تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820518553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت کنندگان در جام تموز پیام دوستی ایران را به جهان ابلاغ می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سرمربی تیم فوتبال گرجستان: شرکت کنندگان در جام تموز پیام دوستی ایران را به جهان ابلاغ می کنند ارومیه - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال گرجستان گفت: ورزشکاران شرکت کننده در جام تموز آشوریان به میزبانی ارومیه، پیام صلح و دوستی ملت ایران را به نقاط مختلف جهان ابلاغ می کنند.


ˈجیمشر بیقاشˈ یکشنبه شب در حاشیه مسابقات جام تموز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ما در 12 دوره قبل این مسابقات حضور مستمر داشته است.
وی اظهار کرد: روند رو به رشد این مسابقات از نظر کیفی و کمی کاملا مشهود است و ما هر ساله برای شرکت در جام تموز ارومیه لحظه شماری می کنیم.
وی کسب عنوان آقای گل این دوره از مسابقات توسط ˈایوان رومانفˈ با 5 گل زده را موفقیت خوبی عنوان کرد و افزود: امسال تیم آشور ب گرجستان را با ترکیبی از فوتبالیست های جوان و کم تجربه به ارومیه آوردیم و این امر به جهت پشتوانه سازی و آینده تیم های کشورمان بسیار ارزشمند است.
وی ادامه داد: تیم گرجستان با ترکیبی از 18 ورزشکار، مربی و سرپرست در رشته های شطرنج و فوتبال در این دوره از مسابقات تموز شرکت کرد.
وی ادامه داد: مهمان نوازی ایرانیان بخصوص مردم ارومیه اشتیاق ما را برای حضور دراین رقابتها بیشتر کرده است و ما با خاطرات خوشی این شهر را ترک می کنیم و حامل پیام صلح و دوستی مردم ایران به هموطنان خود هستیم.
چهاردهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی آشوریان جام تموز در شش رشته والیبال، بسکتبال، فوتبال، تنیس روی میز، شطرنج و تنیس خاکی از عصر دوشنبه (13 مرداد ماه) آغاز و به مدت هفت روز پیگیری شد.
در این جشنواره 275 ورزشکار خارجی و داخلی از کشورهای عراق، گرجستان، ارمنستان، روسیه، دانمارک و شهرهای ارومیه، تهران، اهواز و پردیس کرج در باشگاه انجمن آشوریان ارومیه با هم به رقابت پرداختند.
7126/581/ 684



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن