تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804050665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیرارتباطات:80 خدمت جدید درشبکه پست کشور راه اندازی شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون وزیرارتباطات:80 خدمت جدید درشبکه پست کشور راه اندازی شده است شیراز- ایرنا- معاون وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات ومدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت : 10 سرویس و80 خدمت جدید در شبکه پست راه اندازی شده که به زودی از ان رونمایی خواهد شد.


به گزارش ایرنا مهندس حسین مهری عصر چهارشنبه درجمع خبرنگاران در شیراز با بیان اینکه تاکنون مقدمات راه اندازی این خدمات وسرویس های جدید فراهم شده بیان کرد: به زودی برخی ازاین سرویس ها به صورت آزمایشی در استان فارس راه اندازی می شود.
وی افزود: دراین طرح ها افزایش سرعت، دقت وکیفیت خدمات همراه با کاهش هزینه ها مدنظر قرار گرفته است که پس از اجرای آزمایشی و برطرف شدن نواقص در کل کشور اجرایی خواهد شد.
مهری با اشاره به طراحی نرم افزار جامع ˈ قبولˈ اظهارداشت: در ارائه خدمات جدید این شرکت، نرم افزاری با عنوان ˈ قبولˈ طراحی شده است که در این نرم افزار تمام خدمات پستی ازمرحله قبول تا توزیع وپیگیری وضعیت مرسولات به مردم کمک شایانی می کند.
معاون وزیرارتباطات وفنآوری اطلاعات اضافه کرد:همچنین استفاده ازدستگاه های مجهز برای رساندن نامه ومرسولات از برنامه های جدید پست در کشور است که در این طرح فرد می تواند اثر انگشت تحویل گیرنده مرسوله پستی را مشاهده کند.
وی ادامه داد: تاکنون 400 دستگاه برای اجرای این طرح خریداری شده است که 25 دستگاه به استان فارس اختصاص داده شده است.
مهری عنوان کرد:همچنین برای نخستین بار درکشور ازنیمه دوم امسال به صورت آزمایشی طرح جریمه دیرکرد توزیع به مشتریان پرداخت خواهد شد.
وی گفت: به تازگی طرح اجرای حذف تمبر در14منطقه پستی تهران اجرایی شده که اثرات خوبی داشته است.
مدیر عامل شرکت پست جمهوری اسلامی اظهارداشت: سه هزار و500 میلیارد ریال زیان انباشته پست تا سال 92 است که با اجرای طرح های جدید این شرکت این میزان کاهش پیدا می کند.
مهری دربخش دیگری ازسخنان خود افزود: شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در چهارماه ابتدای امسال 220 میلیون مرسوله را جابه جا کرده واین درحالی است که میزان مرسولات پست امسال 18 ونیم درصد رشد داشته است.
اوبا بیان اینکه دردو سال اخیر میزان مرسولات پستی درکشور ازانزوا خارج شده ورشد مناسبی داشته است بیان کرد:امسال هزینه خدمات پستی درکشور 25 درصد افزایش داشته که بیشترین افزایش دربخش پست مرسولات خارجی با 15 درصد بوده است.
مهری دربخش دیگری ازسخنان خوداضافه کرد:پست کاربرد فراوانی درکشورهای توسعه یافته دارد که سرانه استفاده ازپست درکشور ایران هفت ودو دهم بوده که امسال با برنامه ریزی های انجام شده این میزان به 9 درصد خواهد رسید.
وی ادامه داد: متوسط سرانه مرسولات پستی دردنیا 50 درصد است که کشور ما فاصله فراوانی با استانداردهای جهانی دارد.
معاون وزیرارتباطات وفناوری اطلاعات با بیان این مطلب که دولت الکترونیک بدون پست مفهومی ندارد گفت : خرید وفروش اینترنتی در دنیا مرسوم است که دارای سه بعد فروشگاه های اینترنتی، پرداخت ها وحمل کالا است که در کشور ما ارسال کالا ودریافت هزینه توسط پست انجام می شود.
مهری دربخش دیگری ازسخنان خود افزود: تمامی مرسولات پستی در کشور تا سقف 50 هزار تومان بیمه می شوند ودربخش امانات میزان بیمه پایه 100 هزار تومان است واین درحالی است که درصورت دریافت مرسوله پستی باارزش، بیمه مرسوله پستی متناسب با ارزش کالا انجام می شود.
وی گفت: این درحالی است که درچهارماه امسال شرکت پست استان فارس سه میلیون تومان خسارت به مشتریان خود پرداخت کرده است.
مهری بیان کرد: همچنین درچهار ماه ابتدای امسال شرکت پست استان فارس 11 هزار و 600 مرسوله جابجا شده که پنج هزار و 600 مرسوله از استان خارج و شش هزار و 130 مرسوله وارد شده است.ک/2
7382/ 667/1859



16/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن