تبلیغات
تبلیغات متنی
رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید
آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت
تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی
محبوبترینها
بررسی دلایل قانع کننده برای خرید صنایع دستی اصفهان
راه های جلوگیری از جریمه های قبض برق
آشنایی با سایت قو ایران بهترین سایت آگهی و تبلیغات در کشور
بهترین شرکتهای مهندسی در آلمان
صفر تا صد حق بیمه 1403! فرمول محاسبه حق بیمه
نقش هدایای سازمانی در افزایش انگیزه و تعهد کارکنان
کلینیک پروتز و ساخت اندام مصنوعی دکتر اجرائی
چگونه میتوانیم با ترانسفر وایز پول جابجا کنیم؟
بهترین مدلهای [صندلی گیمینگ] براساس نقد و بررسی کاربران
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1805317270
![نمایش مجدد: کارگردان معروف سینما: قبل از فیلمساز شدن بسیجی بودم refresh](https://vazeh.com/images/refresh.gif)
کارگردان معروف سینما: قبل از فیلمساز شدن بسیجی بودم
واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: کارگردان معروف سینما: قبل از فیلمساز شدن بسیجی بودم
احمدرضا درویش در نشستی با موضوع سینمای دفاع مقدس به سابقه حضورش در جبههها اشاره کرد و اینکه اول بسیجی بوده و در جنگ حضور داشته و سپس از عکاسی و فیملبرداری به فیلمسازی جنگ راه یافته است.
به گزارش آخرین نیوز به نقل از مهر، در راستای برگزاری سلسله نشست های فرهنگی هفته دفاع مقدس نشست سینمای دفاع مقدس با حضور احمدرضا درویش کارگردان سینما عصر امروز اول مهرماه در انتشارات علمی فرهنگی برگزار شد. احمدرضا درویش در ابتدای این نشست با اشاره به جایگاه سینمای دفاع مقدس که آغازگر آن همزمان با تجربه 8 سال دفاع مقدس بود، گفت: بعد از گذشت سال ها از پایان دفاع مقدس تغییراتی در تعریف سینمای دفاع مقدس بوجود آمده و بحث سینمای دفاع مقدس به سمت مقاومت هم پیش رفته و این نشاندهنده این است که مفاهیم کلی تری علاوه بر تجربه هشت سال جنگ عراق علیه ایران در سینمای دفاع مقدس بسط پیدا کرده است. وی ادامه داد: ساختن فیلم و گرایش به تولید فیلم های جنگی در سینمای ایران مربوط به تاریخ جنگ عراق و ایران است و تنها به این مساله ختم می شود، این در حالی است که روزی یکی از دوستان من که همه او را می شناسید و نمی توانم نام او را بگویم به من گفت چقدر خوب است که این تلاشی که در عرصه تولید فیلم با موضوع دفاع مقدس در سینمای ایران شکل گرفته به تجربههای دیگری از تاریخ ما در سینما نیز بسط پیدا کند. ایران طی 300 سال گذشته درگیر جنگ های مختلفی بوده که با به تصویر کشیدن این جنگ ها می توان تفاوت جنگ عراق و ایران را با جنگ های قبلی نشان داد.
![](http://www.banifilm.ir/Content/UploadImg/4%2815%29.jpg)
کارگردان فیلم سینمایی «دوئل» با اشاره به اینکه من جزو نسلی هستم که بخش عمده تجربیات اجتماعی و هویتی من در عرصه انقلاب و جنگ شکل گرفت، توضیح داد: من در دوران جنگ مدت زیادی در ستاد تبلیغات فعالیت میکردم و با توجه به اینکه پیش از شروع جنگ به عکاسی علاقهمند بودم به فیلمبرداری نیز گرایش پیدا کردم و در همان دوران وارد جنگ شدم. با طولانیتر شدن جنگ عراق و ایران تجربیات مان نسبت به همه مسائل جنگ بیشتر و بیشتر شد به گونه ای که بعد از پایان جنگ تحت تاثیر جنگ عراق و ایران آثاری را تولید کردیم و فیلمسازی جنگ را از این طریق ادامه داده و اثرات جنگ روی فیلم های من عینیت پیدا کرد. وی بیان کرد: من خودم را خیلی فیلمساز سینمای جنگ نمی دانم و آثار اجتماعی و تاریخی ساخته ام. این نسل که در فضای جنگ خود را پیدا کرده است مدیون وقوع جنگ است؛ چراکه مهمترین تاثیر جنگ این است که بسیاری از موضوعات اجتماعی و سیاسی و آثار و آسیب های جنگ در فیلم ها هم به خوبی نشان داده شود. درویش با اشاره به اینکه تا فتح خرمشهر یک بسیجی بوده و از آن به بعد تصمیم گرفته که در ستاد تبلیغات فعالیت کند، ادامه داد: آن زمان یکی از دوستانم که همه او را می شناسند و نمی توانم نامش را بگویم از من خواست تا در کنار حضورم در جبهه کار هنری هم انجام دهم. من این نصیحت آن دوست را اجرا کردم و این مساله را با جدیت ادامه دادم. البته این دوست تا امروز نه تنها کارهای من بلکه کارهای بسیاری دیگر از افراد را در حوزه های مختلف سینما، کتاب و شعر دنبال می کند. این کارگردان با اشاره به فیلم سینمایی «دوئل» بیان کرد: «دوئل» آخرین ساخته من در عرصه جنگ بود که در سال 83 اکران شد، از آن به بعد هم درگیر ساخت فیلم سینمایی «رستاخیز» شدم. وی با اشاره به دلیل شکل گیری فیلم سینمایی «کیمیا» گفت: در روزهای ابتدایی جنگ زمانی که ما به آبادان و کارون رفته بودیم پل کارون به دلیل وجود اجساد و ماشین هایی که آتش گرفته بودند مسدود شده بود، آن زمان تنها صدای تیراندازی و فریاد و شیون هایی به دلیل کشته شدن افراد به گوش می رسید در این میان صدای شیونی من را به سمت خود کشاند، دیدم تعدادی خانم عرب با چادرهایشان دیوار دایرهای شکلی را درست کرده بودند که یک خانم در میان آن در حال وضع حمل بود. در واقع در این لحظه یک طرف همه در حال شهید شدن بودند و یک طرف یک نفر داشت متولد می شد، این صحنه همیشه همراه من بود و تحت تاثیر این صحنه فیلم سینمایی کیمیا را ساختم. درویش ادامه داد: کار ما در سینما سخت، اما لذت بخش است. مگر می شود یک ترانه اثرگذار و ماندگاری شکل گیرد و روی سازنده آن اثر نگذارد. آنچه که امروز باعث سطحی نگری و ابتذال در آثار هنری شده می تواند دلایل مختلفی داشته باشد به عنوان مثال طرف کار هنری می کند، اما روز به روز به وزنش اضافه می شود. بخاطر دارم که هنگام ساخت فیلم «دوئل» چند روزی را برای مراسم ختم یکی از دوستان به تهران آمدم. علی معلم من را در این مراسم دید و گفت چقدر سیاه و لاغر شده ای و من گفتم برای ساخت «دوئل» پوستم دارد کنده می شود. منظور منت این نیست که «دوئل» یک فیلم ماندگار است، اما من از تجربه ساخت این فیلم لذت بردم. از نظر من این فیلم یک مکاشفه برای من و برای سینمای ایران است. وی ادامه داد: زمانی که می خواستم صدابرداری این فیلم را به صورت دالبی انجام دهم همه به ما میخندیدند؛ چراکه اکثر سینماها چنین سیستمی را نداشتند اما زندهیاد مسعود بهنام در این زمینه همراهی کرد. آن زمان بسیاری از سینماها آنالوگ بودند و کمتر سینمایی به صورت دیجیتال بود و با توجه به اینکه لایسنس سینمای دالبی متعلق به ارتش آمریکا بود ما باید برای ساخت این فیلم خیلی ها را دور می زدیم. این فیلم را به فرانسه بردیم و تهیه کننده آن تبدیل به یک تهیه کننده سوری شد. کارگردان «رستاخیز» تاکید کرد: این تجربه ها برای من و برای سینما بسیار مهم بود، اما مهمترین تجربه ساخت «دوئل» عنصر مدیریت منابع بود. به جرأت می توانم بگویم که «دوئل» فیلم بخش خصوصی است و هزینه سنگینی که برای ساخت آن بوجود آمد در هنگام اکران توجیه شد. درویش با اشاره به اینکه برای ساخت «دوئل» از دنیای مجازی استفاده نکرده و همه شرایط زنده بود، گفت: در طول ساخت «دوئل» یک قطره خون هم از دماغ کسی نریخت؛ چراکه ما می خواستیم فیلم بسازیم نه اینکه به جنگ برویم. من معتقد نیستم کسی که فیلم جنگی می سازد دارای رتبه و مرتبه خاصی می شود و اینکه می گویند فیلمساز دفاع مقدس اجری همسطح اجر شهدا می برد، از نظر من جفا به شهدا است؛ چراکه دفاع مقدس معامله ای با خدا بود. وی با بیان اینکه ما یکسری وظایف برای ثبت چیزهای مهم داریم تاکید کرد: باید فیلم در مورد تاریخ و جنگ ساخته شود و با توجه به اینکه جنگ ابعاد وسیعی داشت در این تولیدات دقت بیشتری داشته باشیم. متاسفانه در حوزه جنگ پژوهش ها و تحقیقات کمی چه در حوزه سینما و چه در حوزه کتاب با موضوع نگاه جامعه شناسانه جنگ روی ملت داشته ایم. کارگردان فیلم «متولد ماه مهر» با اشاره به اینکه هر اثری بر گرفته از مجموعه فرم ها، آیین ها، کاراکترها و مختصات مردم آن جامعه است، گفت: موضوعاتی که در ساختار درام ادبیات و سینمای دنیا شکل میگیرد، موضوعاتی تکراری است. در همه این فیلم ها پدر، مادر، شریک و عناصر مختلف اجتماعی تبدیل به عناصر نمایشی شده و فرم داستانی پیدا کردند و هیچ کدام از قصه ها جدید نیست اما تنها تفاوتی که میان این قصه ها وجود دارد تفاوت میان آدم ها یا همان اندیشه و فرم زندگی است. درویش توضیح داد: داستان های ما از جنگ، داستان های جدیدی نیستند به عنوان مثال فیلم های من هیچ کدام قصه های جدیدی ندارند مثل «کیمیا» که داستان جدیدی نداشت بلکه آدم های متفاوتی این داستانها را شکل دادند. وی با بیان این مطلب که اخلاق آدم های ایرانی با آدم های غرب و یا هر جای دیگری فرق می کند، بیان کرد: در بحث اخلاق مشترکاتی وجود دارد که از آن جمله می توان به راستگویی اشاره کرد، اما اخلاق و نگرش فرهنگ ایرانی و اسلامی تفاوت هایی دارد. به عنوان مثال رزمندگان ما در جنگ همواره از ریا پرهیز می کردند، اگر وارد گردان می شدید هیچ گاه نمی توانستید حاج همت را از دیگران تشخیص دهید. در واقع همه به دنبال رضایت خدا بودند چیزی که در جنگ های دیگر دیده نمیشود و این تفاوت جنگ ما با بقیه جنگ ها است. کارگردان «کیمیا» ادامه داد: جنگ آمیخته با ترس است این عنصر در بچه های جنگ ما هم وجود داشت، اما آنها می ترسیدند که شب عملیات بترسند و جا بزنند و جلو نروند در واقع ترس آنها از ترسیدن بود. در جنگ ایران همه از قدرت فرار می کردند؛ چراکه می دانستند قدرت، مسئولیت می آورد. تمام این مختصات مخصوص بچه های ایران است و این مختصات نشأت گرفته از معیارهای اخلاقی، ارزشی و متافیزیکی آنها بود. درویش با اشاره به اینکه هیچگاه در فیلم ها به طبقات مختلفی که درگیر جنگ بودند اشاره نشده و کار علمی روی آن صورت نگرفته توضیح داد: متاسفانه نقش طبقات مختلف اجتماعی در جنگ ها دیده نشده و ما باید آن را جستجو کنیم. به عنوان مثال باید روی وضعیت فعلی زنان و کودکان سوری که امروز درگیر جنگ هستند، کار علمی صورت گیرد. وی گفت: اشکال اصلی این است که ما در فضای طبیعی سیر نمی کنیم. زمانی که سینمای ما سینمایی است که دولت روی آن چنبره زده است و سیستم دولتی مستقیم و غیرمستقیم بر آن تاثیر دارد نمی توانیم انتظار داشته باشیم که سینمای متفاوتی در حوزه های مختلف داشته باشیم.
کارگردان فیلم «سرزمین خورشید» ادامه داد: سینمای ما، سینمای حرفه ای نیست بلکه یک سینمای تجربی است. سینمای ایران یک سینمای دولتی است و دولت روی همه ابعاد آن تاثیر دارد. درویش گفت: من اعتقاد ندارم که سینمای ایران کم مخاطب است. با ظرفیت فعلی سینما همین تعداد مخاطب هم برای سینمای ایران زیاد است. مردم زمانی به سمت سینما هجوم می آورند که دلیلی برای سینما رفتن وجود داشته باشد، زمانی که فیلم ها بازتاب زندگی اجتماعی نیست هیچکس علاقه ای به سینما رفتن ندارد همانطور که امروز مردم علاقه ای به کتاب خواندن مطبوعات و یا تلویزیون ندارند. وی اشاره کرد: باید بدانیم مخاطب برای سینما رفتن نیازمند لذت بصری است و لذت بصری یکی از مهمترین شاخصه های سینمای جهان است. آیا در فیلم های ما چیزی بنام جذابیت بصری دیده می شود؟ در کشوری که همه جور نگرانی نسبت به مردم وجود دارد تنها نگرانی که وجود ندارد نگرانی تربیت روح، حس و دیدن تصاویر لذت بخش از سوی مردم است. این کارگردان با اشاره به اینکه همه جوانان ما فیلم «نجات سرباز رایان» را دیدند، گفت: فیلم «نجات سرباز رایان» یک فیلم کاملا تبلیغاتی است و بارها و بارها از ما خواسته اند که فیلمی در سطح این فیلم بسازیم. «نجات سرباز رایان» تمام شاخصه های سینمایی را رعایت کرده است، اما ما در سینمای خود چنین استانداردهایی را نداریم. اصلا ما سینمای حرفه ای داریم که بخواهیم این استانداردها را در آن رعایت کنیم. سینمای حرفه ای یعنی فضایی آزاد برای به تصویرکشیدن خیال. درویش گفت: در سینمای دفاع مقدس هم چنین فضای آزادی وجود ندارد و متاسفانه هیچ فیلمی برخاسته از درون خیال کارگردان ساخته نمی شود و تحت تاثیر سینمای دولتی است. به یاد دارم که هنگام ساخته شدن «دوئل» یک بولتن بیرون آمده بود که در آن نوشته شده بود: «برادرکشی در دوئل با دفاع مقدس». در همین دوران آقایی آمد و گفت عیب ندارد که این حرف زده شده است، اما اشکال کار اینجاست که این حرف را کسی زد که بعدها سیاستمدار و مسئول سینمای دفاع مقدس شد. کارگردان فیلم «آذرخش» ادامه داد: اگر اجازه داده شود که افراد با انگیزه های خود کار کنند، فیلم های خوبی در سینما تولید می شود. چرا شخصیت های ما در تلویزیون تبدیل به یکسری شخصیت های نوکیسه و متوسط روبه بالا شده اند؟ فیلم های ما تنها به یک اداره، آپارتمان، خیابان هرمزگان شهرک غرب و شمال ختم می شود. چرا در فیلم های ما برف، کشاورزی و عشایر وجود ندارد؟ جواب این سوال خیلی راحت است، چون تولید چنین فیلم هایی گران است و ساخت آن به صرفه نیست. تولید در تلویزیون تبدیل به بساز و بفروش شده است. وی در پایان گفت: اگر دولت دست از سر سینما و تلویزیون بردارد، آثار خوبی تولید می شود، اما زمانیکه 85 درصد از تولیدات کشور در دست دولت است فرهنگ ما هم در دست دولت است این در حالی است که اگر تولیدات به دست مردم باشد شاهد اتفاقات بزرگی در سینما هستیم.
چهارشنبه, 02 مهر 1393 ساعت 10:45
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]
صفحات پیشنهادی
قبل از فیلمساز شدن بسیجی بودم/ رزمندگان ما با خدا معامله کردند
فرهنگ و هنر سینمای ایران احمدرضا درویش قبل از فیلمساز شدن بسیجی بودم رزمندگان ما با خدا معامله کردند احمدرضا درویش در نشستی با موضوع سینمای دفاع مقدس به سابقه حضورش در جبههها اشاره کرد و اینکه اول بسیجی بوده و در جنگ حضور داشته و سپس از عکاسی و فیملبرداری به فیلمسازی جنگ راهفیلم سینمایی پادشاه شنها به کارگردانی نجدت انزور در سینما فلسطین
فیلم سینمایی پادشاه شنها به کارگردانی نجدت انزور در سینما فلسطین فیلم سینمایی پادشاه شن ها به کارگردانی نجدت انزور فردا در دومین روز سیزدهمین جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت در سینما فلسطین به نمایش در می آید به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نمعاون سازمان سینمایی و سختی های کارگردانی
معاون سازمان سینمایی و سختی های کارگردانی تهران - ایرنا - معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی از پشت صحنه ایران برگر دیدن کرد در این بازدید مسعود جعفری جوزانی کارگردان این اثر به بیان سختی های کارگردانی برای محمد احسانی پرداخت به گزارش روز سه شنبه ایرنا از معاونت ارزشیابی وپیشبینی شکسته شدن رکورد فروش در سینما
پیشبینی شکسته شدن رکورد فروش در سینماتاریخ انتشار سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶ ۲۵ علی سرتیپی پیشبینی کرد «شهر موشها» امروز و جمعه رکورد روزانه تعداد تماشاگر در بعد از انقلاب را بشکند به گزارش ایسنا یکی از تهیهکنندگان این فیلم گفت بیشترین تعداد«سینمای ملی و جهانی شدن» رونمایی شد فضائلی: متاسفانه شاهد غربزدگی در میان سینماگران و هنرمندان هستی
سینمای ملی و جهانی شدن رونمایی شدفضائلی متاسفانه شاهد غربزدگی در میان سینماگران و هنرمندان هستیممدیرعامل انتشارات سروش گفت متاسفانه در بین سینماگران و هنرمندان و حتی اقشار دیگر جامعه شاهد غربزدگی و از خود باختگی هستیم اما سینماگران متعهد ما باید واقعیات روز دنیا را ببینند وسهرابی، نقاشزاده، درخشنده، اردکانی، عرفانمنش، گبرلو داوران بخش سینمایی ویدئویی جشنواره فیلم مقاومت مشخص شدند
سهرابی نقاشزاده درخشنده اردکانی عرفانمنش گبرلوداوران بخش سینمایی ویدئویی جشنواره فیلم مقاومت مشخص شدندروح اله سهرابی مسعود نقاشزاده جواد اردکانی جلیل سامان جلیل عرفانمنش محمود گبرلو و پوران درخشنده به عنوان داوران بخش سینمایی ویدئویی سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت انتنشست نقد و بررسی و رونمایی کتاب سینمای ملی و جهانی شدن در انتشارات سروش برگزار میشود
با حضور اهالی فرهنگ و هنر نشست نقد و بررسی و رونمایی کتاب سینمای ملی و جهانی شدن در انتشارات سروش برگزار میشود نشست نقد و بررسی و رونمایی کتاب سینمای ملی و جهانی شدن تالیف دکتر شهاب اسفندیاری با حضور دکتر عماد افروغ نویسنده کتاب و جمعی از فعالان عرصه سینما و رسانه در انتکارگردان «سر به مهر» فیلمنامهنویسی درس میدهد/ اکران «ملکه» در سینما روایت
فرهنگ و هنر سینمای ایران چند خبر از سینما کارگردان سر به مهر فیلمنامهنویسی درس میدهد اکران ملکه در سینما روایت فیلم تقدیر شده ملکه به کارگردانی محمد علی باشه آهنگر عصر فردا یکشنبه 23 شهریور در شانزدهمین جلسه سینما روایت اکران می شود و از سوی دیگر کارگاه فیلمنامه نویسکارگردان «دربند» کارگاه سینمایی برگزار میکند
فرهنگ و هنر سینمای ایران کارگردان دربند کارگاه سینمایی برگزار میکند پرویز شهبازی کارگردان سینما کارگاه آموزشی- تجربی سینما را در دو روز از چهارم تا ششم مهر ماه برگزار میکند به گزارش خبرنگار مهر موسسه فرهنگی و هنری سگال کارگاه آموزشی- کارگردانی سینما را با حضور پرویز شهبازبنی اعتماد، فیلمساز زن پیشروی ایران یا کارگردان سیاهنما؟ |اخبار ایران و جهان
بنی اعتماد فیلمساز زن پیشروی ایران یا کارگردان سیاهنما سوای اینکه بنی اعتماد چه موقعیتی دارد این پاردوکس چنین پرسشی را پیش میکشد آیا برخی اخبار صرفاً مصرف داخلی دارند و در سطح بینالمللی به گونهای دیگری انعکاس مییابند و آیا در پیش گرفتن این شیوه به نفع فرهنگ و به خصوص سنامزدهای کتاب سال سینمای ایران معرفی شدند
سهشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳ ۳۸ نامزدهای تالیف و ترجمه چهارمین جشن کتاب سال سینمای ایران معرفی شدند به گزارش ایسنا نامزدهای تالیف و ترجمه چهارمین جشن کتاب سال سینمای ایران توسط داوران آنتونیا شرکاء رامتین شهبازی محمد شهبا مجید شیخ انصاری مهرزاد دانش بهرام دهقانی و به ریاستتغییر نام «ضد نور» به «بوفالو»/ سینماگران چطور غافلگیر شدند
فرهنگ و هنر سینمای ایران تغییر نام ضد نور به بوفالو سینماگران چطور غافلگیر شدند کاوه سجادیحسینی کارگردان فیلم ضد نور قصد دارد نام این فیلم را برای حضور در جشنواره فیلم فجر به بوفالو تغییر دهد کاوه سجادیحسینی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطنکوداشت شانزدهمین جشن سینمای ایران برگزار شد مسچی، تارخ و مصطفوی تجلیل شدند
نکوداشت شانزدهمین جشن سینمای ایران برگزار شدمسچی تارخ و مصطفوی تجلیل شدنددر آئین نکوداشت های شانزدهمین جشن سینمای ایران همکاران حسین ملکی پیشکسوت فیلمبرداری سینما از او درخواست کردند تا دوباره به پشت دوربین برگردد و فعالیت خوذ را از سر بگیرد به گزارش خبرنگار سینمایی فارس مراسمنامزدهای چهارمین جایزه کتاب سال سینمایی ایران معرفی شدند
نامزدهای چهارمین جایزه کتاب سال سینمایی ایران معرفی شدندروابط عمومی خانه سنیما اسامی نامزدهای چهارمین تندیس قلم زرین جایزه کتاب سال سینمایی ایران را معرفی کرد به گزارش خبرگزاری فارس روابط عمومی خانه سینما نامزدهای تالیف و ترجمه چهارمین جشن کتاب سال سینمای ایران را با حضور داوداوران مسابقه سینمای ایران جشنواره مقاومت معرفی شدند
داوران مسابقه سینمای ایران جشنواره مقاومت معرفی شدند ازسوی محمد خزاعی دبیر جشنوار مقاومت داوران بخش مسابقه سینمای ایران این رویداد معرفی شدند به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت با حکم محمد خزاعی محمدرضا شرف الدین مدر نشست نقد و بررسی فیلم «شب، بیرون» عنوان شد پرستویی: کارگردانان بزرگ سینمای ایران هنوز به عمق بازی
در نشست نقد و بررسی فیلم شب بیرون عنوان شدپرستویی کارگردانان بزرگ سینمای ایران هنوز به عمق بازیگری من نرسیدهاندپرویز پرستویی گفت احساس میکنم کارگردانان بزرگ سینمای ایران هنوز به عمق بازیگری من نرسیدهاند هنوز چیزهایی در خودم میبینم که میتوانم تلاشی برای خلق یک نقش متفاوت دداوران بخش سینمای بین الملل جشنواره مقاومت معرفی شدند
داوران بخش سینمای بین الملل جشنواره مقاومت معرفی شدند داوران بخش مسابقه سینمایی بین الملل سیزدهمین جشنواره مقاومت معرفی شدند به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت مجید مجیدی محمد داودی مفید الحق از بنگلادش انیس لسو-
فرهنگ و هنر
پربازدیدترینها