تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798649186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید خبرگزاری پانا :مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید پیامی صادر نمود
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۴ شهريور ساعت 15:59



به گزارش خبرگزاری پانا ،محمد حسن قائدیها در پیام آورده است :مهر فروزان طلوع کرده است تا جوانه های معرفت و دانایی در پرتو آن قامت بکشند و در پیشگاه درخشش طلایی آن چهره بگشایند و پنجره های امید و نشاط را باز کنند .
عزیزان همکار و دانش آموز ، همه آنانکه سالها در این کلاس ها و مدارس حضور داشتند و پلکان تعالی و سعادت را پیموده اند اعتراف دارند که عمر انسان سرمایه بزرگی است که هر قدر بیشتر بتوانیم از آن بهرمند شویم به درجات و مراتب والای نیک بختی و سعادتمندی خواهیم رسید .
لحظه های یک کلاس ، بخشی از همین سرمایه ارزشمند است که اگر خوب از آن استفاده بشود تمام کسانی که در کلاس حضور دارند از آن سود خواهند جست و اگر از دست برود همه ضرر خواهند کرد آن هم خسارتی که قابل جبران نخواهد بود.
اینک در آغاز بهاری دیگر از تعلیم و تربیت اینجانب با تاکید بر توسعه و تعمیق ارزشهای والای انقلاب اسلامی ، راه نورانی امام(رحمه الله علیه) و شهدا و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از عموم همکاران و دانش آموزان انتظار دارم که در سال تحصیلی جدید سیاست های دولت تدبیر و امید ، که در کانون توجهات عموم مردم قرار دارد و همچنین سرفصل های اصلی برنامه های وزارت آموزش و پرورش را سر لوحه خود قرار دهند و فضای مدارس را به گونه ای ساماندهی کنند که شرایط بسیار مطلوبی برای رشد علمی و تربیتی آینده سازان سربلندمان فراهم شود .
همچنین بسترهای لازم برای تحقق گفتمان اعتدال بر مبنای عقلانیت و از طریق نقد سازنده و بهره مندی از خرد جمعی به گونه ای ایجاد شود که معلمان و دانش آموزان در محیطی آزادانه و مثبت با طرح نظرات و دیدگاه های خویش بتوانند به پیشبرد مقدرات نظام اسلامی کمک کنند.
تقویت روحیه امید و نشاط ، تکریم معلم و دانش آموز ، تحکیم مبانی برادری و همکاری ، تعامل سازنده در همه ارکان مدرسه و آموزش و پرورش ، ترویج فرهنگ مشارکت ، استفاده حداکثری از همه ظرفیت ها و شایستگی های آموزش و پرورش استان ، انضباط اداری و مالی و آموزشی و تشکیلاتی ، افزایش بهره وری از رهگذر کیفیت بخشی به اصول آموزش و پرورش ، آشنایی و التزام به حقوق مدنی و شهروندی ، ارتقاء مرجعیت اجتماعی معلمان ، روشمندی و هدفمندی در فرایند تعلیم و تربیت و به ویژه ترویج معارف دینی و قرآنی می تواند عامل موفقیت و سربلندی شما عزیزان در این سال تحصیلی شود .
این کاروان ، با انگیزه و اراده ما و لطف و مدد الهی به راه افتاده و امیدوارم با همکاری یکدیگر بتوانیم آن را به مقصد و مقصود اصلی هدایت کنیم .
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن