تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820193029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منافی: پرسپولیس فرصت کسب سه امتیاز را از دست داد


واضح آرشیو وب فارسی::

جواد منافی، پیشکسوت پرسپولیس، با ابراز تاسف از تساوی سرخپوشان برابر پاختاکور، معتقد است که پرسپولیس در این دیدار، فرصت کسب سه امتیاز را از دست داد. وی دلایل این تساوی را بازی بی‌هدف و از دست دادن تمرکز پس از گلزنی زودهنگام دانست.



جواد منافی: پرسپولیس می تواند در آسیا بدرخشد

جواد منافی، بازیکن سابق پرسپولیس، در گفت‌وگویی درباره عملکرد اخیر این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، به ایسنا گفت: "پرسپولیس پتانسیل بالایی برای موفقیت در آسیا دارد. وقتی با برنامه و هدفمند بازی کند، می‌تواند حتی تیم‌های قدرتمند عربی را شکست دهد."

منافی با اشاره به بازی پرسپولیس مقابل پاختاکور، گفت: "در بازی با پاختاکور، پرسپولیس خیلی زود به گل رسید و فکر کرد کار تمام شده است. همین باعث شد که تمرکز تیم کم شود و در نهایت یک امتیاز ارزشمند را از دست بدهیم. این نشان می‌دهد که پرسپولیس باید در تمام دقایق بازی هوشیار باشد و با تمرکز کامل بازی کند."

وی در ادامه افزود: "پرسپولیس باید به بازی‌های قبلی خود مقابل تیم‌های قدرتمند عربی نگاه کند. وقتی پرسپولیس با برنامه و هدفمند بازی می‌کند، می‌تواند نتایج بسیار خوبی کسب کند. امیدوارم پرسپولیس بتواند در بازی‌های آینده خود، عملکرد بهتری داشته باشد و به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا صعود کند."

منافی در پایان تاکید کرد که تیم‌های ایرانی پتانسیل بالایی برای موفقیت در آسیا دارند و باید با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش مضاعف به این هدف دست پیدا کنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن