تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820639794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دری نجف آبادی:سازمان ملل سردمداران رژیم صهیونیستی را به پای میز محاکمه بکشاند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دری نجف آبادی:سازمان ملل سردمداران رژیم صهیونیستی را به پای میز محاکمه بکشاند اراک - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شهادت بیش از 400 کودک بی گناه توسط صهیونیستها جنایتی نیست که فقط با صدور یک بیانیه دیرهنگام محکوم شود؛ بلکه سازمان ملل باید سردمداران این رژیم غاصب را به پای میز محاکمه بکشاند.


آیت الله ˈقربانعلی دری نجف آبادیˈ روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی در نوار غزه دست به جنایات فجیع نظیر کشتار کودکان و زنان بی گناه می زنند که این اقدامات قلب هر انسان آزاده ای را جریحه دار می کند.
وی ادامه داد: با گذشت قریب یک ماه از باران آتش بر غزه بیش از یکهزار و 700 مسلمان بی گناه به شهادت رسیده اند و مجامع جهانی سکوت معناداری را در قبال این واقعیت های تلخ دنبال می کنند.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: سازمان ملل نهادی بین المللی برای حمایت از کشورهای ضعیف است که باید مدافع بی طرف حقوق ملتها باشد اما باوجود گذشت حدود یک ماه از جنایت های اسراییل روز گذشته در بیانیه ای این اقدامات شنیع را محکوم کرد.
وی، سکوت کشورهای مسلمان منطقه دربرابر جنایت های اسراییل را لکه ننگ دانست و گفت: ملتهای مسلمان جهان باید با تمام ظرفیتهای مالی و معنوی خود از فلسطینیان بویژه مردم بی دفاع غزه حمایت کنند و اجازه جسارت بیشتر از این را به اسراییل ندهند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی درباره جنایت روز گذشته داعش در عراق نیز گفت: اشغال شهرک ˈسنجارˈ در شمال عراق ازسوی نیروهای گروهک ضد اسلامی داعش یک بار دیگر موجب نگرانی مسلمانان جهان بخصوص شیعیان ایران از سرنوشت مردم عراق شده است.
وی ادامه داد: بیش از 20 هزار شیعه در شهرک سنجار زندگی می کنند که با حمله داعش به این شهر خانه و کاشانه خود را رها کرده و به کوه های اطراف پناه برده اند.
امام جمعه اراک افزود: نیروهای داعش نیز بخشهای عمده از منطقه را در محاصره خود قرار داده است و اجازه ورود و خروج به مخفیگاه مردم را نمی دهد.
وی اظهار کرد: گروهک داعش پیرو هیچ منش دینی و انسانی نیست و مجامع جهانی باید تا دیر نشده با تصمیم های کارآمد از وقوع فاجعه انسانی در عراق جلوگیری کنند.
نیروهای گروهک ضد اسلامی و ضد انسانی داعش روز گذشته با حمله به شهرک سنجار چندین زن و مرد را به شهادت رساندند و دیگر شهروندان این شهرک از ترس جان خود به کوه های اطراف پناه برده اند.
سازمان ملل بویژه نگران سرنوشت شهروندان غیرنظامی است که به کوهستان های جبل سنجار گریخته اند و ممکن است در منطقه ای که به طور کامل در محاصره نیروهای داعش درآمده است، به دام افتاده باشند.
بر اساس گزارش ها، وضع انسانی این شهروندان وخیم است و آنها نیاز مبرم به اقلام اساسی مانند مواد غذایی، آب و دارو دارند.
داعش روز شنبه نیز شهرک ˈزمارˈ و دو حوزه نفتی نزدیک آن را تصرف کرد.
در تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه از حدود یک ماه گذشته تاکنون نیز بیش از یکهزار و 700 فلسطینی شهید و هزاران نفر زخمی و آواره شده اند.ک/3
7115/560/ 684



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن