تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا به سعادت كسى كه عمرش طولانى و كردارش خوب باشد. چنين كسى عاقبتش خوب است؛ ز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816068809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نحوه خرید دستگاه برش لیزری فلز مناسب


واضح آرشیو وب فارسی::

خرید دستگاه برش لیزری فلز مناسب اولین تضمین سرمایه گذاری شما است و این روند برای اکثر سازندگان فلز می تواند دردسرساز باشد. بنابراین، مهم است که قبل از خرید دستگاه، تجزیه و تحلیل منطقی انجام دهید. این پست قصد دارد به شما کمک کند تا ایده های خود را با 3 سوال مرتب کنید. بیایید به جزئیات بپردازیم. همینطور علاوه بر دستگاه برش لیزری ممکن است در هنگاه خرید دستگاه جوش لیزری دستی یا دستگاه جوش لیزری پرتابل به این نکات نیاز داشته باشید.

به چه نوع دستگاه برش لیزری فلز نیاز دارید؟

هنگام انتخاب دستگاه برش لیزری فلز، بسیاری از خریداران به راحتی در تله هایی می افتند و با دستگاه اشتباه به پایان می رسند. در اینجا چند سؤال وجود دارد که به شما کمک می کند تا آن را روشن کنید.


نحوه خرید دستگاه برش لیزری فلز مناسب

  آیا حاضرید برای سفارش های 10 درصد پول اضافی خرج کنید؟

بسیاری از خریداران به حداکثر ضخامت برش توجه زیادی می کنند و حداکثر درصد ضخامت برش را نادیده می گیرند.

به عنوان مثال، یکی از خریداران گفت که می خواهد فولاد ضد زنگ 12 تا 16 میلی متری را برش دهد و در مورد قدرت راهنمایی بخواهد. ما می خواهیم لیزر 6000 وات را توصیه کنیم، و قبل از آن، یک سوال پرسیدیم: ضخامت فلزی که بیشترین نسبت برش شما را به خود اختصاص می دهد چقدر است؟ او به ما گفت 4-8 میلی متر. از آنجایی که این ضخامت می تواند با 2000 وات مطابقت داشته باشد. سپس از او نسبت برش فلز 12 تا 16 میلی متر را پرسیدیم. آیا از 10 درصد فراتر می رود؟ زیرا قیمت دستگاه برش لیزری فلزات 6000 وات حداقل دو برابر 3000 وات است. اگر برای برش فولاد ضد زنگ 4 میلی متر تا 8 میلی متر، دستگاه برش لیزری 2000 وات-3000 وات کافی است، اما ما معمولاً حاشیه ای برای تضعیف توان لیزر باقی می گذاریم، بنابراین ما 3000 وات را توصیه می کنیم. 

نقل قول از سایت روتک:

"امروزه دستگاه لیزر به علت کاربرد فراوان و گستردگی آن در تمام زمینه‌ها علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده و افراد زیادی به فکر خرید دستگاه برش لیزر افتاده‌اند؛ اما بهتر است قبل از خرید هر نوع دستگاهی، ابتدا نیازهای خود را شناسایی کنید تا از انتخاب خود مطمئن شوید."

آیا در مورد تفاوت بین ضخامت برش با کیفیت و حداکثر ضخامت برش واضح هستید؟

نکته دیگری که می خواهیم بدانید این است که ضخامت برش با کیفیت با حداکثر ضخامت برش متفاوت است.

ما برش با کیفیت را به عنوان برش مداوم و پایدار تعریف می کنیم. بیایید یک لیزر 500 وات را به عنوان مثال در نظر بگیریم، اگر می‌خواهید برش‌های صافی داشته باشید، بهتر است ضخامت برش فولاد کربنی را زیر 3 میلی‌متر نگه دارید. هنگامی که از لیزر 500 وات برای برش فولاد کربنی 4 میلی متری استفاده می کنید، ممکن است باعث برش کمتر صاف شود. بنابراین، هنگام انتخاب قدرت، باید الزامات کیفیت محصولات نهایی خود را نیز در نظر بگیرید.

ضخامت و قدرت برش مداوم و پایدار

قدرتفولاد کربنفولاد ضد زنگ
500 وات4 میلی متر2 میلی متر
1000 وات8 میلی متر4 میلی متر
1500 وات10 میلی متر5 میلی متر
2000 وات15 میلی متر6 میلی متر
3000 وات20 میلی متر8 میلی متر
6000 وات22 میلی متر12 میلی متر

 

حداکثر ضخامت و قدرت برش

قدرتفولاد کربنفولاد ضد زنگ
500 وات6 میلی متر3 میلی متر
1000 وات10 میلی متر5 میلی متر
1500 وات14 میلی متر6 میلی متر
2000 وات18 میلی متر8 میلی متر
3000 وات22 میلی متر10 میلی متر
6000 وات25 میلی متر16 میلی متر

 نکات هنگام انتخاب دستگاه برش لیزری فلز

1- قدرت لیزر

قدرت دستگاه برش لیزری یک فاکتور حیاتی است که باید در نظر گرفته شود. با اندازه گیری وات، توان لیزر هم ضخامت مواد و هم سرعت برش را تعیین می کند. قدرت بالاتر می تواند مواد ضخیم تر را با سرعت بیشتری از بین ببرد، اما آنها همچنین تمایل به قیمت بالاتر دارند. برای مثال، 1 کیلووات ممکن است برای برش ورق نازک‌تر مناسب باشد، در حالی که لیزر 6 کیلووات یا بالاتر (مانند 10 کیلووات، 20 کیلووات، 60 کیلووات) برای مواد ضخیم‌تر تا 100 میلی‌متر ضروری است. 


خرید دستگاه برش لیزری فلز مناسب

2- سرعت برش

سرعت برش به طور مستقیم بر بهره وری تاثیر می گذارد. سرعت برش بیشتر باعث می شود که قطعات بیشتری در زمان معین تولید شوند. با این حال، سرعت بهینه معمولاً بر اساس نوع ماده و ضخامت آن تعیین می شود. سازندگان اغلب نمودارهای سرعت برش را برای کمک به انتخاب ماشین مناسب بر اساس نیازهای خاص ارائه می دهند.

3- دقت

در مورد صنایعی که نیاز به طراحی پیچیده و تحمل سخت دارند، دقت و دقت برش در وهله اول قرار دارد. دقت برش ممکن است تحت تأثیر کیفیت پرتو لیزر و پایداری دستگاه قرار گیرد. با توجه به این، شما باید به دنبال ماشین هایی با قابلیت تکرار و دقت بالا در محدوده ± 0.03 میلی متر باشید.

4- نوع منبع لیزر

در حال حاضر، از جمله CO2، فیبر و منبع لیزر دیود وجود دارد. هر کدام مزایا و کاربردهای خود را دارند:

لیزر CO2 : مناسب برای برش مواد غیر فلزی و سایر فلزات ضخیم تر.

لیزرهای فایبر : به دلیل کارایی و سرعت برش بالاتر، برای برش فلزات با ضخامت نازک تا متوسط ​​ایده آل است.

لیزر دایود : در مقایسه با برش، برای حکاکی و علامت گذاری مناسب تر است.

منبع لیزری را انتخاب کنید که به بهترین وجه متناسب با نیازهای مواد و برش شما باشد.

5- نرم افزار اتوماسیون و کنترل 

دستگاه های برش لیزر مدرن با نرم افزارهای مختلف خودکار و کنترل کار می کنند. از طریق به حداقل رساندن کار دستی و زمان راه اندازی، اتوماسیون به افزایش بهره وری شما کمک می کند. به همین دلیل، لازم است به دنبال دستگاه‌های بارگیری و تخلیه خودکار، سیستم جابجایی مواد و نرم‌افزار پیشرفته تودرتو باشید که استفاده از مواد را بهینه می‌کند و ضایعات را کاهش می‌دهد.

6- هزینه مالکیت

برای مشتریان، هزینه‌های خرید اولیه تنها بخشی از هزینه‌های کلی است. در محل کار، آنها باید در مورد هزینه کل مالکیت متشکل از تعمیر و نگهداری، مواد مصرفی، شارژهای الکتریکی و خرابی احتمالی فکر کنند. لیزرهای فیبر، در مقایسه با ژنراتور لیزر CO2، به دلیل بهره وری انرژی بالاتر و نیاز به تعمیر و نگهداری کمتر، به هزینه های عملیاتی کمتری نیاز دارند.

7- سازگاری خوب با موادی که باید برش داده شوند

قبل از خرید، باید مطمئن شوید که دستگاه مورد نظر شما با نوع مواد شما سازگار است. لیزرهای مختلف برای مواد مختلف مناسب هستند. در مقایسه با لیزرهای CO2 برش چوب، اکریلیک، پلاستیک و سایر غیر فلزات، لیزرهای فیبر برای برش فلزاتی مانند فولاد کربن، فولاد ملایم، آلومینیوم و مس بهتر هستند. اگر نیاز به خرید دستگاه جوش لیزری کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

8- پشتیبانی فنی و خدمات

برای به حداقل رساندن زمان خرابی و روان نگه داشتن کار، پشتیبانی فنی و خدمات قابل اعتماد بسیار مهم است. بنابراین، همه مشتریان باید با دقت یک تولید کننده یا تامین کننده با خدمات مشتری عالی، آموزش جامع و پشتیبانی فنی سریع را انتخاب کنند. 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن