تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802964375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر ارشاد و رییس سازمان سینمایی به جشنواره فیلم کوتاه پیام دادند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > سینمای ایران
وزیر ارشاد و رییس سازمان سینمایی به جشنواره فیلم کوتاه پیام دادند
علی جنتی وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی هر یک به طور جداگانه به سی و يكمين جشنواره بين‌المللی فيلم كوتاه تهران پيام دادند.



به گزارش خبرگزاری مهر، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی، به مناسبت فرا رسیدن سی و یکمین جشنواره فیلم کوتاه، به مناسبت آغاز این جشنواره به دست اندرکاران این جشنواره پیام دادند. متن پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرح زیر است: در روزگاری به سر می‌بريم كه ثانيه‌ها همچون طلا ارزشمند شده‌اند. چرا كه در فاصله هر لحظه تا لحظه‌ ديگر مي‌توان هزاران اتفاق را رقم زد. عكس و سينما دو شاخه از هنر تصويری مدرن هستند كه بر پايه چنين دركی از زمان قادرند ثانيه‌های شگفت‌انگيزي برای انسان بيافرينند. گفته می‌شود عكس قطعه‌ای از زمان است كه ثابت مانده، ولی هرگز صامت نيست. فيلم كوتاه نيز از آنجا كه مي‌خواهد در كوتاه‌ترين زمان پيام خود را به مخاطب منتقل كند، متكی بر فهم درست ارزش ثانيه‌هاست. وضعيت فيلم‌ساز فيلم كوتاه، همچون وضعيت جراحی است كه براي احيا بيمارش قدر ثانيه‌ها را خوب می‌فهمد، زيرا فيلم‌ساز جراح عاطفه‌هاست. عاطفه‌هایی كه در روزگار امروز دچار صدمه‌ عارضه شده است. توحش و ددمنشی، حرص، حسد، ريا، دروغ، شهوت، كفر يا بی‌اعتقادی به خدای زنده ازجمله امراضی است كه عاطفه انسان امروز را سخت پاشان و پريشان كرده است. فيلم‌ساز با خلق ثانيه‌هايی اثرگذار، تلاش می‌كند لختی از پريشانی امروز انسان را به تصوير بكشد، با اين اميد كه بتواند اندكی از آن بكاهد و او را به آرامش راستين يا به تعبير ارسطو (كترسيس) نزديك کند. رسالت هنرمند فيلم‌ساز، امروز بسيار سنگين‌تر از هم‌قطاران ديروز خود است. جهان امروز تشنه صلح و دوستي و آرامش معنويت است و هنرمندی كه با خلق اثرش اين پيام را به مخاطب خود منتقل می كند، كاري پيامبرگونه انجام می دهد.  بيش از سه دهه از طراحی و برگزاری جشنواره فيلم كوتاه تهران می‌گذرد. اكنون اين جشنواره به پختگی و كمال رسيده و مخاطب انتظار دارد در اين جشنواره با آثاری روبرو شود كه برای تك‌تك ثانيه‌ها و فريم‌های آن فكر شده باشد. اميد می رود سی و يكمين دوره اين جشنواره انديشه‌ورزانه‌تر از دوره‌های گذشته آغازشده و نويدبخش نمايش توليداتی فاخر و ارزنده ‌تر نسبت به ادوار گذشته باشد. همچنین از سوی دیگر در متن پیام حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی آمده است:

آغاز جشن خلاقيت، جشن سراسر شور و شوق، جشن اميد به فردای سينما، جشن رويش و آفرينش، در يك‌كلام آغاز جشنواره‌ فيلم كوتاه مبارك باد. در بين جشنواره‌هاي گوناگونی كه پي در پی می‌آيند و می‌روند، اين جشنواره، جشن قدرت‌نمايی انديشه‌ نو و درخشان است. جاي خوشوقتی است كه انجمن سينمای جوانان رويش جوانه‌ها در سراسر كشور را برنامه اصلی خود قرار داده است. سازمان سينمايي با افتخار بر عهدی كه با شما جوانان بسته پای بند است. انجمن سينمای جوانان مدرسه سينمای ايران و جشنواره شما ضامن فردايی پراميد برای سينماست.
 


۱۳۹۳/۷/۱۹ - ۱۲:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن