تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819548881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موضوع ساخت برج دوقلو در شیراز با درایت حل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل بازرسی استانداری فارس: موضوع ساخت برج دوقلو در شیراز با درایت حل می شود شیراز- ایرنا- مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری فارس با تاکید بر حمایت دولت از سرمایه گذاری بخش خصوصی گفت: موضوع ساخت برج دوقلو در شهر شیراز با درایت مسوولان این استان حل می شود.


دارا کیانی ، یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: موضوع سرمایه گذاری در ساخت برج دوقلو در شیراز به مثابه یک آزمون برای جذب سرمایه گذاری در شیراز است وخوشبختانه سرمایه گذار این طرح همچنان خواهان اجرای این طرح است.
این مقام استانداری فارس گفت: باید در شیراز تغییر و تحولاتی را شاهد باشیم تا از فضای سنتی تجارت و کسب خارج شویم.
وی ادامه داد: در شیراز که نمی توان کارخانه تاسیس کرد یا واحد تولیدی بزرگ راه انداخت و در چنین شرایطی، شکل گیری بنگاه های خدماتی می تواند ضمن جذب سرمایه گذاری در این کلانشهر، اشتغالزایی زیادی را به همراه داشته باشد و این چرخه اقتصادی، افزایش تولید ملی را نیز به همراه خواهد داشت.
** کسی مخالف عرضه منزل مبله در فرایند نظام مند نیست
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری فارس در پاسخ به سووالی درباره تبلیغات خارج از ضوابط دارندگان منزل مبله در شهر شیراز گفت: هیچ کس مخالف عرضه منازل مبله از سوی دارندگان آنها نیست بلکه باید این اقدام در فرایندی نظام مند دنبال شود.
وی افزود:سازوکار قانونی در ارتباط با برخورد با مالکان منازل مبله که به طور غیرهماهنگ و غیرمجاز در این عرصه فعال هستند وجود دارد و مسائل مربوط به این حوزه در روال طبیعی پیگیری و رصد می شود.
ساخت برج دوقلو 25 طبقه در باغ موسوم به فرزانه در مرکز شهر شیراز اسفند 92 در شورای اسلامی شهر شیراز مصوب شد.
به دنبال این مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز، خبری به رسانه ها راه یافت مبنی بر این که برخی اعضای هیات علمی دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز در نامه ای مخالفت خود را با اجرای این پروژه اعلام کرده اند.
نایب رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز اسفند 92 در این باره گفته بود: این برج دو قلو در مجموع در فضای 20 درصد از کل ساخته می شود و 80 درصد کاربری فضای سبز باقی می ماند.
محسن معین بیان کرد: با ساخت این برج یک فضای شهری مفرح احداث می شود و تا پنج طبقه نیز در زیر آن (دو برابر ضوابط شهرسازی) پارکینگ تامین می شود.
به دنبال یک تجمع که بدون اخذ مجوز مقابل محل احداث این برج برگزار شده بود، استاندار فارس از برخی افراد که بدون اطلاعات کافی و در برخی موارد از روی تنگ نظری با سرمایه گذاری در شهر شیراز مقابله می کنند، انتقاد کرد و از آنها خواست تا با رفتار نسنجیده با سرنوشت شهر و شهروندان شیرازی بازی نکنند.
سید محمداحمدی مرداد 93در جمع نمازگزاران مسجد الرسول (ص) شیراز افزود: همان گونه که نیاز به کارخانه داریم، نیاز به هتل، بازار، مراکز تجاری، خدماتی و بیمارستان های مدرن و مجهز نیز در شیراز احساس می شود و معتقدیم زیبایی این شهر با فرهنگ و دین در تعارض نیست.
استاندار فارس گفت: معنای این شعار را که "برج های 25 طبقه در سومین حرم اهل بیت (ع) نباید احداث شود" به هیچ عنوان متوجه نمی شوم ، اگر چنین است و در شهر های مذهبی نباید ساختمان های بلند مرتبه ساخته شود پس تمام هتل ها و آسمانخراش ها در مشهد مقدس، مدینه و یا مکه باید فرو ریخته شود.ک/3
2026 /679


27/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن