تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820309406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس رژیم صهیونیستی از برزیل عذرخواهی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رئیس رژیم صهیونیستی از برزیل عذرخواهی کرد
کد خبر: ۴۲۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹ - 12 August 2014


رئیس رژیم صهیونیستی از رئیس جمهوری برزیل به خاطر اظهارات سخنگوی وزارت امور خارجه اسرائیل که در آن این کشور آمریکای لاتین را یک "کوتوله دیپلماتیک" خطاب کرده بود، عذرخواهی کرد.

به گزارش  (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این اظهارات ییگال پالمور، سخنگوی وزارت امور خارجه اسرائیل در ژوئیه سال جاری میلادی پس از آن مطرح شد که برزیل حملات نظامی اسرائیل در غزه را "افراطی" توصیف کرده و نماینده خود در تل‌آویو را فراخواند.

رون ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی در تماسی تلفنی با دیلما روسف، رئیس جمهوری برزیل اطمینان داد که اظهارات پالمور مطابق نقطه نظرات و عقاید مردم اسرائیل نیست.

روسف ضمن انتقاد از اظهارات پالمور گفت: گاهی اوقات سخنانی از جمله اظهارات این سخنگوی وزارت امور خارجه اسرائیل جو بسیار بدی را به وجود می‌آورند. در این خصوص باید بسیار مراقب باشیم.

دفتر ریاست جمهوری برزیل در بیانیه‌ای گفت: "روسف در این تماس تلفنی حملات حماس به اسرائیل را محکوم و بر موضع تاریخی برزیل در دفاع از هم‌زیستی میان اسرائیل و فلسطین به عنوان کشورهایی مستقل، از نظر اقتصادی خودکفا و از همه مهم‌تر امن تاکید کرد."

دفتر ریاست جمهوری برزیل افزود: روسف درباره ادامه آتش‌بس و مذاکرات کنونی نیز ابراز امیدواری کرده است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن