تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816204766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید تجهیزات پارک و مبلمان شهری


واضح آرشیو وب فارسی::

دکوراسیون محیط شهری نیز به‌اندازه دکوراسیون داخلی اهمیت دارد

تجهیزات پارک و مبلمان فضای باز از مهم‌ترین امکانات رفاهی هستند که می‌توانید آن‌ها را در نقاط مختلف شهرها مشاهده کنید. آیتم‌های مبلمان شهری که برای نمونه شامل مواردی مانند میز و نیمکت، سطل زباله، فلاورباکس و تجهیزات بازی کودکان هستند، باهدف تسهیل و بهبود فعالیت‌های شهروندان در محیط‌های شهری، افزایش جذابیت بصری شهرها و کیفیت زندگی شهروندان طراحی و ساخته می‌شوند. برای خرید برترین تجهیزات پارکی و مبلمان شهری باید انواع آن‌ها را شناخته و به نکات مختلفی در زمینه خرید توجه داشته باشید. بر همین اساس در این مطلب از سایت آراوود با نکات خرید تجهیزات پارک و مبلمان شهری همراه شما هستیم.



خرید انواع تجهیزات پارک و مبلمان مناسب برای فضای باز

برای خرید هوشمندانه تجهیزات پارک و مبلمان فضای باز باید شناخت صحیحی از انواع آن‌ها داشته باشید. اگر بخواهیم بسیار مختصر و درعین‌حال مفید تعریفی از تجهیزات پارک و مبلمان فضای باز که زیر مجموعه مبلمان شهری هستند، ارائه دهیم باید بگوییم که مبلمان شهری عبارت است از همه وسایل و ابزارهای موردنیاز برای شهرهای کوچک و کلانشهرها که از سوی سازمان شهرداری و دیگر نهادها باهدف تجهیز اماکن عمومی و ایجاد آسایش و رفاه حال شهروندان و همین‌طور زیبایی شهرها نصب می‌شوند. در ادامه ضمن معرفی موردی این تجهیزات شما را به‌صورت مفصل با آن‌ها آشنا می‌کنیم.

متداول‌ترین انواع تجهیزات پارک و مبلمان فضای باز:

  • نیمکت
  • سطل زباله
  • تجهیزات و لوازم مربوط به بازی کودکان
  • تجهیزات خیابانی
  • گلدان شهری و فلاورباکس

خرید نیمکت چوبی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین تجهیزات پارک و مبلمان فضای باز

از نیمکت‌های چوبی به‌عنوان یکی از پرطرف‌دارترین المان‌های شهری می‌توانند در فضاهای سبز شهری و محوطه مراکز رفاهی مانند کافه‌ها و رستوران‌ها استفاده کرد. خوب است بدانید که این نیمکت‌ها کاملاً بر اساس اصول ارگونومیک بدن افراد طراحی شده‌اند و به همین خاطر نیز در زمان نشستن روی این نیمکت‌ها هیچ‌گونه فشاری به بدن وارد نخواهد شد. لازم به ذکر است که این نیمکت‌ها نسبت به نیمکت‌های سنگی و فلزی نیز برتری‌های قابل‌توجهی از نظر جذابیت ظاهری و عملکردهای محیطی دارند.



توجه به بهداشت عمومی محیط با خرید و نصب سطل زباله پارکی

سطل زباله یکی از تجهیزات ضروری برای محیط‌های شهری است که در بسیاری از موارد آن‌ها را در مجاورت میز و صندلی پارکی قرار می‌دهند. باتوجه‌به اینکه این قبیل محصولات نقش مهمی در جلوگیری از آلودگی‌های شهری دارند، می‌توانید آن‌ها را در نقاط مختلف شهر مشاهده کنید. انواع سطل زباله چوبی تولید شده توسط مجموعه آراوود به علت تنوع وسیع در زمینه طرح و رنگ می‌توانند منجر به زیباتر شدن و درعین‌حال مدرن‌شدن محیط اطراف شود.

تجهیزات مربوط به زمین‌بازی کودکان در پارک‌ها

چه نکاتی برای خرید تجهیزات بازی کودکان در نقاطی مانند پارک و فضای باز به‌عنوان یکی از المان‌های مبلمان شهری وجود دارد؟ در کل باید گفت که استفاده از برج‌های بازی ، ساخت انواع مکعب‌های رنگی به‌منظور نشستن یا بازی‌کردن و افزودن رنگ‌های مختلف و شاد به تجهیزات بازی که از شاخصه‌های سبک مدرن این تجهیزات هستند، می‌توانند فضای شادی را برای فرزندان شما به ارمغان بیاورند. برای نمونه در خصوص تاب، سرسره و الاکلنگ باید گفت که این موارد با درنظرگرفتن نوع و مکان استفاده با یکدیگر متفاوت هستند. از طرفی محدوده سنی استفاده از این وسایل هم اهمیت فراوانی دارد.

نکاتی مهم برای خرید تجهیزات خیابانی کارآمد

تجهیزات خیابانی در حقیقت تجهیزاتی هستند که عبور مرور در خیابان‌ها را تسهیل می‌‌کنند. برای نمونه پل‌های عابر پیاده، گلدان‌های بتنی موجود در خیابان‌ها، آبنماها، صندوق پست، صندوق صدقات، تجهیزات مربوط به روشنایی، سرویس‌های بهداشتی، سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌ها و دکل‌های فروش روزنامه از جمله المان‌هایی هستند که در تجهیز خیابان‌ها به کار گرفته می‌شوند. این دسته از مبلمان شهری در میدان‌ها و سایر معابر قرار می‌گیرند.

خرید فلاورباکس و گلدان به‌عنوان یکی از تجهیزات و مبلمان زیباسازی برای پارک و فضای باز

خوب است بدانید که یکی از اجزای تأثیرگذار برای زیبایی محیط شهرها، گلدان شهری است که در فضاهای سبز پارک‌ها و خیابان‌ها و به‌طورکلی معابر شهری امکان استفاده از آن وجود دارد. کاربرد دیگری که این دسته از آیتم‌های مبلمان شهری دارند، مربوط به جداکردن خیابان‌ها و کوچه‌ها باهدف تعیین محدودیت برای عبور و مرور وسایل نقلیه است.

نکاتی کلیدی برای خرید تجهیزات پارک و مبلمان فضای باز

باتوجه‌به نقش بسیار کلیدی که انواع مبلمان شهری و تجهیزات پارکی در زمینه زیباسازی فضاهای عمومی دارند، بهتر است که برای خرید این محصولات نکات مهمی مدنظر قرار بگیرد، تا بهترین گزینه‌ها انتخاب شوند. البته انتخاب یک مجموعه معتبر مانند آراوود خیال شما را از کیفیت بالای محصولات راحت می‌کند. ازآنجایی‌که این مجموعه در زمینه تولید وسایل بازی کودکان هم فعالیت دارد، امکان خرید مستقیم هر نوع وسیله بازی نیز از این مجموعه فراهم آمده است.

در این بخش به بررسی مهم‌ترین نکات در خرید مبلمان شهری و وسایل پارکی می‌پردازیم:

  • تعیین نیاز: اولین قدم در هنگام خرید مبلمان شهری یا وسایل پارکی تعیین نیازها است که با مشخص‌کردن نوع لوازم و خصوصیات آن‌ها می‌توانید انتخاب‌های بهتری داشته باشید
  • بررسی کیفیت ساخت: اصولاً با انتخاب یک مجموعه معتبر و شناخته شده مانند آراوود، خیال شما از بابت کیفیت مواد اولیه و کیفیت ساخت راحت است. زیرا کیفیت ساخت منجر به افزایش طول عمر بالای این لوازم می‌شود
  • مقایسه محصولات مختلف با یکدیگر: بهتر است قبل از انتخاب نهایی، محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین‌ها را از لحاظ ویژگی‌ها و حتی قیمت انتخاب کنید
  • توجه به ایمنی: توجه به ایمنی مبلمان شهری و وسایل پارکی موضوع بسیار مهمی است؛ به‌خصوص زمانی که قرار است وسایل پارکی تهیه شود، باید برای بازی بچه‌ها به طور کامل ایمن باشند
  • توجه به زیبایی: مبلمان شهری باید به‌گونه‌ای انتخاب شوند که با محیط اطراف خود هماهنگ باشند، پس در هنگام انتخاب مبلمان شهری و وسایل پارکی این گزینه را مدنظر قرار بدهید



خرید آنلاین مبلمان شهری برای فضاهای عمومی از مجموعه آراوود

اکنون می‌دانید که از چه تجهیزاتی برای فضای باز استفاده می‌شوند و هر یک از آن‌ها چه کاربردی می‌توانند برای شما داشته باشند. آخرین و درعین‌حال اصلی‌ترین گام در این مسیر مراجعه به برندی قابل‌اطمینان برای خرید محصولاتی باکیفیت و تنوع بالا است.

مجموعه آراوود برترین مرکز فروش آنلاین مبلمان شهری برای فضاهای عمومی است. مجموعه ما با تأمین محصولات باکیفیت در بسیاری از پروژه‌های شهری توانسته است خود را به یکی از مراجع اصلی فروش آنلاین مبلمان شهری تبدیل کند. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سؤالات متداول

چطور می‌توانیم از خرید تجهیزات باکیفیت پارک و مبلمان فضای باز اطمینان کسب کنیم؟

راهکارهای مختلفی برای کسب اطمینان از مرغوب مبلمان فضای باز و تجهیزات پارکی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توانیم به بررسی جزئیات محصول، مطالعه نظرات کاربران و مشتریان قبلی و خرید از مراکزی با سیاست‌های بازگشت کالا و تضمین کیفیت اشاره کنیم.

پرکاربردترین مبلمان شهری و وسایل پارکی شامل چه مواردی هستند؟

وسایل متعددی به‌طورکلی در سطح شهر و فضاهای عمومی قرار می‌گیرند که از رایج‌ترین آن‌ها می‌توانیم به چراغ پارکی، سطل زباله، تاب و سرسره، تجهیزات ورزشی، آبخوری، نیمکت چوبی و خانه حیوانات برای آن دسته از افرادی که با حیوان خانگی خود در سطح پارک‌های شهر تردد می‌کنند، اشاره کنیم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن