تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819239136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت به بخش تولید و معیشت مردم نگاه ویژه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دولت به بخش تولید و معیشت مردم نگاه ویژه دارد کرمان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، گفت: دولت تدبیر و امید به بخش تولید و نظام معیشتی مردم، نگاه ویژه و موثر دارد.


به گزارش ایرنا، "محمود سلطانی زاده" روز پنجشنبه در نخستین همایش اعطای گواهینامه و تجلیل از واحدهای تولیدی و صنعتی حامی حقوق مصرف کننده در استان کرمان، افزود: یکی از مهمترین شاخص های ارزیابی کالا و خدمات تولیدی واحدهای مختلف، کیفیت مناسب محصول است.
وی ادامه داد: بنگاه های اقتصادی، محصول یا خدمتی را که ارایه می کنند باید دارای کیفیت مناسب باشد تا بتوانند در فضای رقابتی رشد کنند.
وی از داشتن قیمت مناسب خدمات و کالاهای تولیدی به عنوان یکی دیگر از مهمترین شاخص های ارزیابی واحدهای تولیدی و خدماتی نام برد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: ارایه خدمات پس از فروش مناسب نیز یکی از شاخص ارزیابی واحدهای تولیدی و خدماتی است.
وی هدف اصلی از برگزاری این همایش را نهادینه کردن فرهنگ احترام به مصرف کننده خواند و افزود: این اقدام، گرامیداشت و ارزش نهادن به خدمات بنگاه هایی است که در مسیر حمایت از حقوق مصرف کننده، خدمات و اقدامات خوب و مناسبی را ارایه می کنند.
سلطانی زاده اظهار کرد: ارتباط بین واحدهای تولیدی و خدماتی با مصرف کنندگان در راستای حمایت از مصرف کنندگان و تلاش به منظور شکل گیری انجمن های حمایت از حقوق مصرف کنندگان در مراکز شهرستان های استان به عنوان واسطه بین دولت، بنگاه های اقتصادی و مصرف کننده از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.
وی رعایت شاخص های حمایت از حقوق مصرف کنندگان از طرف تولیدکنندگان و ارایه دهندگان کالا و خدمات را از دیگر اهداف برگزاری همایش تجلیل از حامیان حقوق مصرف کننده عنوان کرد.
وی افزود: این همایش با هدف افزایش انگیزه و حساسیت در تولیدکنندگکان و ارایه دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف کنندگان و افزایش اعتماد و ترغیب مصرف کنندگان به استفاده از کالاهای واحدهای تولیدی داخلی برگزار شده است.ک/2
7433/8154


20/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن