تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798646427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غرضی : آمریکا محتاج تر از ایران برای حل مساله است/دولت روحانی امنیت و آرامش را به جامعه برگرداند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: غرضی : آمریکا محتاج تر از ایران برای حل مساله است/دولت روحانی امنیت و آرامش را به جامعه برگرداند ساری-ایرنا- ˈ سید محمد غرضیˈ نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت روحانی با مدیریت صحیح امنیت و آرامش را به جامعه برگردانده است، گفت: آمریکا از ایران در خاومیانه شکست سیاسی خورده و امروز آمریکا محتاج تر از ایران در حل مساله است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، وی که روز دوشنبه در پانزدهمین نشست اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های کشور در دانشگاه مازندران واقع در بابلسر سخن می گفت ، افزود: عملکرد آمریکا در سوریه، عراق، غزه و افغانستان برای دولتمردان و تمام ملت های خاورمیانه مشخص است.
وی با بیان اینکه اگر اوباما مساله اش را با ایران حل نکند ، دمکرات ها در انتخابات آینده ریاست جمهوری با شکست جدی مواجه خواهند شد، ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته ای با سران پنج + یک با مدیریت صحیح و قدرتمندانه عمل می کند.
وی موفقیت سیاست خارجی را انعکاس استعداد داخلی دانست و بیان داشت: امروز جمهوری اسلامی صحنه گردان در منطقه و مذاکرات هسته ای است.
وی با بیان اینکه وقتی استعداد کشور توسعه بیابد ، در واقع خدمات اجتماعی به مردم درست ارایه می شود، اظهار داشت: دولت فرهنگ ساز نیست بلکه مجموعه دستاوردهای ملت ها در طول تاریخ فرهنگ را شکل می دهد.
غرضی با اشاره به اینکه دولت ها باید از فرهنگ ها تبعیت کنند، گفت: فرهنگ متعلق به عامه مردم است.
وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی حق عامه مردم سوال کردن از حاکم است ، بیان داشت: مسوولیت پذیری و پاسخگویی در نظام جمهوری اسلامی نیز یک اصل است.
نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان الگو بودن در جمهوری اسلامی را حق عامه را بر حق خاصه ترجیح دادن توصیف کرد و گفت: دولت هایی که حق عامه مردم را بر خاصه ترجیح ندادند سرنگون شدند.
غرضی با بیان اینکه فقرا پایگاه عمومی جامعه هستند، ادامه داد :اگر دولت ها دست تو جیب مردم فقیر بکنند و از طرفی هزینه دولت از درآمد ها بیشتر باشد ،سرنگون خواهد شد.
وی به گرانی ها و مشکلات اقتصادی دهه اخیر ایران اشاره کرد و گفت: با روی کار آمدن دولت احمدی نژاد مزد ماهانه یک کارگر 400هزار تومان و هر دلار هزار تومان بوده است اما زمان پایان یافتن دولت مزد کارگر به 500هزار تومان ولی دلار به سه هزار تومان افزایش یافت.
وی با بیان اینکه زمین متری چهار هزار تومان به 40 هزار تومان افزایش یافته است، گفت: امروز با تدبیر و مدیریت صحیح دولت روحانی علاوه بر ایجاد امنیت ، آرامش و ثبات در کشور حاکم شده است.
وی با بیان اینکه مردم جمهوری اسلامی ایران باید سال ها تاوان افزایش بی رویه قیمت ها را بدهند، گفت: امروز دولت روحانی با تعامل و مشارکت اختلاف ها را از بین برده و با سران قوا همکاری خوبی دارد.
وی عقبه دولت روحانی را قدرتمند دانست و بیان داشت: ما دولت را گرفته ایم و مفتی تحویل نخواهیم داد و شما نسل جدید اگر بخواهید فعالیت های سیاسی کنید که واجب است باید عقبه اجتماعی خود را از خونه، محل کار و مسجد محله خود قوی کنید.
غرضی در پاسخ به سوال ارتباط با آیت الله هاشمی رفسنجانی و خاتمی گفت: من از سال 1340 تا 1376 با آقای هاشمی بودم ولی همیشه با ایشان یکی و بدو می کردم.
وی با بیان اینکه شخص و انقلاب دو مقوله جدا از هم است، بیان داشت: من به آقای هاشمی گفته بودم که توسعه همراه تورم به ضدش تبدیل می شود و در دوره آقای هاشمی جامعه با گرانی روبرو شد و مردم به رویکرد دولت خاتمی جواب مثبت دادند.
وی بیان داشت: به آقای روحانی نیز گفتم که با چاپ اسکناس نمی توان حمایت مردم را حفظ کرد ، باید هزینه دولت را کم و هیچ وقت دست تو جیب فقرا نکرد.
وی ادامه داد: مردم دولت روحانی را یک دولت آرام بخش و بر خلاف دولت احمدی نژاد برهم زن نمی دانند ، گفت: دردسر های اجتماعی دولت نهم و دهم زیاد بوده است.
وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی ( ره) محصول ملت ایران است، گفت: دولت نیز باید محصول ملت باشد تا با حمایت ها موفقیت ها نیز تداوم بیابد.
وی با بیان اینکه کلمه توسعه در کشور مورد سوء استفاده سیاسی قرار گرفته است، خطاب به دانشجویان عضو انجمن اسلامی دانشگاه های کشور گفت: نسل امروز با داشتن ابزار های ارتباطی فضای مناسبی برای کاربردی کردن دانش و علم دارد و شما می توانید نیاز های لازم مردم را برطرف کنید.
وی تاکید کرد: برای موفقیت در فعالیت های سیاسی باید عقیه اجتماعی خوبی در جامعه داشته باشید.
پانزدهمین نشست اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های کشور تا فردا ادامه دارد.ک/4
2585/608



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن