تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802580280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فانی : طرح رتبه بندی معلمان بصورت جدی در حال پیگیری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فانی : طرح رتبه بندی معلمان بصورت جدی در حال پیگیری است شهرری - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش ضمن تاکید بر پیگیری طرح رتبه بندی معلمان بعنوان یکی از راهکارهای سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش گفت : این طرح با هدف ایجاد انگیره در بین معلمان بصورت جدی از سوی این وزارتخانه در حال پیگیری است.


"علی اصغر فانی" روز دوشنبه در حاشیه برگزاری دومین روز از نهمین اجلاس سراسری روسای پردیس ها و مراکز آموزش عالی دانشگاه فرهنگیان در سالن اجتماعات شهید باهنر پردیس شهید مفتح شهرری، در گفت و گو با ایرنا، افزود: در صورت تصویب طرح رتبه بندی معلمان در کمیسیون اجتماعی دولت، این طرح به سرعت و به صورت یک لایحه به مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهد شد.
وی ، علت اینکه تا کنون طرح رتبه بندی معلمان در کمیسیون اجتماعی دولت مسکوت مانده و به نتیجه لازم نرسیده است، بار مالی این طرح عنوان کرد و با اشاره به مشکلات فعلی اقتصادی دولت گفت: البته اجرای این طرح در شرایط فعلی کمی دشوار است.
وزیر آموزش و پرورش در عین حال اظهار داشت: با اجرای طرح رتبه بندی معلمان بسیاری از مشکلات مربوط به پرداخت ها به معلمان رفع و وزارت آموزش و پرورش نیز این طرح را به صورت جدی تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.
فانی در خصوص اینکه با اجرای طرح نظام رتبه بندی معلمان چه تحولی در میزان حقوق پرداختی به فرهنگیان ایجاد خواهد شد، گفت: همانطور که در نظام آموزش عالی کشور یک فرد با مدرک دکترا می تواند استادیار، دانشیار و یا استاد تمام باشد، معلمان نیز با اجرای این طرح در درجات مختلف دسته بندی و مطابق با متغیرهای این طرح از حقوق و مزایا برخوردار خواهند شد.
فانی همچنین بیان داشت: بر اساس طرح رتبه بندی، میزان پرداخت ها به معلمان بر اساس مدرک تحصیلی، مهارت های حرفه ای، میزان فعالیت، همچنین اقدامات علمی و پژوهشی صورت گرفته در جهت تحول و ارتقا سطح آموزش و پرورش متغیر خواهد بود.
وزیر آموزش و پرورش در ادامه، در خصوص حضور چند روز پیش تعدادی از مربیان پیش دبستانی مقابل این وزارتخانه در ارتباط با وعده های داده شده به آنها به منظور استخدام، گفت: استخدام و برگزاری آزمون نیازمند طی مراحل مختلف از جمله اختصاص ردیف استخدامی و بودجه است که در حال حاضر این وزارتخانه از این امکان برخوردار نیست.
فانی همچنین در خصوص وجود شایعات مختلف در ارتباط با تعطیل نبودن مدارس در روزهای پنجشنبه با بیان اینکه، فعال شدن مدارس در روز پنجشنبه در بخشی از مدارس به صلاح نظام آموزشی و دانش آموزان است، افزود: البته امسال فعال بودن مدارس در این روز به صورت کاملا اختیاری و در حیطه تصمیم گیری مدیران مدارس است.
703/ 699 /537


24/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن