تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799156312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان ملل عوامل کشتار های غزه را در دادگاه جنایتکاران جنگی به پای میز محاکمه بکشانند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ابوترابی فرد: سازمان ملل عوامل کشتار های غزه را در دادگاه جنایتکاران جنگی به پای میز محاکمه بکشانند تهران - ایرنا - نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: زمان آن فرا رسیده است تا جامعه جهانی از طریق سازمان ملل متحد و برپایه موازین حقوق بین الملل رفتار جنایتکارانه رژیم اسراییل را ارزیابی و عوامل کشتارها و ویرانی های غزه را در دادگاه جنایتکاران جنگی به پای میز محاکمه بکشانند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین «محمدحسن ابوترابی فرد» روز دوشنبه در نشست کمیته دائمی امور اجتماعی و فرهنگی مجمع مجالس آسیایی اظهارداشت: جهانیان بار دیگر دریافتند که رژیم اسراییل با اعمال سیاست های ضد انسانی التزامی به نظم، قانون و اخلاق ندارد.
وی افزود: خاورمیانه روزهای سختی را می گذراند، طی هفته هایی که گذشت فصلی دیگر از تاریخ سرزمین فلسطین با خون پاک فرزندان آن رقم خورد و با هجوم ماشین جنگی رژیم اسراییل به نوار غزه از طریق هوا و زمین مردم بی گناه فلسطین به ویژه کودکان و زنان به خاک و خون کشیده شدند.
وی با بیان این که هنوز آمار دقیقی از شمار کشته شدگان، زخمی ها و خسارت وارده به غزه منتشر نشده است، خاطرنشان کرد: براساس آمارها تاکنون بیش از 1800 نفر که اکثریت آنان غیرنظامی بودند با بمباران ها و موشک باران ها و دیگر جنگ افزارهای رژیم اسراییل کشته شدند که 408 تن از قربانیان کودک بودند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نیمی از قربانیان این تجاوز آشکار را کودکان و نوجوانان کمتر از 16 سال تشکیل می دهند و تاکنون بیش از نیم میلیون نفر از ملت فلسطین آواره و دست کم 10 هزار ساختمان در نوار غزه ویران شده است.
ابوترابی فرد با بیان این که میزان خسارت وارده به غزه تا این زمان از رقم پنج میلیارد دلار فراتر رفته است، گفت: رژیم اسراییل با این یورش وحشیانه به فلسطین مرتکب نسل کشی، جنایت جنگی علیه بشریت و نقض اعلامیه ها و کنوانسیون های حقوق بشر به ویژه اعلامیه جهانی حقوق بشر شده است.
وی ادامه داد: مردم محاصره شده فلسطین در زندان بزرگ غزه با حداقل امکانات از خود دفاع می کنند که این دفاع برابر با آموزه های جهان شمول عقلانی، دینی و اخلاقی و وفق ماده 51 منشور ملل متحد است.
نایب رییس اول مجلس در ادامه به حملات داعش به عراق اشاره کرد و اظهارداشت: در حال حاضر تروریست های داعش خاک عراق را میدان تاخت و تاز وحشیانه خود قرار داده اند و طی این عملیات تروریستی شمار زیادی از مردم عراق به قتل رسیده یا آواره کوه و بیابان شده اند.
ابوترابی فرد تصریح کرد: شهرها و روستاهایی از عراق اشغال شده و بخش های ارزشمندی از اماکن مقدس، مساجد، کلیساها و دیگر بناهای تاریخی عراق ویران شده است.
وی اضافه کرد: درهم شکستن ماشین جهنمی تروریست ها در عراق کاری ضروری و فوری است و لازم است بدون فوت وقت با قدرت به انجام برسد.
وی تصریح کرد: هرگونه تعلل و وقت کشی جامعه بین الملل بویژه سازمان ملل متحد در این زمینه منطقه و جهان را دستخوش ناامنی و بی ثباتی خواهد کرد به نحوی که پیامدهای آن در ابعاد مختلف غیرقابل پیش بینی خواهد بود.
نایب رییس اول مجلس، اتحاد و همبستگی دولت و ملت عراق و تشکیل عاجل دولتی فراگیر در این کشور و همچنین حمایت بین المللی و منطقه ای از امنیت و صلح در عراق را راهکاری دانست که می تواند این کشور را از تنگناهای موجود به ویژه تروریست های بنیادگرا رها کند.
خبر در حال تکمیل شدن است.
سیام**2021**9132**1336



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن