تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820817273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه حلقه چاه جدید در آستارا به شبکه آب شهری و روستایی اضافه شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: به دنبال افت فشار آب ، سه حلقه چاه جدید در آستارا به شبکه آب شهری و روستایی اضافه شد آستارا ـ ایرنا ـ معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا گفت: به دنبال افت فشار آب در برخی از ساعات روز در شهرستان آستارا سه حلقه چاه عمیق به شبکه آب شهری و روستایی این شهرستان اضافه شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد کرم زادگان روز سه شنبه در جمع اعضای کمیته تخصیص آب شهرستان افزود: در روزهای اخیر با افت فشار آب در شهرستان آستارا مواجه بودیم که این افت فشار به خصوص در برخی از روستاهای بخش مرکزی بیشتر ملموس بود.
وی اضافه کرد: چاه های عمیق در روستاهای باغچه سرا ، دربند و نیز در بخش لوندویل به شبکه آب شهری و روستایی اضافه شدند تا بخشی از کمبود آب شرب در فصل تابستان جبران شود.
وی با اشاره به اینکه هم اینک بحران کمبود آب را در بخش کشاورزی پشت سر گذاشته ایم ، اضافه کرد: از چند روز گذشته برداشت محصول برنج آغاز شده تاکنون 40 درصد از این محصول از سطح شالیزارهای منطقه برداشت شده است.
کرم زادگان در ادامه با بیان اینکه در بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل نزولات جوی در آستارا 97 درصد کاهش یافته است ، اظهار کرد: مردم در این برهه از زمان باید صرفه جویی در مصرف آب را جدی بگیرند.
وی همچنین از راه اندازی چاه فلمن در شهرستان آستارا خبر داد و بیان کرد: از محل تبصره 22 قانون بودجه ، 10 میلیارد ریال برای راه اندازی این چاه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: با راه اندازی این چاه بسیاری از مشکلات کمبود آب آشامیدنی شهرستان برطرف می شود.
مدیر شبکه آب و فاضلاب شهری آستارا نیز در این نشست محدودیت منابع آبی را در شهرستان به عنوان اصلی ترین مشکل کم آبی در فصل تابستان ذکر و اظهار کرد: با اجرایی شدن و اتمام طرح ملی آبرسانی ، بسیاری از مشکلات مربوط به تامین آب برطرف می شود.
علیرضا ملکی نژاد عدم تخصیص اعتبار کافی را از جمله مشکلات این پروژه ملی عنوان کرد و ادامه داد: هم اینک ظرفیت تصفیه خانه بهارستان 220 لیتر در ثانیه است که با اتمام بخش های مختلف این پروژه و انتقال آب رودخانه آقچای به تصفیه خانه بهارستان ، ظرفیت تولید آب آستارا افزایش می یابد.
وی بیان کرد: احداث یک تصفیه خانه بر روی رودخانه چلوند با ظرفیت 420 لیتر در ثانیه نیز جزو بخش های اصلی این پروژه است.
ملکی نژاد در ادامه با توصیه به شهروندان و مسافران برای مصرف بهینه آب گفت: مردم باید با مدیریت مصرف و رعایت الگوی مصرف تعادل تولید و مصرف را بر هم نزنند تا مشکلی در جهت تامین آب پیش نیاید.ک/3
7105 / 535/604



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن