تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815623504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عذرخواهی رژیم صهیونیستی از گزافه گویی بر عیله برزیل


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عذرخواهی رژیم صهیونیستی از گزافه گویی بر عیله برزیل تهران – ایرنا – در پی توهین و فحاشی رژیم صهونیستی به کشورهای آمریکای لاتین که به تهاجم نظامی این رژیم به مردم غزه اعتراض کرده بودند، رییس رژیم صهیونیستی از برزیل عذر خواهی کرد.


خبرگزاری فرانسه روز سه شنبه گزارش داد: ˈریون ریولینˈ رییس رژیم صهیونیستی از همتای برزیلی خود برای سخنان سخنگوی وزارت امور خارجه این رژیم که این کشور نیرومند آمریکای لاتین را ˈکوتوله سیاسیˈ خوانده بود، عذرخواهی کرد.
ˈایگال پالمورˈ سخنگوی وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی در ماه ژوییه در پی انتقاد برزیل به تهاجم نظامی این رژیم به غزه و فراخوانی سفیر خود از تل آویو، این سخن توهین آمیز را بر زبان رانده بود.
بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین، سفیران خود را در فلسطین اشغالی در اعتراض به تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار غیرنظامیان فلسطینی، فراخوانده اند.
ریولین در تماس تلفنی با ˈدیلما روسفˈ رییس جمهوری برزیل به وی اطمینان داده است که سخنان پالمر ارتباطی با احساسات و نظرات بقیه صهیونیست ها ندارد.
روسف با انتقاد از سخنان پالمور گفته بود که سخنان از جمله آنچه این سخنگو گفته است، گاهی جو بسیار بدی ایجاد می کند و در این مور ما باید بسیار دقیق باشیم.
رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ˈحماسˈ از روز دوشنبه آتش بس 72 ساعته را در حالی آغاز کردند که نمایندگان 2 طرف در مصر برای دستیابی به پایان دائمی برای خصومت ها تلاش می کنند.
در تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه حدود 2 هزار فلسطینی شهید و هزاران نفر زخمی و آواره شده اند.
خاورم**1486**1144**1010



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن