تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801557564




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: برگزاری جام تموز نماد صلح و دوستی ایران با تمامی مذاهب جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: برگزاری جام تموز نماد صلح و دوستی ایران با تمامی مذاهب جهان است ارومیه - ایرنا - نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور ورزشکاران آشوری از پنج کشور جهان در جام فرهنگی و ورزشی تموز در ارومیه، نماد صلح و دوستی ایران با تمام جوامع، اقوام و مذاهب مختلف دنیاست.


به گزارش خبرنگار ایرنا، یوناتان بت کلیا یکشنبه شب در آیین افتتاح جشنواره جام تموز آشوریان جهان در ارومیه افزود: امروز در حالی که شاهد ظلم و جنایات رژیم صهیونیستی و ایادی جهانخوار استکبار جهانی علیه مسلمانان و آشوریان منطقه در کشورهای عراق، سوریه و نوار مرزی عراق هستیم به عینه می بینیم که امنیت و آرامشی که در ایران عزیزمان وجود دارد در هیچیک از کشورهای منطقه وجود ندارد.
وی ادامه داد: مجامع حمایت از حقوق بشر که دم از حمایت و پشتیبانی ملت ها می زنند چرا چشمان خود را به این همه ظلم و ستم بسته اند و در برابر کشتار و به خاک و خون کشیده شدن زنان و کودکان بی گناه غزه سکوت کرده اند.
دبیرکل اتحایه جهانی آشوریان گفت: امروز در قرن بیستم و یکم شاهد فجایع و ستم های فراوانی و نسل کشی هستیم و همانطور که مشاهده می شود آشوریان مقیم شهر موصل عراق پس از هفت هزار سال اقامت در این منطقه در کنار مسلمانان توسط گروه داعش به خاک و خون کشیده شده و از خانه و کاشانه خود به زور بیرون رانده می شوند.
بت کلیا افزود: همواره از مدعیان حقوق بشر تظلم خواهی کردیم اما دریغ از یک همدردی ساده و ابتدایی از سوی آنها هستیم.
وی اضافه کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی نیز با بمباران مدارس و بیمارستانها حتی به کودکان و بیماران در نوار غزه نیز رحم نمی کند.
بت کلیا ادامه گفت: خوشحالیم که در کشور عزیزمان ایران، ترکیبی از همزیستی اقوام و ادیان مختلف را شاهدیم و اقوام و مذاهب همواره در خوشی و ناخوشی های همدیگر برای اعتلای نام ایران در کنار هم و دوشادوش هم بوده اند.
وی افزود: نعمت بزرگ امنیت و آسایش ایران در سایه رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور پرشور مردم در تمامی صحنه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به دست آمده است.
بت کلیا ادامه داد: با برگزاری این جشنواره به دنیا ثابت کردیم که ما ایرانی هستیم و در کنار مردم ایران با آرامش و امنیت و با حقوقی برابر زندگی می کنیم و احتیاج به قیم نداریم.
وی اضافه کرد: وزارت ورزش و جوانان ایران برای برگزاری چهاردهمین دوره جام تموز حمایت خوبی دارد که این بیانگر احترام مردم ایران به اقوام و برابری دین، فرهنگ و مذاهب مختلف در ایران است.
آیین افتتاح چهاردهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی آشوریان جهان ˈجام تموزˈ دیشب در ارومیه برگزار شد.
در این جشنواره 275 ورزشکار از کشورهای عراق، گرجستان، ارمنستان، روسیه و دانمارک و ورزشکارانی از شهرهای تهران، اهواز و ارومیه در باشگاه انجمن آشوریان ارومیه به مدت یک هفته با هم به رقابت می پردازند.
چهاردهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی آشوریان جام تموز در شش رشته والیبال، بسکتبال، فوتبال، تنیس روی میز، شطرنج و تنیس خاکی در ارومیه برگزار می شود.
این آیین با اجرای دعای شکر توسط اسقف نرسی بنیامین اسقف کلیسای شرق آشور ایران آغاز و سپس مشعل چهاردهمین دوره این مسابقات توسط یکی از ورزشکاران روشن شد.
7126/581



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن