تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804292021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو تیم ملی ووشو زنان: چینی ها هم از رویارویی با ایرانی ها می ترسند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بازیهای آسیایی 2014 عضو تیم ملی ووشو زنان: چینی ها هم از رویارویی با ایرانی ها می ترسند تهران - ایرنا - عضو تیم ملی ووشوی زنان ایران گفت: تالو کاران چینی که از برترین های آسیا هستند، از رویارویی با ملی پوشان ایران هراس دارند.


حمیده برخورد در گفت و گو با ا یرنا، گفت: مهم ترین رقبای ووشو ایران از کشورهای چین، هنگ کنگ، مالزی، اندونزی، ژاپن و کره جنوبی هستند اما ما به حدی از آمادگی رسیده ایم که می توانیم بدون نگرانی از سد همه حریفان بگذریم.
وی که بعد از یک سال فعالیت در رشته ساندا، تصمیم گرفت در سبک تای چی تالو تمرین کند، گفت: تالوکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی از 17 فروردین سال جاری تمرینات فشرده و سنگینی را با مربیگری آمنه احسانی نژاد آغاز کردند و هم اکنون من و هانیه رجبی به بالاترین میزان آمادگی از نظر بدنی، فنی و روانی دست یافته ایم.
برخورد ضمن قدردانی از پدرش که به عنوان مربی ژیمناستیک کمک زیادی برایش در مدت فعالیت در این رشته ورزشی بوده، از مسئولان فدراسیون و مربیانی که او را یاری داده اند تا سه سال پی در پی پیراهن تیم ملی را برتن کند، تشکر کرد.
کسب دو مدال برنز بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی سال 92 در اندونزی و کسب دو مدال نقره در رقابت های ووشو جهانی ترکیه مدال هایی است که این ووشو کار جوان کسب کرده است.

** رجبی: شناخت خوبی از حریفان داریم
هانیه رجبی تالوکار تیم ملی ووشو ایران نیز که امشب به همراه کاروان ووشو به اینچئون می رود، گفت: شناخت خوبی از حریفان دارم اما در طول تمرینات تمام تلاش ام را به کار گرفتم تا به آمادگی کامل برسم و در این شرایط مهم نیست که حریفم از کدام کشور باشد، زیرا من برای کسب مدال به اجرای فرم در زمین می پردازم.
این تالو کار سبک تانگ چوان، کسب مدال را بهترین روش برای قدردانی از مسئولان فدراسیون و مربیانش دانست و در باره افتخاراتش در این رشته ورزشی گفت: کسب مدال برنز مسابقات ووشو قهرمانی آسیا بزرگسالان سال 91، کسب مدال برنز رقابت های جهانی بزرگسالان در ماکائو (91) ، یک طلا ، یک نقره و دو برنز مسابقه های قهرمانی آسیا در فیلیپین (92) ، مدال نقره همبستگی کشورهای اسلامی اندونزی (92) و کسب مدال برنز رقابت های ووشو جهانی بزرگسالان در مالزی از جمله مدال های من در این رشته ورشی است.
هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون از 28 شهریور ماه تا 12 مهرماه در 36 رشته ورزشی برگزار می شود و کاروان ورزشی ایران متشکل از 290 ورزشکار برای رقابت در 22 رشته ورزشی در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.
رقابت های ووشو این دوره از بازیهای آسیا در دو بخش ساندا و تالو از 29 شهریور ماه آغاز شده و یکم مهرماه پایان می یابد.
الهه منصوریان وزن 52 کیلوگرم ، شهربانو منصوریان در وزن 60 ، اکبرمحمدزاده وزن 56 ، محسن محمد سیفی وزن 65 ، سجاد عباسی وزن 70 ، حمید رضا لادور وزن 75 کیلوگرم (ساندا کار) ، حمیده برخورد، هانیه رجبی ، احسان پیغمبری و فرشاد عربی (تالوکار) 10 ووشوکار زن و مرد ایرانی هستند که امشب تهران را به مقصد کره جنوبی ترک خواهند کرد.
ورزشی (4) **1828**1379


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن