تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798723286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پلیس راهور: هدف بعدی، نظم در گذرگاه عابر پیاده


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: به دنبال موفقیت های ملموس نیروی انتظامی در فرهنگ سازی پلیس راهور: هدف بعدی، نظم در گذرگاه عابر پیاده تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس راهور تهران بزرگ ایجاد نظم در گذرگاه عابر پیاده را از اولویت های جدی این نیرو بر شمرد و گفت: اجرای طرح ˈتوقف در پشت خط ایست و توجه به گذرگاه عابر پیادهˈ در دستور کار این نیرو قرار گرفته است .


سید تیمور حسینی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به موفقیت برای بستن کمربند ایمنی خودرو و استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسوران از نظم دهی و ایمن سازی گذرگاه های عابر پیاده به عنوان اولویت بعدی پلیس یاد کرد و گفت:این طرح از 15 مهر ماه امسال در معابر تهران اجرا خواهد شد.
وی بر پیش نیازهای فرهنگی این طرح اشاره کرد و افزود: تا اواسط مهر ماه اقدامات آموزشی، فرهنگی و اطلاع رسانی لازم را در خصوص این طرح انجام خواهیم داد.
وی، برقراری نظم ، انضباط جمعی و امنیت عابران پیاده و تردد آسان و مطمئن از عرض خیابان ها در کذرگاه های عابران را از مهمترین اهداف اولیه این طرح برشمرد و گفت:این اقدام تغییر دهنده بارزترین رفتار ترافیکی شهروندان و نشان دهنده سطح انضباط جامعه است.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ، به تداوم طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت ها به عنوان بخشی از دغدغه های ایمنی و انضباطی پلیس در سطح شهرها اشاره کرد و گفت: 37 هزار و 750 دستگاه موتورسیکلت متخلف در چهار ماهه نخست سال جاری در پایتخت توقیف شدند.
وی نتیجه این میزان توقیف را کاهش 14.21درصدی تصادف در همین مدت دانست و افزود:در این دوره چهار ماهه نسبت به مدت مشابه سال قبل 221 درصد توقیف موتور و هدایت به پارکینگ افزایش داشته است.
وی با بیان این که با چهار تخلف موتورسوران شامل عبور از چراغ قرمز، تردد در پیاده رو، عبور از محل های ممنوع و نداشتن کلاه ایمنی به شدت برخورد می شود، تصریح کرد: برخورد با سه تخلف اول درخواست اکید مردم بوده و پلیس در این راستا بطور جدی گام برمی دارد.
حسینی، برهم زدن نظم و انضباط و کاهش امنیت عابرین را از مهمترین دلایل اجرای طرح برخورد با موتورسوران متخلف برشمرد و اظهار کرد: سهم موتورسیکلت در تصادفات و تخلفات نزدیک به 50 درصد است.
وی بر لزوم همکاری و همراهی سایر مسوولان در اجرای طرح ساماندهی موتور سوران تاکید کرد و افزود: ساماندهی این وسیله نقلیه نیازمند عزم جدی همه متولیان این حوزه است و فقط کار پلیسی نمی شود این موضوع را محقق کرد.
وی توقف خودروها در حاشیه بزرگراهها را یکی از مشکلات این حوزه دانست و بیان کرد: در چند روز گذشته 4 تصادف به دلیل توقف در این مکان ها رخ داده است.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش تصادفات منجر به فوت و جرحی 3 هزار 200 دستگاه در چهار ماه امسال خبر داد و گفت: در این مدت 648 نفر معادل 9.54 درصد افراد کمتر مصدوم شدند.
وی با اشاره به کاهش 5 درصدی کشته شدگان در تصادف در این مدت، گفت: برنامه ریزی مناسب برای ادامه این روند انجام گرفته و امیداوریم این روند همچنان ادامه یابد.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در چهار ماهه سال جاری حمل خودروهای متخلف به پارکنیگ نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد کاهش یافته است.
حسینی از جمع آوری 678 تابلوی توقف مطلقا ممنوع غیر ضروری در شهر تهران خبر داد و افزود: این تابلوها بیشتر در خیابان های شریعتی، ولی عصر(عج) و جمهوری بودند که جمع آوری شدند.
به گفته وی 337 تابلوی مطلقا ممنوع در مناطق مختلف تهران زمان دار شده اند و همانطور که جمع آوری و زمان دار کردن تابلوهای مطلقا ممنوع در دستور کار پلیس قرار دارد،نصب این تابلوها در مکان هایی که نیاز باشد انجام خواهد شد.
تهرام/519/1109



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن