تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799207234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كارگروه تخصصي امور فرهنگي و اجتماعي استان يزد تشكيل جلسه داد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > یزد
كارگروه تخصصي امور فرهنگي و اجتماعي استان يزد تشكيل جلسه داد
يزد - خبرگزاري مهر: كارگروه تخصصي امور فرهنگي و اجتماعي استان يزد امروز با حضور نمايندگاني از دستگاه‌هاي مختلف استان يزد از جمله اداره كل تبليغات اسلامي، دادگستري، سپاه الغدير، اداره اوقاف و امور خيريه، ميراث فرهنگي، بهزيستي استان و ... تشكيل جلسه داد.



به گزارش خبرنگار مهر، مديركل دفتر امور فرهنگي و اجتماعي استانداري يزد ظهر سه شنبه در اين جلسه با اشاره به اينكه يكي از محورهاي اين كارگروه تخصصي، ارائه برنامه به منظور مشاركت در تدوين برنامه ششم توسعه است، اظهار داشت: برنامه پنجم توسعه در سال آينده پايان خواهد يافت و اجراي برنامه ششم كه اكنون در حال نگارش است، آغاز مي شود. مجيد جواديان زاده عنوان كرد: در دوره هاي گذشته اغلب برنامه ها عمراني و ايدئولوژي آن اقتصادي بوده است اما برنامه ششم برنامه اي كاملا استراتژيك و راهبردي خواهد بود و در طول پنج سال آينده اجرايي خواهد شد. وي با بيان اينكه در برنامه ششم توسعه، تاكيد جدي بر تمركز زدايي وجود دارد، خاطرنشان كرد: برنامه هاي قبلي گويي براي پايتخت نوشته شده بود در حالي كه نگاه در تدوين و نگارش برنامه ششم متفاوت است و از استانها نيز خواسته شده تا برنامه هاي خود را براي مشاركت در تدوين برنامه ششم توسعه ارسال كنند. نظرات كارگروه‌هاي مختلف در برنامه ششم توسعه به معاونت برنامه ريزي استانداري يزد تحويل مي‌شود جواديان زاده از دستگاه هاي مختلف استان يزد خواست تا در اين برنامه مشاركت جدي داشته باشند و براي توسعه استان، برنامه هاي خود را كارشناسانه ارائه كنند.

مديركل دفتر امور فرهنگي و اجتماعي استانداري يزد با بيان اينكه مجموع برنامه هاي كارگروه هاي مختلف در اختيار معاونت برنامه ريزي استاندار يزد قرار مي گيرد، عنوان كرد: اين معاونت پس از جمع بندي نهايي برنامه ها، برنامه استان را براي لحاظ كردن آن در برنامه ششم توسعه ارائه مي دهد. جواديان زاده از دستگاه هاي اجرايي استان يزد خواست تا برنامه هاي كلان خود را حداكثر تا پايان وقت اداري روز چهارشنبه، 19 شهريورماه به دفتر امور فرهنگي و اجتماعي استانداري يزد ارائه كنند. رسانه هاي بيگانه برخي ويژگي هاي فرهنگي مثبت در يزد را تحت تاثير قرار داده اند نماينده سپاه الغدير استان يزد نيز در اين جلسه با بيان اينكه ماهيت فرهنگي يزد چند ويژگي دارد، اظهار داشت: سختكوشي، ساده زيستي، قناعت، حيا و پاكدامني و ... از ويژگي هاي فرهنگي يزد است اما چالش هايي نيز در حوزه فرهنگ اين استان وجود دارد كه بايد شناسايي و برطرف شود. علي دهقان عنوان كرد: نفوذ فزاينده رسانه ها، برخي از ويژگي هاي مثبت در استان يزد از جمله ساده زيستي، حيا و پاكدامني و ... را تحت تاثير قرار داده است، عنوان كرد: مهاجرت بيش از حد به يزد به ويژه از كشورهاي خارجي، آسيب هاي فرهنگي و اجتماعي بزرگي براي استان يزد به ارمغان آورده است.

وي با بيان اينكه سپاه در استان يزد براي كاهش آسيب هاي ماهواره و وسايل ارتباطي، روند مقابله اي در پيش نگرفته بلكه كار فرهنگي انجام داده است، عنوان كرد: نتيجه اين كار فرهنگي اين شد كه در مقطعي مردم داوطلبانه 400 ديش ماهواره را تحويل دادند و سپاه نيز در مقابل به آنها دستگاه هاي گيرنده ديجيتال شبكه هاي داخلي اهدا كرد. رهبران برخي تشكل هاي مردم نهاد صلاحيت لازم را ندارند دهقان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه تشكل هاي مردم نهاد استان يزد در برخي موارد مشكلاتي دارند كه خود سبب بروز آسيب هايي مي شوند،‌ تصريح كرد: در برخي موارد، صلاحيت رهبران اين تشكل ها تاييد شده نيست و اغلب اعضاي آنها نيز از آموزش هاي تخصصي در حوزه فعاليت خود بي بهره هستند. در اين نشست ديگر نمايندگان دستگاه هاي اجرايي استان يزد نيز در دو بخش به ارائه برنامه هاي خود براي لحاظ شدن در برنامه ششم توسعه و برنامه هاي كليدي فرهنگي دستگاه متبوع خود در استان يزد پرداختند.






۱۳۹۳/۶/۱۸ - ۱۶:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن