تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کمترین کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803861206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احیاء منابع آب استان کرمان با اصلاح مصرف در حوزه کشاورزی/تشکیل اولین جلسه اتاق فکر محیط زیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور : احیاء منابع آب استان کرمان با اصلاح مصرف در حوزه کشاورزی/تشکیل اولین جلسه اتاق فکر محیط زیست خبر گزاری پانا:رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: احیاء منابع آب استان کرمان عمدتاً به اصلاح الگوی مصرف در حوزه کشاورزی بستگی دارد و در صورت تحقق این امر طبیعت احیاء شده و بازدهی در بخش کشاورزی که منجر به فعال شدن صنعت نیز می‌شود، بیشتر خواهد بود.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۵ شهريور ساعت 09:04




به گزارش خبرنگار پانا،دکتر ابتکار در نشست خبر ی با خبرنگاران کرمانی ضمن ابراز خرسندی از سفر خود به کرمان افزود:در این سفر یکروزه دستاوردها و تصمیمات خوبی اتخاذ شده است از جمله اینکه پارک ملی خبر پایلوت طرح گردشگری خواهد شد که با انجام یکسری ضوابط قابل اجرا می‌باشد، این طرح هم زمینه اشتغال را فراهم کرده و هم موجب رونق اقتصادی در منطقه خواهد شد.
ابتکار با اشاره اینکه استان کرمان نخستین استانی است که در آن طرح‌های مدیریت زیست محیطی اجرا می‌شود بیان کرد: سازمان حفاظت محیط زیست بر اساس قانون تمامی خروجی‌های صنایع را پایش کرده و در صورت اشکال و هرگونه اظهار نظری مبنی بر میزان آلایندگی، صنایع بایستی تا پایان امسال از طریق سیستم آنلاین اطلاعات را وارد و خروجی را گزارش دهند. رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور تصریح کرد: امروز نخستین جلسه اتاق فکر محیط زیست استان با حضور دانشگاهیان و فعالان عرصه صنعت و توسعه و همچنین سازمان‌های مردم نهاد برگزار و پیرامون حفاظت از عرصه‌های ارزشمند که دارای ذخایر ژنتیکی هستند تاکید شد.
وی سپس در رابطه با فعالیت معدن در کوه‌شاه کرمان گفت: هرگونه فعالیتی که بخواهد در حوزه محیط زیست انجام شود بایستی تابع قوانین و مقررات باشد و علی‌رغم اینکه مجوز این معدن‌کاوی قبلاً صادر شده است اما بنا به هشدار جمع زیادی از مردم و سازمان‌های مردم نهاد زیست محیطی مبنی بر وارد کردن آسیب به طبیعت، کارشناسی‌ها در زمینه فعالیت این معدن ادامه دارد و تا حصول نتیجه قطعی باید روند فعالیت معدن متوقف باشد.
ابتکار اظهار کرد:  در زمینه مساله آب استان کرمان هم قطعاً بایستی آسیب‌ها شناسایی و آلودگی سفره‌های زیرزمینی مشخص شود چراکه اگر این منابع آلوده شوند خسارات بسیار زیادی متوجه مردم و همچنین صنایع کشاورزی می‌شود از این رو باید نظارت‌ها بیشتر شود.
وی با اشاره به منابع آب استان کرمان تصریح کرد:باید از منابع آبی به خوبی حفاظت شود و اجازه ندهیم این سرمایه‌ها آلوده شوند ضمن اینکه اعلام می‌شود که در آب استان کرمان مشکلی وجود ندارد.
ابتکار گفت: یکی از سیاست‌های کلی ما بازنگری بسیاری از سدها است چه سدهایی که مورد ارزیابی زیست محیطی قرار گرفته باشند و چه نه در این طرح مورد بازنگری قرار می‌گیرند تا مشخص شود تا چه میزان به منابع آب فرودست‌ و بالا دست‌ها و... توجه کرده‌اند. رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور اظهار کرد: متاسفانه نحوه مدیریت سفره‌های آب زیرزمینی صحیح نبوده و تاکنون منجر به هدر رفت آب به ویژه در بخش کشاورزی شده است.
وی ادامه داد: در این زمینه نیازمند تحولات اساسی هستیم، به علاوه دولت نیز با پیش بینی اعتباراتی، سیاست‌های کلی را مشخص کرده و با پیشنهاد استاندار کرمان نیز امیدواریم مشکلات آب این منطقه برطرف شود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن