تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803198729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرانچار: تیم های ایرانی بعد از جام جهانی تغییر شیوه داده اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کرانچار: تیم های ایرانی بعد از جام جهانی تغییر شیوه داده اند تبریز- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تیم های ایرانی حاضر در لیگ برتر بعد از جام جهانی تغییر شیوه داده و تلاش می کنند بازی باکیفیت تری از خود نمایش دهند.


زلاتکو کرانچار عصر روز چهارشنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی با گسترش فولاد تبریز، افزود: در هفته اول و همچنین بازی های دوستانه تیم های باشگاهی ایران متوجه این موضوع شدم که البته این نوع تغییر شیوه و روش به معنی تغییرات کلی در سیستم بازی تیم ها نمی تواند تعریف شود.
وی گفت: هم اکنون بعد از سپری شدن جام جهانی بازیکنان ایرانی تغییرات عمده ای از خود نشان می دهند تا در قالب شیوه های بازی تیم های جام جهانی قرار بگیرند که این برای فوتبال ایران فرصت مغتنمی است.
کرانچار ادامه داد: بر همین اساس ما نیز در سپاهان تغییراتی را بر اساس آموزه های جدید جام جهانی 2014 انجام داده ایم که امیدواریم در آینده حاصل خوبی برای باشگاه داشته باشد.
وی فوتبال ایران را دارای کیفیت های مطلوب در سطح آسیا دانست و گفت: من بر این باورم امسال نیز مثل فصل گذشته قهرمان لیگ برتر تا هفته آخر مشخص نخواهد شد و البته در پایین جدول نیز شاهد رقابت سنگین و نفس گیری برای بقا خواهیم بود.
سرمربی سپاهان درباره بازی فردا /پنجشنبه/ مقابل گسترش فولاد به بازی های این دو تیم در فصل قبل اشاره کرد و افزود: پارسال ما مشکلات زیادی از دو بازی داشتیم که امسال سعی می کنیم با رفع این مشکلات مقابل گسترش فولاد به برتری رسیده و سه امتیاز را بدست آوریم، اما اگر چنین نشد تک امتیاز بازی نیز ما را خوشحال می کند.
کرانچار از خریدهای امسال باشگاه سپاهان ابراز رضایت کرد و گفت: جذب بازیکنان جدید بر اساس تصمیمات کارشناسی شده و نیازهای تیم صورت گرفته و من باید از مدیریت باشگاه در این رابطه تشکر کنم.
وی اضافه کرد: ما امسال تلاش کردیم شاکله و اسکلت اصلی تیم را حفظ کنیم و در این رابطه تنها امید ابراهیمی بر خلاف میل باشگاه و براساس تصمیم خودش سپاهان را ترک کرد.
دیدار تیم های گسترش فولاد و سپاهان از هفته دوم لیگ برتر باشگاه های کشور فردا ساعت 18 در ورزشگاه اختصاصی تیم تبریزی برگزار می شود.
تیم سپاهان اصفهان در هفته نخست در برابر پیکان با دو گل به برتری رسید و گسترش فولاد تبریز نیز در اهواز در برابر استقلال این شهر تن به مساوی یک بر یک داد.
7236/587



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن