تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819902710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزنه‌برداری ایران درخشید؛ مدال‌های طلایی در پاریس


واضح آرشیو وب فارسی::

عملکرد وزنه‌برداران ایرانی در پارالمپیک پاریس فراتر از تمام پیش‌بینی‌ها بود. این ورزشکاران با تمرینات سخت و پشتکار فراوان توانستند نتایج بسیار خوبی کسب کنند و نام ایران را در جهان پرآوازه سازند.



ورزشکاران جانباز و معلول ایرانی در بازی‌های پارالمپیک پاریس عملکرد خوبی داشتند

ورزشکاران جانباز و معلول ایرانی در بازی‌های پارالمپیک پاریس، نتایج خوبی گرفتند و افتخار آفرینی کردند. به خصوص در رشته وزنه‌برداری، ورزشکاران ما خیلی خوب عمل کردند و حتی از حد انتظار هم بهتر بودند.

آقای کوهپایه زاده، رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان، از عملکرد ورزشکاران راضی بود اما گفت که همیشه می‌توان بهتر بود. او همچنین گفت که در رشته شنا، ورزشکاران پیشرفت خوبی داشتند، حتی اگر مدال نگرفته باشند.

در رشته دوومیدانی هم، ورزشکاران ما به اندازه پیش‌بینی شده مدال گرفتند. البته به دلیل اینکه بین بازی‌های پاراآسیایی و پارالمپیک زمان کمی بود، ورزشکاران فرصت کافی برای تمرین نداشتند.

در مورد رشته تیراندازی، آقای کوهپایه زاده گفت که انتظار داشتند خانم جوانمردی و شاهی مدال بگیرند، اما این اتفاق نیفتاد. همچنین، ایشان گفتند که هنوز امیدوارند خانم جوانمردی به ورزش ادامه دهد.

در مورد تیم ملی والیبال نشسته هم، قرار است جلسه برگزار شود تا درباره ادامه همکاری مربی تیم تصمیم‌گیری شود.

به طور کلی، می‌توان گفت که ورزشکاران جانباز و معلول ایرانی در بازی‌های پارالمپیک پاریس نشان دادند که با وجود همه سختی‌ها، می‌توانند افتخارآفرین باشند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن