تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820248189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رویترز :ژست سیاسی رژیم صهیونیستی / تل اویو آتش بس هفت ساعته اعلام کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رویترز :ژست سیاسی رژیم صهیونیستی / تل اویو آتش بس هفت ساعته اعلام کرد تهران ؛ ایرنا - رژیم صهیونیستی که به دفعات آتش بس توافق شده با فلسطینیان را نقض کرده است این بار در صدد نشان دادن چهره بشردوستانه از خود از طریق اعلام یک آتش بس یکجانبه چند ساعته بر آمد.


به گزارش خبرگزاری رویترز از بیت المقدس، وزارت دفاع اسرائیل گفت : به منظور تسهیل ورود کمک های بشردوستانه و بازگشت آوارگان فلسطینی به خانه هایشان از روز دوشنبه به مدت هفت ساعت آتش بس برقرار خواهد کرد.
اما در بیانیه یک مقام وزارت دفاع هشدار داده شده است که به هرگونه حمله پاسخ داده خواهد شد که این امر نشان از آن دارد که اعلام آتش بس یک ژست بشردوستانه بیش نیست.
این مقام گفت : این آتش بس بشردوستانه که از ساعت ده صبح به وقت محلی شروع خواهد شد اکثر مناطق غزه را در بر خواهد گرفت ولی شامل حال شهر جنوبی رفح نخواهد شد که نیروهای اسرائیلی کماکان در حال عملیات در آن هستند.
گروههای مقاومت فلسطین یکی از شرایط اصلی خود برای آتش بس بلندمدت را رفع محاصره غزه قرار داده اند .
این در حالی است که اسرائیلی ها می کوشند از طریق منهدم ساختن تونلهای شهر رفح مانع از ورود مواد غذایی و دارویی و دیگر اقلام مورد نیاز به غزه شوند.
مترجمام 1403 ** 1917



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن