تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798946988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سید احمدی خاتمی: افراطی گری در مذهب شیعه وسنی، دو تیغه یک قیچی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سید احمدی خاتمی: افراطی گری در مذهب شیعه وسنی، دو تیغه یک قیچی هستند اصفهان - ایرنا – امام جمعه موقت تهران گفت : افراطی گری در مذهب شیعه وسنی دو تیغه یک قیچی هستند و هردو ازسوی دشمن حمایت وتغذیه می شوند .


به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید احمد خاتمی شامگاه چهارشنبه طی سخنانی درمراسم یادواره 42 تن از شهدای روحانی شهرستان خمینی شهر اصفهان با اشاره به این نکته که رهبر معظم انقلاب از افراطی گری در مذهب شیعه واهل سنت دغدغه ونگرانی دارند، افزود: امروز اصل اسلام مورد هدف وحمله دشمنان اسلام قرار گرفته است .
حجت الاسلام سید " احمد خاتمی" تصریح کرد: امروز کشورهای غربی و سازمانهای جاسوسی با تشکیل گروهای افراطی و ایجاد اختلاف بین مذاهب نقشه ها و هدفهای شومی را برای از بین بردن دین اسلام دنبال می کنند.
وی تبیین کرد : مقام رهبری همانگونه که دغدغه حفظ جایگاه ولایت حضرت امیر المومنین زنده نگه داشتن واقعه غدیر را دارند، دغدغه حفظ وحدت بین مذاهب اسلامی را دارند تا اصل اسلام و مکتب اهلبیت در جهان حفظ شود.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه هدف از تشکیل گروه داعش مقابله با جریان بیداری اسلامی در کشورهای جهان است تاکید کرد: سرکرده گروه داعش یکسال تحت آموزش سازمان جاسوسی اسرائیل بوده و برخی از دولتمردان آمریکائی بصراحت می گویند : داعش را بوجود اورده ایم.
امام جمعه موقت تهران با تاکید براینکه همه فرقه ها ومذاهب حق زندگی وحیات دارند گفت: کشتار فرقه مختلف از جمله مردم قوم ایزدی در عراق گواه ، نشان دهنده ماهیت ضد بشری گروه داعش و حامیان اصلی انها است .
وی با تشریح وضعیت منطقه، حمایت برخی وهابیون و افراطیهای اهل سنت از فعالیتهای سایتهای افراطی شیعه وتفرقه افکن را سئوال برانگیز دانست .
خاتمی با اشاره به این مطلب که افراطی گری در مذهب شیعه با برگزاری هفته وحدت بین مذهب شیعه وسنی مخالف است ، این حرکت و اعلام موضع خدمت به خاندان عصمت وطهارات نیست و آب به آسیاب دشمنان اهل بیت ریختن است .
وی اعلام موضع وسخنان بعضی از سخنران تندرو و افراطی در کشور را بشدت مورد انتقاد قرار داد و گفت: کسانی که خود اهل ولایت و خاندان عصمت وطهارات می دانند باید آگاه باشند با اعلام مواضع افراطی خود به مذهب وخاندان عصمت و طهارت چه ضربه می زنند.
حجت الاسلام سید احمد خاتمی افزود: امروز سخنرانان و کسانی به آتش اختلافات مذهب شیعه وسنی دامن می زنند در خون شیعیان کشته شده شریک هستند و باید در درگاه الهی پاسخگو باشند.
وی با بیان اینکه در حریم ولایت باید به مصالح حفظ دین اسلام توجه شود گفت: در ماههای محرم و صفر نباید ذره ای از شکوه و عظمت برنامه های عزاداری حضرت اباعبدالله در کشور کاسته شود و ما وظیفه داریم با مقام معظم رهبری به مدافع مذهب شیعه همراه باشیم
وی گفت :خمینی شهر به عنوان یک شهر با ولایت ومحبت به خاندان اهلبیت شناخته می شود این شهر باید در ولایت مداری در کشور پیشگام باشد.
پ/7145 / 556


24/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن