تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798316527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکز سرطان شناسی کشور در رشت با حضور پروفسور سمیعی کلنگ زنی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس شورای اسلامی مرکز سرطان شناسی کشور در رشت با حضور پروفسور سمیعی کلنگ زنی می شود رشت - ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر رشت با اعلام تشکیل کمیته استقبال از پروفسور سمیعی در این شهر از کلنگ زنی تنها مرکز سرطان شناسی کشور در رشت با حضور وی خبر داد.


به گزارش ایرنا، دکتر ˈرضا جمشیدی چناریˈ شامگاه یکشنبه در پنچاه و ششمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت با اعلام این خبر افزود: دهم شهریور ماه پروفسور مجید سمیعی جراح بزرگ مغز و اعصاب جهان برای کلنگ زنی تنها مرکز سرطان شناسی مغز کشور در رشت را حضور مسوولان ارشد استانی بر زمین خواهند زد.
وی خاطرنشان کرد: اعضای کمیته استقبال از پروفسور مجید سمیعی متشکل از 15عضو شورای اسلامی شهر رشت و شهردار این شهر هستند که زمینه این مراسم را فراهم می کنند.

* رسیدگی به دو رودخانه زرچوب و گوهررود با حضور 13وزیر
جمشیدی چناری در ادامه با اشاره به دستاورد اجلاس 13کلانشهر کشور که اخیرا در تهران برگزار شد، بیان کرد: خواسته شورای شهر رشت تنها موردی بود که با موضوع رسیدگی به مشکلات زیست محیطی دو رودخانه زرجوب و گوهررود و لایروبی آن در این اجلاسیه پذیرفته و قرار شد این خواسته در کمیسیون خاص که با شرکت 13وزیر تشکیل می شود بطور ویژه رسیدگی شود.
وی یادآورشد: شورای چهارم با توجه به مشکلاتی که در شورای سوم ایجاد شده بود توانست در این مدت فعالیت خود جایگاه شورای رشت را ارتقا بخشد و با ارایه طرح و اقداماتی که انجام داده است حرف برای گفتن داشته باشد.
مجید رجبی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اظهار اینکه اگر با هم تعامل و همدلی داشته باشیم می توانیم مشکلات شهر رشت را رفع نماییم .

* تلاش برای افتتاح دفتر یونسکو در رشت
ˈرضا رسولیˈ رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک نیز گفت: نماینده دبیرکل یونسکو در ایران هفته آینده مهمان شهرداری رشت است و باید تلاش کنیم که دفتر ثابت یونسکو در شهر رشت افتتاح شود.
وی با بیان اینکه آغاز بکار رسمی یونسکو در شهر رشت از نظر فرهنگی برای استان مفید است، یادآور شد: این مهم در همکاری های فرهنگی متقابل تاثیرگذار است.
وی خاطرنشان کرد: رشت مهد هنرمندان معاصر کشور است و هرجا موزه ای در ایران و دنیا یافت می شود آثاری از این هنرمندان در آن مشاهده می شود.
وی از عبدالرضا دریابیگی ، آغداشلو، شهلا حبیبی ، ضیاءپور ، خانم سیحون و اردشیر موصص از جمله این هنرمندان یاد کرد و اظهار داشت: قبل از انقلاب 70اثر از 37هنرمند گیلانی جمع آوری و قرار بود این آثار در موزه ای در رشت نگهداری شود.
وی یادآور شد: این آثار بعدا به موزه معاصر تهران انتقال داده شدند و به عنوان سرمایه های ملی و منطقه ای در آنجا نگهداری می شوند.
وی خواستار اختصاص بخشی از کتابخانه ملی رشت به عنوان موزه اسناد این استان شد.

*محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به غزه
فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای شهر رشت نیز در این جلسه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و قتل عام کودکان را محکوم کرد و خواستار حمایت از کودکان فلسطینی شد.
وی نسبت به تاخیر حقوق پاکبان شهرداری هشدار داد و افزود: تعویق مطالبات پیمانکاران و پاکبان پیگیری خواهد شد.
وی با انتقاد از اعمال تصمیم گیری برخی از نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی در عزل و نصب شهرداران و مدیران شهری در حوزه های انتخابیه، از آنان خواست اجازه دهند شوراهای اسلامی با استقلال و همدلی نسبت به انتخاب شهرداران و مدیران شهری اقدام کنند.
وی افزود: همه وظیفه داریم شرایط انتخاب مدیران مستقل از طریق پارلمان های محلی را فراهم نماییم.
وی گفت: سازمان استاندارد، سازمان بازرسی و دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید پاسخگوی سلامت مردم باشند و با کسانی که با بکارگیری روغن پالم در مواد غذایی تقلب کرده اند برخورد نمایند.
وی در ادامه 17مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت و از خبرنگاران به عنوان سفیران آگاهی و امید یاد کرد.
در آغاز جلسه شورای اسلامی شهر رشت جمعی از کودکان مهد کودک جاویدان درصحن علنی شورا حضور یافتند و با شعارهای ˈما گل های جاویدان از گل های غزه حمایت می کنیم ، حکایت از بمب هایی که خواب بودم افتاد و چزخ زره پوش که از روی رویای کودکیمان عبور کردˈانزار خود را از کشتار کودکان نوار غزه اعلام کردند.
در این جلسه همچنین رییس شورای شهر رشت متن نامه شورا و شهرداری رشت در محکومیت جنایات اسرائیل در قتل عام غیر نظامیان غزه به مجمع جهانی شهرداران صلح که دارای شش هزارو21عضو هستند به زبان انگلیسی قرائت کرد.ک/2
619/ 603



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن