تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819036291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشکسوت استقلال: نکونام بماند، به قولش عمل کند


واضح آرشیو وب فارسی::

پیشکسوت استقلال، علی جباری، با انتقاد شدید از وضعیت کنونی باشگاه، خواستار حفظ جواد نکونام شد. وی در این باره گفت: استقلال به جراحی نیاز دارد. آوردن مربیانی که در قهوه‌خانه‌های دوبی پیدا می‌شوند، مشکلی را حل نخواهد کرد. نکونام باید بماند و با کمک هواداران، این تیم را از بحران نجات دهد.



علی جباری، در مصاحبه اخیر خود به شدت به انتقاد از شرایط این تیم پرداخته است. وی با اشاره به شکست دربی و استعفای جواد نکونام، نکات مهمی را مطرح کرده است که در زیر به طور خلاصه به آن‌ها پرداخته می‌شود:

انتقاد از تعویض‌های نکونام: جباری معتقد است تعویض‌های نکونام در بازی با پرسپولیس به موقع نبوده و باعث ایجاد مشکل برای تیم شده است. وی این موضوع را یکی از دلایل اصلی شکست تیم دانسته است.
نیاز به مربی خارجی: جباری بر لزوم جذب یک مربی خارجی با تجربه و توانمند تأکید کرده و معتقد است مربیانی که با واسطه و دلال به فوتبال ایران می‌آیند، نمی‌توانند به استقلال کمک کنند.
حمایت از سمیعی: با وجود انتقادات از برخی تصمیمات باشگاه، جباری عملکرد سمیعی را به طور کلی مثبت ارزیابی کرده و معتقد است وی تلاش کرده است تا خواسته‌های سرمربی را برآورده کند.
انتقاد از حضور افراد غیرمتخصص در باشگاه: جباری از حضور افرادی مانند حقدوست در باشگاه انتقاد کرده و معتقد است افراد غیرمتخصص نباید در امور فنی باشگاه دخالت کنند.
تسلط افراد پرسپولیسی بر باشگاه: یکی از مهم‌ترین انتقادات جباری، تسلط افراد پرسپولیسی بر باشگاه استقلال است. وی معتقد است این افراد به دنبال منافع شخصی خود هستند و به استقلال آسیب می‌رسانند.

در مجموع، جباری معتقد است که استقلال با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کادر فنی ضعیف: به نظر جباری، کادر فنی فعلی استقلال به ویژه در زمینه تعویض‌ها عملکرد خوبی نداشته است.
مدیریت ناکارآمد: وی معتقد است برخی از تصمیمات مدیریتی باشگاه اشتباه بوده و به تیم آسیب رسانده است.
تسلط افراد غیرمتخصص: حضور افراد غیرمتخصص در باشگاه و دخالت آن‌ها در امور فنی، به استقلال آسیب زده است.
وجود نفوذ افراد پرسپولیسی: تسلط افراد پرسپولیسی بر باشگاه، یکی از مهم‌ترین مشکلات استقلال است.

جباری در پایان، بر لزوم ایجاد تغییرات اساسی در باشگاه استقلال تأکید کرده و معتقد است که این تیم نیاز به یک خانه‌تکانی اساسی دارد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن