تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819238321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بار دیگر فیلم کوتاه می سازم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کارگردان فیلم شیار 143: بار دیگر فیلم کوتاه می سازم تهران- ایرنا - داور سی ویکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران گفت: بر خلاف نگاه معمول که عرصه فیلم کوتاه را سکوی پرتاب برای رسیدن به سینمای بلند می دانند؛ معتقدم که برخی از سوژه ها را تنها در قالب فیلم کوتاه می توان تصویر کرد و اگر فرصتی دست دهد بار دیگر فیلم کوتاه می سازم.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا از جشنواره فیلم کوتاه تهران، نرگس آبیار کارگردان سینما که در جشنواره سی و یکم فیلم کوتاه تهران با دو فیلم "شیرپوشان" و "یک روز پس از دهمین روز" در بخش میهمان حضور پیدا کرده است با بیان این مطلب درباره علاقمندی خود به ساخت فیلم کوتاه گفت: من سینما را به شکل غریزی کار کرده ام و هیچگاه در این حوزه آموزش آکادمیک ندیدم.
وی افزود: نمایش این فیلم سینمایی در جشنواره فیلم کوتاه تهران انگیزه ای شد تا این عرصه از فیلمسازی را جدی تر پیگیری کنم بر همین اساس یک سال بعد فیلم "شیرپوشان" را آغاز کردم و در ادامه هم فیلم "یک روز پس از دهمین روز" را کارگردانی کردم.
آبیار در ارزیابی آثار ارسال شده به جشنواره نیز گفت: فیلم های مختلفی از کشورهای متعدد چون ژاپن، کره، افغانستان، ترکیه، چین و ... را در این بخش دیدم اما به جرات می گویم فیلم های ایرانی سی و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران در این بخش از جهت محتوا و ساختار جزء بهترین فیلم ها بودند.
وی در پایان با اشاره به محتوای فیلم های ارسالی در بخش جهان اسلام و آسیا این دوره از جشنواره فیلم کوتاه تهران اظهار داشت: مضامین بیشتر فیلم هایی که دیدم در حوزه حقوق بشر، جنگ بین فرقه و مذاهب مختلف بود و هیچ فیلمی در حوزه مبارزه با ایران هراسی وجود نداشت.
سی و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران که از 22 مهرماه در پردیس سینمای ملت آغاز شد امروز (یکشنبه) با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان می دهد.
فراهنگ**9246**1569


27/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن