تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802973400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت تدبیر وامید آرامش و ثبات را به متن جامعه برگرداند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار کهگیلویه وبویراحمد دولت تدبیر وامید آرامش و ثبات را به متن جامعه برگرداند یاسوج - ایرنا- استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تشریح برخی کارکردهای مثبت دولت تدبیر و امید در طول یک ساله گذشته و آغاز دومین سال فعالیت آن، گفت: این دولت آرامش و ثبات را در حوزه های مختلف به کشور و ملت برگرداند.


سید موسی خادمی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود:آغاز به کار دولت یازدهم در شرایطی بود که کشور در ابعاد مختلف با چالش ها و بحران های اساسی دست و پنجه نرم می کرد.
وی بیان کرد: در حوزه سیاست خارجی نیز کشور دچار تحریم های شدید و فلج کننده بود و ایران نیز به لحاظ جایگاه سیاسی به طور معمول به حاشیه رانده شده بود.
وی ابراز داشت: با توجه به رویکرد ایران هراسی و انزوای آن ، بسیاری از کشورهای منطقه و جهان حاضر به گفت و گو و ایجاد روابط با این کشور نبودند.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در کهگیلویه وبویراحمد افزود: اکنون تیم قوی و با تدبیر سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران با حفظ همه ارزش ها و آرمان های ملت و انقلاب در حال ایجاد یک روحیه تعامل دوسویه و برقراری ارتباط منطقی با جهان است.
وی تقویت جایگاه جمهوری اسلامی ایران بدون کوچکترین خدشه ای به کیان و منافع ملت را مهمترین دستاورد سیاست خارجی و تیم مذاکره کننده ایران اعلام کرد.
خادمی افزود: شکست تحریم ها و دفاع از حقوق ملت ایران در مجامع بین المللی درپرونده هسته ای بزرگترین دستاورد دولت تدبیر و امید و تیم مذاکره کننده بوده است.
خادمی تصریح کرد: در حوزه داخلی قبل از فعالیت دولت یازدهم نیز نوعی بی ثباتی و بی نظمی بر کشور حاکم بود و انشقاق و ایجاد اختلاف های عمیق بین گروه های مختلف سیاسی و لایه های درونی اجتماعی را نیزقابل محسوس بود و برخی اختلاف نوعی ناامیدی و شائبه عاجز بودن مسوولان از رفع معضلات را ایجاد کرده بود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: تا قبل از آغاز به کار دولت یازدهم مردم و به طور عمده بسیاری از فعالان، تولید کنندگان و دست اندرکاران امور اقتصادی در یک فضای بی ثبات وفرایند بی برنامگی و بی تحرکی عمیق اقتصادی فرو رفته بودند.
خادمی به تورم سالانه بالای 45 درصد و رشد منفی شش درصد اقتصادی در قبل از شروع دولت یازدهم اشاره کرد وافزود: رساندن رکود تورمی به 14درصد و رشد منفی 1.4 درصد در کمتر از یک سال فعالیت دولت یازدهم یکی از کارکردهای مثبت این دولت در حوزه اقتصادی بوده است.
وی اجرای طرح خروج غیرتورمی از سوی دولت تدبیرو امید را بهترین راهکاربرای بهبود وضعیت نابسامان و بی نظمی های اقتصادی در کشور دانست و یادآور شد: دولت یازدهم با بانگاهی آسیب شناسانه نسبت به عوامل بروز رکود تورمی و راهکار خروج از آن و نیز فرایند رونق اقتصادی در کنار روند کاهش تورم اقدام به تهیه و تدوین این سند راهبردی کرده است.
خادمی با بیان اینکه لایحه این طرح جامع نیز تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است، اظهار کرد: تصویب این طرح موجب رونق و تحولات عظیم اقتصادی در کشور خواهد شد.
وی به برخی مولفه های اساسی در اجرای این طرح اشاره کرد و ابراز داشت: دولت و کارشناسان در بسیاری از شاخص های اساسی و ضروری برای پویایی اقتصاد کشور از جمله سیاست های پولی و اعتباری،مالیاتی ، ارزی، بودجه ای ، اتخاذ راهکارهای لازم برای تسویه بدهی های دولت، تامین منابع مالی از طریق روش های نوین و بهبود فضای کسب کار نیز برنامه ریزی کرده است.
خادمی تصریح کرد: دولت در ارایه بسته ابلاغی این طرح نیز در مورد همه بخش ها و حوزه های مختلف اقتصادی و توسعه ای کشور ضمن شناسایی موانع و آسیبها برنامه عملیاتی نیز برای رونق هر بخشی ارایه داده است.
استاندارکهگیلویه وبویراحمد گفت: تدوین این سند راهبردی نشان می دهد که در زمینه مسایل اقتصادی یک نگاه بلند مدت و عزم راسخ و نه رویکرد صرف احساسی و غیرکارشناسی حاکم شده است.
خادمی با بیان اینکه دولت همچنان درگیر ساماندهی و بهبود اوضاع نامطلوب و بی نظمی های اقتصادی گذشته است، یادآور شد: بی شک اقتصاد ایران به دلیل برخی سو مدیریت ها و سیاست های غلط اقتصادی در سال های گذشته متحمل هزینه های سنگینی شده است.
وی اجرای طرح نظام سلامت و ابراز رضایتمندی و امید در دل بسیاری از مردم فقیر و محروم جامعه را از سایر مولفه های مهم و تجلی عینی تدبیر در دولت یازدهم عنوان کرد.
671/7530



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن