تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798953419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سید احمد خاتمی:افراطی گری در مذاهب شیعه وسنی، دو تیغه یک قیچی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سید احمد خاتمی:افراطی گری در مذاهب شیعه وسنی، دو تیغه یک قیچی است اصفهان - ایرنا - عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران افراطی گری در مذاهب شیعه و سنی را دو تیغه یک قیچی خواند و گفت:هر دو تیغه از سوی دشمنان اسلام و امت اسلامی حمایت و تغذیه می شوند.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید احمد خاتمی شامگاه چهارشنبه طی سخنانی در مراسم یادواره 42 تن از شهدای روحانی شهرستان خمینی شهر اصفهان با اشاره به این نکته که رهبر معظم انقلاب از افراطی گری در مذهب شیعه واهل سنت دغدغه و نگرانی دارند، افزود: امروز اصل اسلام مورد هدف و حمله دشمنان قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: امروز کشورهای غربی و سازمان های جاسوسی با تشکیل گروهای افراطی و ایجاد اختلاف بین مذاهب نقشه ها و هدف های شومی را برای از بین بردن دین اسلام دنبال می کنند.
وی گفت: مقام رهبری همانگونه که دغدغه حفظ جایگاه ولایت حضرت امیر المومنین زنده نگه داشتن واقعه غدیر را دارند، دغدغه حفظ وحدت بین مذاهب اسلامی را دارند تا اصل اسلام و مکتب اهل بیت (ع) در جهان حفظ شود.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به این که هدف از تشکیل گروه داعش مقابله با جریان بیداری اسلامی در کشورهای جهان است تاکید کرد: سرکرده گروه داعش یکسال تحت آموزش سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی بوده و برخی از دولتمردان آمریکائی صریح می گویند که داعش را بوجود آورده ایم.
امام جمعه موقت تهران با تاکید بر این که همه مذاهب حق زندگی و حیات دارند گفت: کشتار فرقه مختلف از جمله مردم قوم ایزدی در عراق گواه ، نشان دهنده ماهیت ضد بشری گروه داعش و حامیان اصلی آنهاست.
وی با تشریح وضعیت منطقه، حمایت برخی وهابیون و افراطی های اهل سنت از رشد فعالیت های سایت های افراطی شیعه و تفرقه افکن را سئوال برانگیز دانست.
خاتمی با اشاره به این مطلب که افراطی ها در مذهب شیعه با برگزاری هفته وحدت بین مذهب شیعه و سنی مخالف هستند گفت: به اعتقاد آنها این حرکت و اعلام موضع خدمت به خاندان عصمت و طهارات نیست و همین دیدگاه آب به آسیاب دشمنان اهل بیت ریختن است.
وی اعلام موضع و سخنان بعضی از سخنرانان تندرو و افراطی در کشور را بشدت مورد انتقاد قرار داد و گفت: کسانی که خود را اهل ولایت و خاندان عصمت و طهارات می دانند باید آگاه باشند با اعلام مواضع افراطی خود به مذهب و خاندان عصمت و طهارت ضربه می زنند.
حجت الاسلام سید احمد خاتمی افزود: امروز سخنرانان و کسانی که به آتش اختلافات مذهب شیعه و سنی دامن می زنند در خون شیعیان کشته شده شریک هستند و باید در درگاه الهی پاسخگو باشند.
وی با بیان این که در حریم ولایت باید به مصالح حفظ دین اسلام توجه شود گفت: در ماههای محرم و صفر نباید ذره ای از شکوه و عظمت برنامه های عزاداری حضرت اباعبدالله در کشور کاسته شود و ما وظیفه داریم با مقام معظم رهبری مدافع مذهب شیعه همراه باشیم.
وی گفت : خمینی شهر به عنوان یک شهر ولایی ومحب خاندان اهل بیت شناخته می شود این شهر باید در ولایت مداری در کشور پیشگام باشد.
پ/7145 / 556


24/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن