ارشد 18 در رشته هاي علوم انساني و 17 در رشته هاي غيرعلوم انساني است.
فارغ التحصيلان مقطع كارشناسي ارشد 15 دانشگاه برتر كشور مطابق بانك اطلاعاتي SCOPUS و واحدهاي جامع دانشگاه آزاد اسلامي مي توانند با ضريب معدل فارغ التحصيلي معادل 1.1 براي رشته هاي باحداقل معدل 17 و 1.50 براي رشته هاي با حداقل معدل 18 حائز شرايط ثبت نام در اين دوره ها شوند. مثلا اگر داوطلبي در رشته مهندسي عمران با معدل 16 از واحد تهران جنوب فارغ التحصيل شده است با لحاظ كردن ضريب 1/1به 7.6 افزايش يافته و مي تواند ثبت نام كند.
وي در پايان گفت: ماهيت دوره دكتري پژوهش محور ايجاد ارتباط ميان صنعت و دانشگاه مي باشد لذا با توجه به ماهيت اين دوره، شيوه ثبت تقاضاي دانشجو براي پذيرش در آن نيز با ساير دوره هاي تحصيلي متفاوت بوده و داراي قيد زماني نمي باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن