تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799189228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به مناسبت فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پیام مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به مناسبت فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت خبرگزاری پانا:مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در آستانه بهار تعلیم و تربیت و بازگشایی مدارس پیامی را صادر کرد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱ مهر ساعت 10:33



 به گزارش خبرگزاری پانا؛ متن پیام مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
در مکتب اسلام تمام افرادش باید معلم باشند و تمام افرادش متعلم.
بهار تعلیم و تربیت آغاز شکفتن مهر و مهربانی است در بوستان دانش و دانایی و آغاز گر مهری دیگر است در فضای عطر آگین مدرسه. مهر شروعی دوباره است تا آگاهی های بیشتری کسب کنیم و به دانش و بینش بیشتری مجهز شویم و «راه» را بهتر بشناسیم. «مهر»، فرصتی است تا در سال جدید، همراهانی مصمم تر، هم فکرانی تازه تر، اندیشه هایی متعالی تر و شناختی عمیق تر از اسلام و مکتب و جهان معاصر کسب کنیم.
در این بهار تعلیم و تربیت، گشایش دوباره مدرسه ها، هنگامه تجلی زیبای مهر و محبت و ایثار را به صاحبان خرد و اندیشه و به ویژه به فرهنگیان گرانقدر، پر تلاش، دلسوز و متعهد و دانش آموزان عزیز و به همه ره پویان طریق علم و معنویت تبریک و تهنیت عرض می نمائیم و هم چنین ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس را که یادآور ایثارگری ها، فداکاری ها و از جان گذشتگی های حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس است، گرامی داشته و به روح والا و پرفتوح امام راحل و تمامی شهدای گرانقدر دانش آموز و فرهنگی بالاخص به شهدای عزیز دانش آموز غزه درود و سلام می فرستیم.
قطعاً همه پیروزی ها، عزت، عظمت، سربلندی، اقتدار و توسعه همه جانبه ملت عزیز ایران اسلامی مرهون غیرت و رشادت حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس می باشد که سهم شهدای و ایثارگران دانش آموز، در این جهاد پرافتخار، برکسی پوشیده نیست.
سال تحصیلی 94-93 را در حالی شروع می کنیم که شاهد درخشش بی نظیر دانش آموزان لرستانی در عرصه های علمی، فرهنگی و ورزشی هستیم. کسب جایگاه سوم لرستان در رتبه های تک رقمی کنکور سراسری و نایب قهرمانی تیم دانش آموزان این استان در مسابقات ورزشی کشور و دهها موفقیت دیگر در عرصه های فرهنگی تنها گوشه ای از توانمندی و استعداد بالای فرزندان این مرز و بوم است و می رود تا با کمک و یاری فرهنگیان و دانش آموزان شاهد امتداد این غرور آفرینی ها در آینده نزدیک باشیم.
امیدواریم در سالی که توسط مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ( مد ظله العالی) تحت عنوان (اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی) نامگذاری شده بتوانیم به کمک فرهنگیان گرانقدر و فرهیخته و با عزمی راسخ برای وصول به چشم اندازها و تحقق اهداف آن در مسیر تربیت نیروی انسانی کارآمد،گام های موثری برداشته و شاهد پیشرفت همه جانبه آموزش و پرورش و شکوفایی استعدادهای درخشان و بالقوه دانش آموزان عزیزاستان لرستان باشیم.
بدون تردید سال جدید تحصیلی، که سال دستیابی به آموزش و پرورشی مترقی با رویکرد برنامه محوری، پژوهش مداری و مدیریت اخلاق مدار است، نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است تا به پشتوانه همت و خرد جمعی شاهد تبلور دانایی محوری و خردورزی که محور توسعه پایدار محسوب می شود باشیم
بار دیگر به شوق ترانه های سبز تلاش همه شما فرهنگیان عزیز، فرصتی مهیا گردید تا در طلوع مهر زرین میزبان پرستوهایی باشیم که در وسعت معرفت، هم همه می کنند، اوج می گیرند و فضای مدرسه را طراوت می بخشند.
گودرز کریمی فر
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن